Divinity Original Sin 2: Zadania poboczne w Forcie Radość
Na tej stronie znajdziesz rozwiązania pomniejszych zadań z Fort Joy: Uzdrawiający dotyk, Wymuszenie oraz Koszmar każdej matki.
Aktualizacja:
Poniżej znajduje się opis zadań, które są stosunkowo krótkie i wymagają wykonania tylko jednej czynności. Wszystkie zadania wykonasz na wyspie Fortu Radość.
- Uzdrawiający dotyk
- Wymuszenie
- Koszmar każdej matki
- Wiekowa czcicielka
- Przeklęty pierścień
- Artefakty Tyrana
Uzdrawiający dotyk
W Sanktuarium Amadii, znajdziesz grupę rannych poszukiwaczy. Twoim jedynym zadanie jest uleczenie ich. Jedynym ograniczeniem jest czas. W późniejszych etapach rozgrywki będą oni martwi.
Nagroda: Punkty doświadczenia.
Wymuszenie

1. Fort Radość Ghetto - Początek zadania
2. Groty - Zakończenie zadania

Tuż po wejściu do Fort Radość Ghetto zauważysz rozmawiające ze sobą postacie widoczne na powyższym obrazku. Jeśli wtrącisz się do rozmowy to dowiesz się, że Elfka o imieniu Elodi zalega z haraczem, który wszyscy internowani płacą zarządcy obozu. W związku z tym nasłał on na nią dwóch zbirów, którzy żądają zapłaty. Jeśli nie grasz Ifanem ben-Mezd to będzie on uczestniczył w całym zamieszaniu, stojąc po stronie Elfki.
Wybór 1: Pomóż Elodi

Jeśli opowiesz się po stronie Elfki to unikniesz rozlewu krwi. Windykatorzy wycofają się. Po wszystkim Elodi podziękuje i poinformuje, że ma dla ciebie nagrodę, którą możesz odebrać w Groty. Tam będziesz mógł dowiedzieć się kilku ciekawostek na temat lokacji w której się znajdujesz. Po wyczerpaniu kwestii dialogowych w podzięce za ratunek podaruje ci Odciętą Głowę (Severed Head). Jeśli posiadasz w drużynie Elfa, to korzystając z talentu Corpse Eater możesz wzbogacić wachlarz jego zdolności.
Nagroda: 2 nagrody gwarantowane oraz 1 z 4 do wyboru zależnie od klas drużyny + Severed Head
Wybór 2: Zabij Elodi
Jeśli opowiesz się po stronie napastników to zostaniesz włączony do walki pomiędzy nimi a Elodi oraz ewentualnie Ifanem ben-Mezd. Elfka jest groźna, ale nie powinna ci zagrozić, jest jednak większe prawdopodobieństwo, że wyeliminuje twoich "sojuszników" jeśli nie będziesz działał sprawnie. Zdecydowanie trudniejszym przeciwnikiem jest Ifan ben-Mezd. Posiada on silne ataki dystansowe, dlatego musisz skupić się na nim w pierwszej kolejności.
Jeśli pomożesz im pokonać Elodi to zdobędziesz punkty doświadczenia za wygraną potyczkę, ale nie oczekuj, dodatkowej nagrody lub wdzięczności ze strony windykatorów. Utracisz także potencjalnego towarzysza, w potyczce zginie bowiem także Ifan ben-Mezd.
Nagroda: 240 punktów doświadczenia
Wybór 3: Pozostań bezstronny
Jeśli włączysz się do rozmowy, ale ostatecznie stwierdzisz, że nie chcesz się opowiadać po żadnej ze stron to będziesz świadkiem jak Elodi rozprawia się z napastnikami i ucieka. Po wszystkim możesz znaleźć ją w Groty, ale nie będziesz mógł z nią porozmawiać. Nie utracisz także możliwości zwerbowania Ifana ben-Mezd.
Nagroda: Brak
Wybór 4: Ignoruj zadanie
Jeśli odpowiednio szybko nie podejmiesz żadnego z działań dostępnych w ramach zadania to po pewnym czasie znajdziesz zwłoki Elodi w miejscu w którym ją widziałeś. Tym samym zadanie stanie się niedostępne.
Nagroda: Brak
Koszmar każdej matki
![Tuż obok bramy wejściowej do Fort Radość spotkasz kobietę o imieniu Fara[1], która poszukuje swojego dziecka - Zadania poboczne w Forcie Radość | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1747/92552468.jpg)
Tuż obok bramy wejściowej do Fort Radość spotkasz kobietę o imieniu Fara[1], która poszukuje swojego dziecka. Jeśli zapytasz ją, czy możesz jej w czymś pomóc, przekaże ci lalkę córki i poprosi być ją odnalazł. Ważne jest, abyś nie prowadził rozmowy Jaszczurem. Kobieta odrzuci wówczas pomoc, twierdząc że jej córka boi się Jaszczurów.
Tuż obok niej siedzi Jeth[1]. Jeśli z nim porozmawiasz powie ci, że Fara potrzebuje pomocy, aczkolwiek nie w związku z poszukiwaniami. Twierdzi, że kobieta oszalała po tym jak straciła córkę, gdyż Erma zginęła jakiś czas temu i nigdy nie była nawet w Fort Radość.
Możesz udać się do Fary i przekazać jej, że Erma nie żyje. Fara szybko zorientuje się, że rozmawiałeś z jej towarzyszem i zarzuci mu kłamstwo. Nie mniej jednak zadanie zostanie zakończone.
Nagroda: 125 punktów doświadczenia
Wiekowa czcicielka
Przebywając w Sanktuarium Amadii, porozmawiaj Gratianą. Poprosi cię ona o przyniesienie Dzbanu Duszy.
Znajdziesz go w skarbcu Baccusa Rexa, który odkryłeś w czasie wykonywania zadania Skarbiec Braccusa Reksa. Chodzi o konkretny Dzban zaznaczony na poniższym obrazku. Po zabraniu go okazuje się, że przechowuje on Duszę samej Gratiany.

Wróć do niej i oddaj dzban. Opowie ona swoją historię, a zadanie zakończy się.
Nagroda: 2 nagrody gwarantowane oraz 1 z 4 do wyboru zależnie od klas drużyny.
Przeklęty pierścień
W czasie wykonywania zadania Skarbiec Braccusa Reksa, stoczysz walkę z Real Trompdoyem. Przeszukując jego ciało znajdziesz Zbroję Braccusa. Po jego założeniu okazuje się że jest on obciążony klątwą. Jedyną czynnością jaką musisz wykonać jest zdecydowanie co dalej zrobić z pierścieniem. Masz do wyboru dwie opcje: zdjęcie go lub odczynienie klątwy za pomocą czaru Błogosławieństwo.
Nagroda: Brak
Artefakty Tyrana

1. Fort Radość Więzienie - wejście do Pradawne przejście
2. Fort Radość - Tower
3. Ruiny zamku - wejście do Zwietrzałe ruiny
4. Fort Radość - wejście do Czarnej Groty
5. Fort Radość - wejście do Wieży w Labiryncie Gargulca
Celem tego zadania jest zdobycie wszystkich elementów zbroi Braccusa Rexa. Lokalizację wszystkich przedmiotów znajdziesz na powyższej mapie.
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość - Ucieczka
- Divinity Original Sin 2: Obroża - The Collar
- Divinity Original Sin 2: Teleport
- Divinity Original Sin 2: Morderczy gheist
- Divinity Original Sin 2: Uwięziony elf
- Divinity Original Sin 2: Flakon duszy Withermoore'a
- Divinity Original Sin 2: Gdzie jest Emmie?
- Divinity Original Sin 2: Płonące świnie (The Burning Pig)
- Divinity Original Sin 2: Głosy (The Voices)
- Divinity Original Sin 2: Oczyszczony smok (The Purged Dragon)
- Divinity Original Sin 2: Do Broni! (Call to Arms)
- Divinity Original Sin 2: Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)
- Divinity Original Sin 2: Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze)
- Divinity Original Sin 2: Rozpaczliwa determinacja
- Divinity Original Sin 2: Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex)
- Divinity Original Sin 2: Zbrojownia (The Armoury)
- Divinity Original Sin 2: Wrzaskuny (The Shriekers)
- Divinity Original Sin 2: Oznaki oporu (Sings Of Resistance)
- Divinity Original Sin 2: Nothing But Child's Play
- Divinity Original Sin 2: Blessings From Afar
- Divinity Original Sin 2: Boski wybraniec
- Divinity Original Sin 2: Zadania poboczne w Forcie Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.
Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.
1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).
W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?
Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.
Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.
jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki
Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
