Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza poradnik Divinity: Original Sin 2

1 - Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Kłoda - biały magister Reimond i magister Julian

2. Pod Czarnym bykiem - wejście do Przybytek Effie

3. Wybrzeże żniwiarza - wejście do Jaskinia rozbójników

Zadanie aktywuje się, gdy porozmawiasz z białym magistrem Reimondem [1]. Powie ci on, że ktoś spiskuje przeciwko magistrom i poleci odnalezienie tej osoby. Po tej rozmowie udaj się do magistra Juliana [1], by poznać więcej szczegółów. Poleci ci on, skontaktować się z Loharem.

Lohara znajdziesz w Przybytek Effie [2]. Porozmawiaj z nim. Nie będzie on skory do rozmów, za to jeśli rozmawiasz z nim po raz pierwszy, to poleci ci on odszukać Mordusa (patrz zadanie Cieniu nad Kłodą).

Wszystkie dowody przeciwko Loharowi znajdziesz w Jaskini Rozbójników [3]. Dwa z nich znajdziesz w głębszej części jaskini, w zamkniętym pokoju, do którego prowadzi drabina (Jeśli równocześnie zaliczasz zadanie Cień nad kłodą to jeden z członków twojej drużyny zostanie tam przeniesiony).

Są to Manifest rozjemny oraz List z wielka plamą atramentu - Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Są to Manifest rozjemny oraz List z wielka plamą atramentu. Znajdziesz w nich dowody obciążające Lohara. Jednak, aby mieć całkowitą pewność, że to on musisz znaleźć także List od królowej krasnoludów.

Znajduje się on w sali, która odchodzi od miejsca gdzie walczyłeś z Mordusem - Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Znajduje się on w sali, która odchodzi od miejsca gdzie walczyłeś z Mordusem. Po zebraniu wszystkich dowodów możesz wybrać co z nimi zrobić.

Wybór 1: Powiedziano Loharowi

W przypadku, gdy zdecydowałeś się nie zdradzać krasnoluda, musisz udać się do Przybytyku Effie i oddać mu wszystkie zebrane na niego dowody.

Nagroda: 2 nagrody gwarantowane + 1 z 5 do wyboru w zależności od klasy postaci

Wybór 2: Powiedzanio Julianowi

Jeśli zdecydowałeś się wydać Lohara, to musisz udać się do magistra Juliana i powiedzieć mu o swoich odkryciach. W podzięce ofiaruje ci klucz do skrytki magistrów. Zażąda także głowy Lohara.

W czasie walki uważaj, by walka nie opuściła jego pokoju, inaczej każdy kto cię zobaczy, automatycznie cię zaatakuje. Po wygranej, zabierz głowę do Juliana i mu ją pokaż. To zakończy zadanie.

Nagroda: 9000 punktów doświadczenia + 4 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Uwaga: Jeśli zdecydujesz się na zjedzenie głowy, zostaniesz potępiony przez Juliana i jedyną nagrodą jaką otrzymasz jest 6000 punktów doświadczenia za zabicie Lohara.