Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy
Divinity: Original Sin 2 - mapa Fort Joy
Początek przygody.
Sebille, towarzyszka (elf) do rekrutacji.
Beast, towarzysz (krasnolud) do rekrutacji.
Fane, towarzysz (nieumarły) do rekrutacji.
The Red Prince, towarzysz (jaszczur) do rekrutacji.
Lohse, towarzyszka (człowiek) do rekrutacji.
Ifan Ben-Mezd, towarzysz (człowiek) do rekrutacji.
Wejście do Underground - wejście uwidacznia się tylko podczas zadania Withermoore's Soul Jar.
Wyjście z Underground do Fort Joy.
Wejście na Arena of the One.
Wyjście z Arena of the One do Fort Joy.
Wejście do Caverns.
Wyjście z Caverns do Fort Joy.
Wejście do Underground Tunnel. Wejście jest ukryte, trzeba je wykopać - do tego potrzebna jest łopata (Shovel), bądź bohater rasy Lizard.
Wyjście z Underground Tunnel do Fort Joy.
Wejście do Fort Joy Prison.
Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
Wejście do Fort Joy Prison. Wejście znajduje się wewnątrz budynku.
Wyjście z Fort Joy Prison do Fort Joy.
Wejście do Ancient Passage.
Przejście z Ancient Passage do Fort Joy Prison.
Przejście do Holding Cells.
Wejście do Holding Cells.
Wyjście z Holding Cells na plażę w Fort Joy.
Wyjście z Holding Cells do Fort Joy Prison.
Przejście Pipe to the Swamp prowadzące na zewnątrz Fort Joy Prison.
Przejście przez Sewage Pipe prowadzące z powrotem do Fort Joy Prison.
Wejście do Decrepit Ruins.
Wyjście z Decrepit Ruins do Fort Joy.
Wejście do Dark Cavern.
Wyjście z Dark Caverns do Fort Joy.
Wejście do Hall of Echoes - by przejść, trzeba wejść w interakcję ze znajdującym się tam pomnikiem.
Miejsce startu w Hall of Echoes.
Wejście do Forgotten Cell.
Wyjście z Forgotten Cell do Caverns.
Wejście do Gargoyle's Maze Tower.
Wyjście z Gargoyle's Maze Tower do Fort Joy.
Wejście do Witch's Cave.
Wyjście z Witch's Cave do Fort Joy.
Przejście do dalszej części Gargoyle's Maze Tower.
Powrót do głównej części Gargoyle's Maze Tower.
Gawin - sprzedaje książki Aerotheurge. Powiązany z zadaniem The Teleporter.
Rezik - postać sprzedająca książki umiejętności ze szkoły Hydrosophist.
Butter - sprzedaje książki Huntsman.
Hilde - sprzedaje książki Scoundrel + bronie i pancerze.
Doctor Leste - sprzedaje książki Polymorph.
Maol - sprzedaje książki Geomancer.
Margo - sprzedaje książkę z umiejętnością Restoration (Hydrosophist).
Mona - sprzedaje książki Necromancer. NIE rzucaj na nią zaklęcia Bless, bo Mona cię zaatakuje.
Nebora - sprzedaje książki Summoning i materiałóy rzemieślnicze.
Kalias - sprzedaje książki Warfare, bronie i pancerze.
Stingtail - sprzedaje książki Pyrokinetic.
Zaleskar - sprzedaje bronie, pancerze i biżuterię wysokiej jakości.
Bahara - sprzedaje książki Huntsman.
Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic.
Simone - sprzedaje książki Hydrosophist.
Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne.
Gareth - sprzedaje książki Geomancer i Warfare. Musisz go uratować w zadaniu "Most Dangerous When Cornered".
Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie.
Kerban - sprzedaje książki Summoning, Necromancer i inne.
Samadel - sprzedaje książki Pyrokinetic w czasie zadania Call to Arms.
Kerban - sprzedawca ksiąg Summoning i Necromancer w czasie zadania Call to Arms.
Simone - sprzedaje książki Hydrosophistw czasie zadania Call to Arms.
Gareth -sprzedaje książki Geomancer i Warfarew czasie zadania Call to Arms.
Exter - sprzedaje książki Scoundrel i Summoning, broń, pancerz i inne przedmioty w czasie zadania Call to Arms.
Gratiana - sprzedaje książki Aerotheurge, przedmioty i bronie w czasie zadania Call to Arms.
Feder - jedna ze świń, które trzeba uratować podczas zadania The Burning Pigs. Oferuje bardzo rzadkie i potężne przedmioty.
Nieumarli, 4 przeciwników lvl 4.
Voidlingi - 3 fale po 12 przeciwników. Dużo EXP.
Salamandry - 3 przeciwników (poziom 6)
Nieumarli - przeciwnicy strzegą Historian. (poziom 6)
Voidwoken Deep-Dweller - trudny przeciwnik + 5 nieumarłych (poziom 6)
Shrieker - nie da się go zabić bez umiejętności Purge (Purging Wand).
Magisters walczący z Garethem (zadanie Most Dangerous When Cornered - poziom 5).
Grupa Shriekerów - nie da się ich zabić bez umiejętności Purge (Purging Wand).
Bishop Alexandar - finałowa walka, boss + kilku magistrów. podczas której tytułowy wróg walczył będzie w towarzystwie kilku Magistrów + Voidwoken Drillworm (poziom 8-9).
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarb #5
Skarb #6
Skarb #7
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skrzynia, w której znajdą się rzeczy postaci, jeśli ta trafi do więzienia.
Skarby
Skarby
Kniles the Fencer - trudna walka. Boss + Silent Monk i Meat Golem.
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Skarby
Trompdoy - pierwsze starcie z Trompdoy-iem - 3 przeciwników.
Trompdoy - drugie starcie z Tromdoyem (4 przeciwnikami).
Radeka the Witch - trudna walka. Boss związany z zadaniami The Purged Dragon i The Shriekers.
Ancient Statue of Braccus Rex - kapliczka teleportacyjna.
Shrine to the Divine - kapliczka teleportacyjna.
Shrine to Lucian - kapliczka teleportacyjna.
Amadia's Sanctuary - kapliczka teleportacyjna.
Ruined Castle - kapliczka teleportacyjna.
Abandoned Camp - kapliczka teleportacyjna.
Dragon's Beach - kapliczka teleportacyjna.
Underground Shrine - kapliczka teleportacyjna w podziemiach.
Voidlings (poziom 1).
Freshly Burried Corpse (poziom 1). By wywołać walkę, musisz rozkopać grób.
3 żółwie (poziom 2).
Crocodiles - walka powiązana jest z zadaniem The Teleporter. (poziom 3)
Narin - tylko gdy masz w drużynie The Red Prince albo dowolna postać rasy Lizard. (poziom 3)
Magister Swordsman
Magister Captain Trippel (poziom 4)
Magister Dayva
High Judge Orivand - wewnątrz koszar w Fort Joy. (poziom 4)
3 nieumarłych (poziom 4).

Divinity Original Sin 2: Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mapa Fort Joy w Divinity: Original Sin 2 zawiera wszystkie sekrety i skarby, które możesz odnaleźć na pierwszej wyspie w Fort Joy. Zaznaczyliśmy tu również wszystkich sprzedawców z księgami, zaklęciami i ekwipunkiem, których warto odwiedzić oraz ważne walki, które czekają na śmiałków. Z pewnością przydadzą się również zaznaczone miejsca z przejściami, również tymi tajemnymi.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-09-14
14:52

Nibber Junior

ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?

Komentarz: Nibber
2025-09-14
18:52

boy3 Legend

Nibber

3 sloty

Komentarz: boy3
2025-01-10
17:31

djjdrjjrifd Junior

Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:09

djjdrjjrifd Junior

Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
16:06

djjdrjjrifd Junior

Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
19:44

boy3 Legend

W 2 akcie mogłeś zdjąć obroże, przegapiłeś

Komentarz: boy3
2025-01-05
15:26

djjdrjjrifd Junior

Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:13

djjdrjjrifd Junior

😁

No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:24

boy3 Legend

Zepsułeś sobie grę, trzeba było normalnie grać

Komentarz: boy3
2025-01-03
22:34

sarge94 Junior

Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.

Komentarz: sarge94
2025-01-02
21:30

djjdrjjrifd Junior

Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli

Komentarz: djjdrjjrifd
2023-12-18
10:23

lubesz Junior

Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?

Komentarz: lubesz
2022-10-08
01:07

mbwrobel Centurion

Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.

Komentarz: mbwrobel
2021-02-22
02:54

SzalonaKrewetka Junior

Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.

Komentarz: SzalonaKrewetka
2021-01-04
19:40

zanonimizowany1314152 Pretorianin

1

Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.

1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).

Komentarz: zanonimizowany1314152
2020-04-29
14:15

pietrzus Junior

W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?

Komentarz: pietrzus
2020-04-29
15:15

neXus Senator

neXus

Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.

Komentarz: neXus
2019-12-07
09:31

Ecko09 Centurion

Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.

Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski

Komentarz: Ecko09
2019-07-13
19:59

zimer Junior

jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki

Komentarz: zimer
2019-06-10
20:41

Wodzu15 Junior

Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?

Komentarz: Wodzu15

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl