Jak uciec z Fort Joy w Divinity Original Sin 2? | Pytania i odpowiedzi

Ucieczka z Fort Joy nie należy do najłatwiejszych. Przedstawiamy wszystkie sposoby na ucieczkę z zamku Fort Joy, a przy okazji pokazujemy, jak się do niej dostać!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jest wiele sposób na dostanie się i ucieczkę z Fort Joy, a my przedstawiamy je wszystkie. Wszystkie drogi ucieczki pozwolą ci w końcu opuścić fortecę. Pamiętaj jednak: są sposoby łatwiejsze lub trudniejsze, dlatego oceniamy trudność rozwiązania!

Uwaga: gra posiada mnóstwo rozwiązań jednego problemu i wybraną drogę można w znacznym stopniu modyfikować (przykładowo, do twierdzy można wejść zwyczajnie odnajdując do niej ukryte wejście, bez użycia teleportacji).

Jak dostać się do twierdzy Fort Joy?

  1. Dzięki rękawicom teleportacji i zadaniu The Teleporter (polecane rozwiązanie).
  2. Dzięki rękawicom teleportacji i dostaniu się do prywatnych kwater magistrów. Potrzebujesz klucza od Magistra Yarrow z zadania Murderous Gheist (patrz obrazek numer 1).
Obrazek nr 1. Wystarczy teleportować się na zniszczony mur niedaleko głównej bramy do twierdzy, a następcie opuścić drabinę. - Jak uciec z Fort Joy w Divinity Original Sin 2? | Pytania i odpowiedzi - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Obrazek nr 1. Wystarczy teleportować się na zniszczony mur niedaleko głównej bramy do twierdzy, a następcie opuścić drabinę.
  1. Dzięki odnalezieniu tajemnego przejścia na plaży obok Migo; (patrz obrazek numer 2).
Obrazek nr 2. Migo to były magister, na którym przeprowadzono eksperymenty. Obok niego znajdziesz ukryty właz do jaskiń ze ślimakami i drogą do fortecy Fort Joy. - Jak uciec z Fort Joy w Divinity Original Sin 2? | Pytania i odpowiedzi - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Obrazek nr 2. Migo to były magister, na którym przeprowadzono eksperymenty. Obok niego znajdziesz ukryty właz do jaskiń ze ślimakami i drogą do fortecy Fort Joy.
  1. Przez główną bramę, atakując frontalnie (niepolecane).
  2. Przez ukryte przejście koło ołtarza na ryneczku w Fort Joy w czasie zadania Withermoore's Soul Jar.
  3. Poprzez areszt po ściągnięciu obroży z zadania The Collar. Po prostu podejdź do strażników i daj się pojmać.

Niezależnie od wybranej drogi, znajdziesz się w twierdzy, z której musisz uciec. Masz na to kilka sposobów:

1. Ucieczka łódką z chłopcem

Trudność: Łatwy.

To rozwiązanie możliwe jest tylko, jeśli w czasie eksploracji Fort Joy uratowałeś (przypadkowo lub celowo nie zabiłeś) Delorusa. Po zabiciu torturujących go magistrów, porozmawiaj z nim. Delorus przekaże ci hasło, które musisz przekazać na następnym piętrze jego wspólnikom. Znajdziesz ich na następnym piętrze przy wodzie. Wspólnicy będą podejrzliwi, ale jeśli w czasie rozmowy wybierzesz drugą opcję dialogową, puszcza się. Zostaniesz z Hanem, małym chłopcem, z którym możesz wsiąść do łódki i ruszać do Hallow Marshes.

2. Ucieczka kanałem przez Flenser Playground

Trudność: Trudny.

Możesz stanąć do pojedynku z Kniles The Flenser, miejscowym psychopatą. To bardzo trudna walka dla początkującego (patrz nasz film). Po pojedynku po prostu wyjdź przez kanał.

3. Ucieczka przez pokój z sędzią Orivandem

Trudność: Trudny.

  1. Masz tu dwie opcje. Albo przekradnij się (klawisz "C") do wieży po prawej stronie sędziego, przestaw skrzynie, a następnie po drewnianym rusztowaniu "zejdź" po drabinie.
  2. Stań do walki z sędzią Orivandem i jego świtą. Walka może sprawiać problemy, zalecamy min. 4 poziom doświadczenia, umiejętne korzystanie z teleportacji (teleportuj najbardziej irytujących wrogów na dół, aby odseparować ich od tych, których chcesz zlikwidować w pierwszej kolejności).

4. Ucieczka przez bramę po wsparciu Paladyna Corka

Trudność: Średni.

Na podwórzu fortecy znajdziesz wielu wrogów oraz jednego NPC - Paladyna Corka. Jeśli dotrzesz do nich (niezależnie jaką drogą), rozpocznie się walka. Paladyn wspomoże Cię w niej, odciągając uwagę od części wrogów. Po wygranej możesz opuścić bramę kołowrotem i przejść w stronę Hallow Marshes.

Powyższe sposoby to 4 główne sposoby opuszczenia Fortu. Oczywiście, można je modyfikować. Na podwórze do Paladyna Corka wcale nie trzeba dostawać się przez podziemia, wystarczą rękawice teleportacji i przeniesienie się na mury. Gra nagradza kreatywność wieloma znajdźkami, dlatego warto poszukiwać rozmaitych rozwiązań!

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-10-08
01:07

mbwrobel Centurion

Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.

Komentarz: mbwrobel
2023-12-18
10:23

lubesz Junior

Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?

Komentarz: lubesz
2025-01-02
21:30

djjdrjjrifd Junior

Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-03
22:34

sarge94 Junior

Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.

Komentarz: sarge94
2025-01-05
15:13

djjdrjjrifd Junior

😁

No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:26

djjdrjjrifd Junior

Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
16:06

djjdrjjrifd Junior

Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:09

djjdrjjrifd Junior

Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:31

djjdrjjrifd Junior

Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-09-14
14:52

Nibber Junior

ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?

Komentarz: Nibber

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl