Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Red Prince | Bohaterowie fabularni poradnik Divinity: Original Sin 2

Jaką klasę postaci wybrać dla Red Prince? Dowiedz się wszystkiego o roli Red Prince w drużynie w Divinity: Original Sin 2.

Pierwsza w kolejności postać i jedyny przedstawiciel jaszczurów (Lizard) którego dołączyć można do drużyny (pod warunkiem, iż nie został on wybrany jako twoja główna postać). Znaleźć można go niedaleko miejsca startowego - będzie on stał na plaży, na południe od miejsca rozbicia się statku. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące samej postaci, dostępnych dla niej klas (i ich opisy), a także klas rekomendowanych w przypadku wyboru The Red Prince jako postaci głównej lub kompana.

The Red Prince i jego domyślna klasa postaci, Fighter. - Red Prince | Bohaterowie fabularni - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
The Red Prince i jego domyślna klasa postaci, Fighter.

Rekomendowana klasa postaci dla Red Prince

The Red Prince sprawdza się najlepiej (zarówno jako towarzysz oraz jako postać główna) w roli:

  1. Fighter (jego klasa startowa), Knight, Inquisitor bądź Metamorph - we wszystkich przypadkach zrobisz użytek z jego dodatkowej odporności na truciznę i ogień (magowie będą mogli swobodniej korzystać z tych czarów w jego obecności) i łatwiej będzie korzystać ze zdolności Dragon's Blaze, która ma krótki zasięg.
  2. Wizard - klasa ta daje dostęp do zdolności ze szkół Pyrokinetic i Geomancer, które doskonale współgrają tak z jego dodatkową odpornością na truciznę i ogień, jak i ze zdolnością Dragon's Blaze (zadaje ona obrażenia od ognia i jest w stanie podpalić olej stworzony przez Fossil Strike).

Informacje podstawowe

Nazwa

Opis

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Jaszczur (Lizard)

Tagi

Red Prince, Scholar, Noble, Lizard, Male

Talenty

Sophisticated - postać otrzymuje +10% odporności na ogień (Fire Resistance) i truciznę (Poison Resistance)

Spellsong - postać otrzymuje premię +1 do Persuasion

Unikalna cecha

Może kopać dziury bez pomocy łopaty (Shovel) - cecha każdej postaci rasy Lizard.

Uwaga - Tagi wykorzystywane są podczas rozmów z innymi postaciami, by zyskać dostęp do unikalnych opcji dialogowych.

Specjalne zdolności

Ikona

Nazwa

Opis

Dragons Blaze - Red Prince | Bohaterowie fabularni - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Dragon's Blaze

Zdolność unikalna dla postaci o rasie Lizard. Pozwala zionąć ogniem na krótki dystans, zadając obrażenia od ognia i nakładając status Warm (Burning, jeśli na postaci był już status Warm).

Demonic Stare - Red Prince | Bohaterowie fabularni - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Demonic Stare

Zdolność dostępna wyłącznie dla The Red Prince. Pozwala skraść celowi pewną ilość punktów pancerza magicznego. Punkty następnie wykorzystywane są, by przywrócić pancerz magiczny postaci.

Ilość punktów uzależniona jest od poziomu postaci.

Klasy postaci dla Red Prince

The Red Prince ma dostęp do 14 klas postaci, opisanych wewnątrz poniższej tabeli. W przypadku klasy wybieranej dla gracza (jeśli twoją główną postać ma stanowić Red Prince) możesz dowolnie modyfikować zdolności początkowe i atrybuty, jednak jeśli dobierasz klasę dla kompana, nie będziesz mieć możliwości zmiany czegokolwiek.

Klasa

Premie początkowe

Zdolności początkowe i talent

Broń początkowa

Battlemage

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Aerotheurge

+1 Warfare

+1 Persuasion

Blinding Radiance

Battering Ram

Shocking Touch

Talent Comeback Kid - jeśli punkty zdrowia postaci spadną do 0, zostanie ona wskrzeszona z 20% maksymalnych punktów zdrowia. Efekt aktywuje się raz w ciągu walki - jeśli postać zostanie wskrzeszona zwojem, talent będzie mógł aktywować się ponownie.

2x Sharp Stone on a Stick (jednoręczny topór, 4-5 obrażeń fizycznych)

Cleric

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Hydrosophist

+1 Necromancer

+1 Bartering

Decaying Touch

Restoration

Blood Sucker

Talent Hothead - gdy postać posiada 100% punktów zdrowia, otrzymuje premię +10% do szansy na trafienie krytyczne i +20% celności.

Claw Hammer (jednoręczna buława, 4-5 obrażeń fizycznych)

Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza)

Conjurer

+1 Intelligence

+2 Constitution

+1 Summoning

+1 Loremaster

+1 Leadership

Conjure Incarnate

Dimensional Bolt

Elemental Totem

Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami.

Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu)

Enchanter

+2 Intelligence

+1 Constitution

+1 Hydrosophist

+1 Aerotheurge

+1 Loremaster

Electric Discharge

Hail Strike

Rain

Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry.

Improvised Staff (kostur, 5-7 obrażeń od losowo dobranego elementu)

Fighter

+1 Strength

+2 Constitution

+1 Warfare

+1 Geomancer

+1 Bartering

 

Battle Stomp

Bouncing Shield

Fortify

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Knife On a Stick (jednoręczny miecz, 4-5 obrażeń fizycznych)

Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza)

Inquisitor

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Warfare

+1 Necromancer

+1 Telekinesis

Blood Sucker

Battering Ram

Mosquito Swarm

Talent Executioner - daje postaci 2 AP po wykonaniu ciosu, który zabije wroga. Efekt aktywuje się raz podczas rundy.

Makeshift Club (dwuręczna buława, 6-7 obrażeń fizycznych)

Knight

+2 Strength

+1 Constitution

+1 Warfare

+1 Two-Handed

+1 Bartering

Battle Stomp

Battering Ram

Crippling Blow

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Cracked Twohander (dwuręczny miecz, 6-7 obrażeń fizycznych)

Metamorph

+2 Strength

+2 Finesse

+1 Two-Handed

+1 Polymorph

+1 Persuasion

Tentacle Lash

Chicken Claw

Bull Horns

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Wooden Pitchfork (włócznia, 6-7 obrażeń fizycznych)

Ranger

+2 Finesse

+1 Wits

+1 Huntsman

+1 Pyrokinetic

+1 Lucky Charm

Ricochet

Peace of Mind

Elemental Arrowheads

Talent Arrow Recovery - daje postaci 33% szansy na odzyskanie specjalnej strzały po jej wystrzeleniu.

Twig With a String (łuk, 5-6 obrażeń fizycznych)

Rogue

+2 Finesse

+1 Constitution

+1 Scoundrel

+1 Sneaking

+1 Dual Wielding

Throwing Knife

Backlash

Adrenaline

Talent The Pawn - daje postaci 1 dodatkowy punkt AP na ruch. Punkt wykorzystać można na początku każdej rundy i tylko na ruch.

2x Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Shadowblade

+2 Finesse

+2 Wits

+1 Scoundrel

+1 Polymorph

+1 Thievery

Chameleon Cloak

Backlash

Chicken Claw

Talent Guerilla - zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 40% gdy ta się skrada (Sneaking). Nie działa podczas korzystania z efektów nakładających niewidzialność (Invisibility).

Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Wayfarer

+2 Finesse

+1 Intelligence

+1 Huntsman

+1 Geomancer

+1 Bartering

Pin Down

Fossil Strike

Elemental Arrowheads

Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami.

Toy Crossbow (Kusza, 6-7 obrażeń fizycznych)

Witch

+1 Finesse

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Scoundrel

+1 Necromancer

+1 Persuasion

Raise Bloated Corpse

Chloroform

Mosquito Swarm

Talent Leech - leczy postać, gdy ta stoi w kałuży krwi.

Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Wizard

+2 Intelligence

+1 Constitution

+1 Pyrokinetic

+1 Geomancer

+1 Loremaster

Searing Daggers

Fossil Strike

Ignition

Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry.

Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu)