Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza poradnik Divinity: Original Sin 2

Przemierzając Kamienny ogród, usłyszysz wołanie o pomoc. Jeśli podążysz jego tropem, okaże się że pochodzi ono z jednego z grobów.

Możesz zgodzić się pomóc i rozkopać grób - Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Możesz zgodzić się pomóc i rozkopać grób. W ten sposób poznasz Crispina - nieumarłego filozofa. Będzie on miał dla ciebie grę polegającą na odpowiedzeniu na trzy pytania. Jedynym szczegółem jest to, że niepoprawna odpowiedź będzie cię kosztować życie.

Do udzielenia odpowiedzi niezbędne będą trzy części książki - Esencja istnienia. Wszystkie części znajdziesz w posiadłości Rykera. Znajdują się one w następujących miejscach:

  1. Cześć 1 - w gabinecie Rykera
1 - Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
  1. Część 2 - w pokoju dziennym na parterze
2 - Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
  1. Część 3 - w sypialni na piętrze
Przeczytaj je wszystkie - Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Przeczytaj je wszystkie. Każda z nich zawiera odpowiedź na jedno pytanie. Numer części odpowiada numerowi pytania.

Wróć do Crispina i podejmij się jego wyzwania. Prawidłowe odpowiedzi to:

  1. State that there is no greater purpose than to banish life's tumult in the pursuit of pleasure
  2. State that our individual freedoms are limited only by phisical limitations. We are free to act within a defined set of rules
  3. Repy that morality is a ricer steered by the impulses of men and women, Gods and Goddesses, chance and nature

Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania, szkielet Crispina ulegnie zniszczeniu a zadanie zakończy się.

Nagroda: 21250 punktów doświadczenia