Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Jedna z klas hybrydowych, łączących cechy zabójcy (zdolności Scoundrel) i maga (drzewko Necromancer). Dzięki temu Czarownik jest w stanie ranić wrogów przy pomocy zaklęć, a w razie potrzeby może dostać za plecy wroga, by przy pomocy sztyletów zadać dodatkowe obrażenia. Postać ta jest w stanie zadawać spore obrażenia fizyczne, przeklinać wrogów i przywoływać na pole walki potwory, które wspomogą drużynę.

Witch na ekranie wyboru klasy postaci. - Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Witch na ekranie wyboru klasy postaci.

Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Atrybuty

W przypadku Czarownika domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Finesse

+1

Bonus do finezji przyda się podczas korzystania z broni do walki na dystans, jak i ze sztyletów, a także by wzmocnić zdolności z drzewek Scoundrel i Huntsman.

Intelligence

+1

Wskazana premia pozwala na większą skuteczność ataku i zadawanie większych obrażeń przy pomocy żywiołów, ale też zaklęć. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci.

Constitution

+1

Punkt kondycji zwiększy ilość posiadanych przez postać punktów zdrowia, co przełoży się na jej większą żywotność.

Zdolności i Talent

W przypadku Czarownika rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Scoundrel

1

Premia do obrażeń przy wykorzystaniu zdolności z tej szkoły doskonale współgra z dodatkowym punktem Finesse - spora część zdolności Scoundrel wymaga korzystania ze sztyletów.

Necromancer

1

Dodatkowy procent wykradania życia w oparciu o obrażenia, które ingerują bezpośrednio w zdrowie przeciwnika pozwoli na stopniową regenerację, dzięki czemu możesz skupić się na zadawaniu obrażeń.

Persuasion

1

Premia do Perswazji pozwoli wywierać większy wpływ na postacie niezależne.

Talent

Leech - możliwość regeneracji punktów zdrowia w czasie, gdy bohater stoi w kałuży krwi.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Raise Bloated Corpse - Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Raise Bloated Corpse

Bardzo użyteczna zdolność, która pozwala ożywić stwora ze zwłok innego przeciwnika. Stwór posiada sporo punktów zdrowia i jest w stanie się wysadzić, zadając obszarowe obrażenia.

Chloroform - Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Chloroform

Niszczy X punktów pancerza magicznego (zależne od atrybutu Finesse postaci) i usypia cel, jeśli ten nie miał pancerza magicznego.

Warto pamiętać, iż zdolność sama w sobie nie zadaje obrażeń.

Mosquito Swarm - Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Mosquito Swarm

Zdolność pozwala zadać wrogowi obrażenia fizyczne (a więc blokowane przez pancerz fizyczny, a nie magiczny, jak większość zaklęć) i uzdrowić postać o wartość zależną od zadanych obrażeń.

Czarownik a Rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

Oczywiście brak odgórnych predyspozycji związanych z premią do atrybutów nie przekreśla możliwości stworzenia postaci o tej rasy z tą klasą, ale należy mieć na uwadze, że efektywność bohatera może być niższa niż w przypadku innych ras.

Człowiek

Średnie

W tym przypadku nie mamy do czynienia z kompletnym pokryciem parametrów, ale dzięki bazowej premii do Dowcipu (Wits) masz znacznie wyższy współczynnik inicjatywy, który pozwoli na lepsze pozycjonowanie w trakcie starć lub eliminowanie zagrożeń zanim zdążą ci zaszkodzić.

Krasnolud

Brak

Podobnie jak w przypadku Elfa, żaden z rasowych atrybutów lub zdolności nie wpływa korzystnie dla budowania Czarownika w oparciu o tę klasę.

Jaszczur

Duże

Dwa dodatkowe punkty do Inteligencji oraz bierny bonus do Perswazji zdecydowanie klasyfikują Jaszczury, jako rasę o szczególnych predyspozycjach do tej klasy.

Które zdolności wybrać?

Witch posiada dostęp do dwóch szkół (Necromancer i Scoundrel), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Jednakże, zdolności domyślne z którymi startuje ta klasa są bardzo użyteczne i dobrane w odpowiedni sposób - nie warto ich zmieniać, gdyż zmniejszy to tylko stkueczność tej klasy. Z tego też powodu najlepiej korzystać ze zdolności Raise Bloated Corpse, Chloroform i Mosquito Swarm.