Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Uwaga: Wykonanie tego zadania uniemożliwi wykonanie zadania The Swallow Man

1 - An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Temple Of Tir-Cendelius - Aleksander

2. Temple Of Rhalic - wejście do The Cave

W przypadku, gdy zdecydujesz się stanąć po stronie magistrów, Aleksander [1] zażąda głowy The Swallow Man. Aleksander poinformuje cię również, że The Swallow Man wykorzystuje iluzje, dzięki której ukrywa swoją kryjówkę. Ofiaruje także Cowl of True Sight, który umożliwi zniesienie iluzji.

Kryjówka znajduje się w jaskini niedaleko Temple Of Rhalic. Będzie ona strzeżona przez trolla imieniem Krug [2]. Możesz go przekonać do tego, by wpuścił cię do jaskini. Jeśli ci się to nie udało, będziesz musiał go zabić. Tak samo jak w przypadku trolli z Reaper's Coast będzie on posiadał status Troll Blood, który będzie go regenerował raz na turę. Możesz zdjąć ten status za pomocą zdolności Restoration. Jeśli natomiast dysponujesz zdolnością Teleportation, to możesz przenieść Kruga prosto w lawę znajdującą się poniżej miejsca walki.

W jaskini napotkasz tylko ołtarz. Niestety nie będziesz mógł za jego pomocą usunąć iluzji. Użyj jednak zdolności Dispel Illusion, by odkryć ukryte przejście. Spotkasz za nimi samego The Swallow Man.

Walka będzie wymagająca - An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Walka będzie wymagająca. Za wszelką cenę staraj się utrzymywać dystans między członkami twojej drużyny a The Swallow Man. Każdy udany atak, regeneruje część jego punktów zdrowia. Dodatkowo gdy jego zdrowie spadnie niebezpiecznie nisko, to zostanie on wyłączony z walki na turę, by powrócić częściowo zregenerowanym. Do walki stanie też jego straż przyboczna.

Po wygranej zanieś głowę do Aleksandra, by otrzymać nagrodę.

Nagroda: 265050 punktów doświadczenia + 4 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci