Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Etap 1: Meistr Siva

1. Wybrzeże Żniwiarza - Meistr Siva
2. Kłoda - Dom Meistr Sivy
3. Tartak - Saheila
4. Wybrzeże Żniwiarza - Obóz elfów
5. Klasztorny las - Hannag
Kiedy opuścisz Sala Echa zostaniesz poproszony przez Malady, o odszukanie Meistr Sivy.
Znajdziesz ją wiszącą nieopodal mostu prowadzącego do Kłoda [1].Gdy tylko zdecydujesz się odciąć linę, zostaniesz zaatakowany przez pilnujących ją magistrów. Po wygranej walce porozmawiaj ponownie z Sivą. Tym razem znajdziesz ją w jej domu w Kłoda [2].
W czasie rozmowy, każe ci ona otworzyć schron. Poda także kod do włazu. Zobaczyć właz możesz Aby to zrobić musisz zdjąć obraz i nacisnąć znajdujący się pod nim przycisk.

Odkryje to właz, do którego otwarcia niezbędny jest podany przez Sivę kod. Gdy już wejdziecie do schronu, Siva poinformuje cię, że należy dwukrotnie odprawić rytuał, który wyśle cię ponownie do Sali Echa.
Wszystkie wymagane składniki znajdziesz w szafce znajdującej się najbliżej Source Foutain. Aby dostać się do Sala Echa, musisz posiadać Punkt Źródła i wykonać rytuał w następujący sposób:
- Użyj Obsydianowy lancet, który zmieni się w Zakrwawiony obsydianowy lancet
- Połącz Misa rytualna, Korzenie oraz Zakrwawiony obsydianowy lancet
- Otrzymaną w ten sposób mieszankę postaw na kratownicy i przekręć Zawór sterujący spopielacza
Wejdź w interakcję z powstałą w ten sposób halucynogenną chmurę. W ten sposób przeniesiesz się do Sali Echa. Tam odbędziesz rozmowę z samym sobą, która zakończy się zdobyciem umiejętności Spirit Vision. Użyj nowo nabytej zdolności, by okazało się że tak naprawdę rozmawiasz ze swoim Bogiem. Po zakończonej rozmowie wejdź w halucynogenną chmurę, by opuścić Salę Echa.
Do drugiego wykonania rytuału, potrzeba jednak kolejnej porcji Korzenie. Roślinę tą znajdziesz w okolicach Klasztorny las. Lokalizację jednej z nich znajdziesz na obrazku poniżej.

Drugim problemem jest posiadanie odpowiedniej ilości Punkt Źródła. Do ponownego wejścia do Sala Echa potrzebne są dwa. Musisz znaleźć kogoś kto nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła. Istnieje kilka postaci, które są w stanie to zrobić.
Wybór 1: Saheila
Wybór ten jest dostępny, tylko gdy nie zabiłeś Saheili w Fort Radość. Dodatkowo jeśli udało ci się przekonać do siebie elfy, to wybór ten będzie równoznaczny z wykonaniem zadania Elfia Wieszczka.
Saheila przetrzymywana jest przez Roosta w głównym budynku na piętrze w Tartak [3]. Teren ten jest strzeżony przez ludzi Roosta. Możesz stanąć z nimi do walki lub zapłacić im za poruszanie się po ich terenie.
Gdy dotrzesz na piętro czeka cię walka z Roostem i jego ochroną, w której skład wchodzą dwa wilki i kusznicy. Po walce uwolnij Saheilę i zgódź się być jej eskortą w drodze powrotnej do obozu elfów [4]. Jeśli pokonałeś ludzi Roosta wcześniej, będzie to czysta formalność, ponieważ na waszej drodze nie będzie żadnych innych przeciwników.
Po dotarciu do obozu porozmawiaj z Saheilą. Wówczas nauczy cię ona jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.
Wybór 2: Hannag
W ruinach w Klasztorny las spotkasz grupę magistrów, który chcą złapać Hannag [5]. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc odblokuje się zadanie W zawieszeniu (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).
Po jego wykonaniu Hannag zdecyduje się podzielić z tobą wiedzą odnośnie tego jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła. Jeśli jednak postać prowadząca konwersację z Hannag posiada cechę Pet Pal, to zostanie ona jej pozbawiona.
Wybór 3: Ryker
W Stonegarden, znajdziesz rezydencję w której mieszka Ryker [6]. W zamian za przyniesienie mu pewnego przedmiotu. Jeśli się zgodzisz odblokowane zostanie zadanie A Generous Offer (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).
Gdy wykonasz zadanie Ryker nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.
Wybór 4: Jahan
Tuż przy zwalonym drzewie, które pozwala ominąć most trolla mieszka demonolog o imieniu Jahan [7]. Bardzo zależy mu na zabiciu demona zamieszkującego Bloodmoon Island. Jeśli się zgodzisz odblokuje się zadanie Łowca koszmarów (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).
Gdy wrócisz do Jahana, z informacja, że demon nie żyje, nauczy cię ona jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.
Wybór 5: Obrońca
Gdy dotrzesz na Wyspę Krwawego Księżyca spotkasz tam demona o imieniu Obrońca [8]. Zleci ci on odbicie Drzewa Przodków, co powiązane jest z zadaniem Obrońca (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale). Jeśli zgodzisz mu się pomóc, to nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.
Po zdobyciu tej wiedzy, wróć do Sivy. Upewnij się że masz odpowiednią ilość Punkt Źródłai odpraw rytuał w identyczny sposób jak zrobiłeś to za pierwszym razem, by ponownie przenieść się do Sala Echa. Tam ponownie odbędziesz rozmowę ze swoim Bogiem, tym razem zdobędziesz zdolność Source Vampyrism, którą musisz użyć na swoim Bogu. Do powrotu z Sala Echa ponownie posłuży halucynogenna chmura.
Etap 2: Wyspra Krwawego Księżyca
Po odprawieniu niezbędnych rytuałów dowiesz się, że twoja misja na Wybrzeże Żniwiarza się wypełniła. Udaj się na Wyspa Krwawego Księżyca. Porozmawiaj z Obrońca, w zamian za odbicie dla niego Drzewo Przodków, zdradzi ci lokalizację twojego następnym celeu - Nameless Isle. Wróć na Lady Vengeance i porozmawiaj z Malady. Poinformuje cię o stanie na pokładzie oraz kto nie wrócił z wyspy.
Jeśli bardzo ci zależy możesz wyruszyć w drogę zostawiając przyjaciół. Najlepszą opcją będzie jednak powrót na brzeg i zebranie wszystkich z powrotem. Będzie to wymagało wykonania kilku dodatkowych zadań. Zalicza się do nich Wszystko zostaje w rodzinie od Tarquina oraz Pogrzeb przeszłości od Garetha. Ich opisy znajdziesz w dedykowanych rozdziałach.
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wybrzeże Żniwiarza
- Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Miłość niejedno ma imię | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prośba Almiry | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Nie przejdziecie (They Shall Not Pass) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zguba (Lost And Found) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zabawa w chowanego (Hide And Seek) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zapisane krwią (Red Ink In The Ledger) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Agresywne przejęcie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Konkurencja | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Próba pór roku | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Elfia wieszczka | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zniszczona karawana | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W zawieszeniu | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Handlarka Eithna | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Mimowolni słudzy | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oliwa sprawiedliwa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Hojna oferta | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Smak wolności | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cena miłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Spoczynek bohaterów | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pogrzeb przeszłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Jak kur z jajkiem | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Trzy ołtarze | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wszystko zostaje w rodzinie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Łowca koszmarów | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Drewno jak drewno | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Paskudne ptaszysko | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przekleństwo zapomnienia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Niemowa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Więzy bólu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Na pokuszenie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaskakujący ładunek | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W sieci pożądania | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przeciwieństwa się przyciągają | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pan i jego pies | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arena w Kłodzie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Bez wyjścia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Okno możliwości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Potraktowani jak bydło | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Znaleźne | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca | Wybrzeże Żniwiarza | Cytadela
- Zalecenia Doktora | Wybrzeże żniwiarza | Cytadela | Solucja Divinity 2
- Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wybrzeże Żniwiarza
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
