Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Zadania The Tribe Of Saheila, Burial Rites, Wishful Thinking, The Burning Prophet, A Danger To Herself And Others i Grebb The Scholar, The Snoozing Adventurer, Stranger In A Strande Land, Drowning Her Sorrows, The Advocate w Divinity: Original Sin 2.

Poniżej znajduje się opis przejścia krótkich zadań pobocznych możliwych do odnalezienia w Wybrzeżu Żniwiarza, które wykonanie zajmuje stosunkowo mało czasu.

Plemię Saheili

1 - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Wybrzeże Żniwiarza - Obóz elfów

Jeśli ocaliłeś Amyro w Forcie Radość, to poprosił cię on o rozgłoszenie historii Saheili, pozostałym elfom. Będziesz mieć ku temu okazję właśnie w Wybrzeżu Żniwiarza, gdzie znajduje się obóz elfów.

Gdy dotrzesz do obozu zastaniesz elfy, podczas odprawiania tajemniczego rytuału - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do obozu zastaniesz elfy, podczas odprawiania tajemniczego rytuału. Jeśli spróbujesz się zbliżyć zainicjowana rozmowa ze strażnikiem, która może skończyć się na dwa sposoby.

Zakończenie 1: Pozwolono wejść

Jeśli dysponujesz odpowiednią silną zdolnością perswazji, to zostaniesz wpuszczony na miejsce rytuału. Umożliwi także odblokowanie zadań Rytuał pogrzebowy oraz Elfia wieszczka.

Nagroda: 5800 punktów doświadczenia

Zakończenie 2: Zakazano wejścia

W przypadku, gdy nie udało ci się przekonać do siebie elfów, nie będą one chciały cię słuchać. Dodatkowo zostaniesz poproszony o opuszczenie obozu.

Nagroda: Brak

Rytuał pogrzebowy

Jeśli zostałeś wpuszczony na miejsce rytuału, to jeden z członków drużyny będzie musiał wziąć w nim udział. W tym przypadku najlepiej jeśli uczestnikiem zostanie elf (w szczególności Sebille). Twoim zadaniem jest dobieranie opcji dialogowych tak, aby jak najbardziej zaimponować elfom. Opcją dającą najlepszy efekt wybieranie tylko górnych opcji dialogowych.

Nagroda: Punkty doświadczenia przyznawane w zależności od zadowolenia elfów + 4 przedmioty gwarantowane oraz 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci (tylko w przypadku najlepiej wykonanego rytuału).

Myślenie życzeniowe

1 - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Wybrzeże Żniwiarza - Lampa Djinna

Na jednej z plaż zobaczysz tajemniczą lampę.

Jeśli zdecydujesz się wejść z nią w interakcję to pojawi się Djinn - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Jeśli zdecydujesz się wejść z nią w interakcję to pojawi się Djinn. Okaże się, że lampę porzucono, ponieważ Djinn atakuje każdego, kto zakłóci mu spokój. Sprawę można rozwiązać na dwa sposoby.

Zakończenie 1: Spełnienie życzenia

Jeśli posiadasz odpowiednie zdolności perswazji, to możesz przekonać Djinna, by zamiast cię atakować, spełnij twoje życzenie. Wówczas będziesz mógł wypowiedzieć życzenie.

Nagroda: 9750 punktów doświadczenia + przedmiot związany z wypowiedzianym życzeniem

Zakończenie 2: Walka

Jeśli nie udało ci się przekonać Djinna do współpracy, to zaatakuje on twoją drużynę. Walka nie należy do wymagających, a zadanie zakończy się w momencie śmierci Djinna.

Nagroda: Brak

Płonący prorok

Zadanie uruchomi się, gdy na klifach niedaleko wejścia do Jaskini rozbójników natrafisz na posąg, u którego podnóża znajduje się sześć pochodni. Celem zadania jest zapalenie wszystkich pochodni. Istotne jest to, że wszystkie muszą zostać zapalone w tym samym momencie. Do tego celu niezbędne jest użycie odpowiedniej zdolności obszarowej. Może to być Kula ognia lub Kamienny cios, który można podpalić.

Gdy pochodnie zapłoną będziesz miał okazję poznać historię uwięzionego tam proroka - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Gdy pochodnie zapłoną będziesz miał okazję poznać historię uwięzionego tam proroka.

Nagroda: 2 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Niebezpieczna dla siebie i otoczenia

1 - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Wybrzeże Żniwiarza - Dom uzdrowiciela

Niedaleko wejścia do Kamiennego ogrodu spotkasz mężczyznę. Jest to miejscowy uzdrowiciel, który ma pewien problem.

Jeśli masz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji, to uda ci się go przekonać, by dał sobie pomóc. Zaprowadzi cię wówczas do piwnicy, gdzie znajduje się dziewczyna z założoną obręczą. Kiedy tylko spróbujesz z nią porozmawiać zaatakuje cię. Przyzwie do pomocy ucieleśnienie swoich emocji. Jeśli dziewczyna zginie pierwsza, ucieleśnienia zostaną osłabione.

Nagroda: 5000 punktów doświadczenia

Uczony Grebb

W pawilonie ryb w Kłodzie kręci się Grebb.

Prowadzi on badania dotyczące wpływu skażonych ryb na istoty żywe - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Prowadzi on badania dotyczące wpływu skażonych ryb na istoty żywe. Możesz zaproponować mu swoją pomoc. Grebb da ci wówczas do wybory jeden z rodzaju ryb i każe ci opisać swoje samopoczucie. Zadanie zakończy się, gdy różnymi postaciami spróbujesz wszystkich rodzajów ryb.

Nagroda: 2 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Topienie smutków

Zadanie to wymaga posiadania zdolności Spirit Vision.

Na piętrze tawerny Pod czarnym bykiem, spotkasz Kapitan Ablewether. W czasie rozmowy poprosi cię o uciszenie dzwonków, których dźwięk nieustannie ją nawiedza.

Użyj zdolności Spirit Vision w jej pokoju, a zobaczysz nawiedzającego ją ducha - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Użyj zdolności Spirit Vision w jej pokoju, a zobaczysz nawiedzającego ją ducha. Jedyną możliwością uciszenia dźwięku jest użycie perswazji, by przekonać ducha do zaprzestania nawiedzania Kapitana Ablewether. Jeśli ci się to uda, Ablewether, w ramach podziękowania zdradzi ci lokalizację wraku na, którym znajduje się Amulet z kompasem kapitańskim.

Nagroda: 6950 punktów doświadczenia + 2 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Śpiący awanturnik

Na drugim piętrze tawerny Pod czarnym wilkiem trafisz na śpiącego mężczyznę.

Będzie on tylko mamrotał przez sen, okaże się także podatny na sugestię - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Będzie on tylko mamrotał przez sen, okaże się także podatny na sugestię. Następnie porozmawiaj z jego skrzynią. Poprosi cię ona o hasło. Jeśli posiadasz członka drużyny, który posiada tag Jester, to rozmawiając może on zgadnąć hasło. W innym przypadku do jego otrzymania niezbędna jest kolejna rozmowa z mężczyzną. Podając się za jego matkę możesz zdobyć hasło "The Word".

Uwaga: Możesz także zaatakować skrzynię, w odpowiedzi zainicjuje swoja autodestrukcję, paląc przedmioty, które z niej wypadną.

Nagroda: Losowa zawartość skrzyni

Obcy w obcym kraju

Przemierzając Kamienny ogród w okolicy punktu szybkiej podróży, z aktywną zdolnością Spirit Vision spotkasz ducha jaszczura o imieniu Vlinx Creeva [1], stojącego nad swoim grobem - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
  1. Kamienny ogród - Vlinx Creeva
  2. Kamienny ogród - Posągi smoków

Przemierzając Kamienny ogród w okolicy punktu szybkiej podróży, z aktywną zdolnością Spirit Vision spotkasz ducha jaszczura o imieniu Vlinx Creeva [1], stojącego nad swoim grobem.

Porozmawiaj z nim, a dowiesz się że został pochowany w złym miejscu - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Porozmawiaj z nim, a dowiesz się że został pochowany w złym miejscu. Poprosi cię również o spalenie ciała w ogniu, w części cmentarza poświęconej jaszczurom.

Musisz wykopać jego ciało. Jeśli postanowisz zjeść kończynę zostanie nałożona klątwa. Dlatego lepszą opcją jest spełnienie prośby jaszczura. Zanieś ciało i zostaw, między dwoma smokami ziejącymi ogniem [2]. W podzięce za twój trud duch zdecyduje się cię wynagrodzić.

Nagroda: 2 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Oko za oko

W czasie walki z ludźmi Roosta w Tartaku zabijesz łucznika imieniem Trupie oko - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

W czasie walki z ludźmi Roosta w Tartaku zabijesz łucznika imieniem Trupie oko. Po walce skorzystaj ze zdolności Spirit Vision. Nad zwłokami będzie stał duch maga. Porozmawiaj z nim. Będzie on bardzo wdzięczny za to, że zemściłeś się w jego imieniu. W zamian, w zależności od wybranej ścieżki dialogowej, ofiaruje ci zdolność z określonej szkoły.

Nagroda: 6950 punktów doświadczenia + zdolność

Obrońca

Na Wyspie Krwawego Księżyca spotkasz demona o imieniu Obrońcy.

Poprosi cię on o odzyskanie Ancestor Tree - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Poprosi cię on o odzyskanie Ancestor Tree. Jeśli się zgodzisz, to nauczy cię on jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.

W jego okolicy osiedliła się grupa Black Ring, którą musisz pokonać. Staraj się trzymać dystans od przeciwników, ponieważ posiadają oni silne jednostki atakujące z bliskich odległości. Po walce pojawi się Obrońca, który w ramach podziękowania zdradzi ci lokalizację Bezimiennej wyspy.

Nagroda: 194 550 punktów doświadczenia

Nic śmiesznego

W Sawmill napotkasz ducha Błotowóz. Będzie on chciał abyś zdobył dla niego lokalizację jego złota, które zostało ukryte przez Slumberjacka.

Możesz udać się do niego i spytać o lokalizację skarbu, a następnie go zabić - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Możesz udać się do niego i spytać o lokalizację skarbu, a następnie go zabić. W przypadku, gdy nie zdecydujesz się tego zrobić lub Slumerjack nie żył już przed spotkaniem Mudbarrowa, to możesz przekonać go, że czas udać się do Sali Echa. W obu przypadkach zadanie zakończy się.

Nagroda: 25950 punktów doświadczenia

The Stoic Spirit

Przy moście w Tartaku spotkasz ducha o imieniu Syrus Oates.

Jeśli zdecydujesz się z nim porozmawiać, to dowiesz się że został on spalony żywcem - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Jeśli zdecydujesz się z nim porozmawiać, to dowiesz się że został on spalony żywcem. Pragnie on śmierci Pigsbanea, który jest za to odpowiedzialny. Możesz zobowiązać się do wykonania tego zadania.

Gdy tylko zabijesz Pigsbanea, wróć do Syrusa po nagrodę.

Nagroda: 25950 punktów doświadczenia

Łyk goryczy

W Tartaku spotkasz ducha Czarnego mężobójcę - więźniarki Samotne Wilki.

Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że została ona otruta przez Żmijkorę - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że została ona otruta przez Żmijkorę. Chce byś zemścił się w jej imieniu.

Gdy tylko wykonasz zadanie wróć, do Mężobójcy.

Nagroda: 25950 punktów doświadczenia

Press-ganged

W Tartaku spotkasz Corbina. W trakcie rozmowy, okaże się że jest on więźniem Roosta. Możesz zobowiązać się, że spróbujesz wydostać go z niewoli.

Niestety jedynym rozwiązaniem jest zabicie Roosta. Kiedy już pokonasz jego i pozostałych Lone Wolf, wróć do Corbina i zdecyduj o jego dalszej przyszłości. Możesz ofiarować mu wolność lub zaproponować udanie się na Pani Zemsty.

Nagroda: Brak

Dawny płomień

W Sawmill natrafisz na duch Edie Engrym.

Będzie ona wściekła za swoją śmierć - Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Będzie ona wściekła za swoją śmierć. Chce aby Wodogień, będący odpowiedzialny za jej śmierć, wypowiedział jej imię.

Jedynym możliwym sposobem jest przekonanie, aby to zrobił. Jeśli nie uda ci się tego osiągnąć za pierwszym razem, zostaniesz przez niego zaatakowany. Wyjątkiem jest tutaj Ifan ben-Mezd, który może spróbować kilkakrotnie.

Jeśli udało ci się przekonać Wodogień do powiedzenia imienia, wróć do Edie by zakończyć zadanie.

Nagroda: 25950 punktów doświadczenia