Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja poradnik Divinity: Original Sin 2

Etap 1: Meistr Siva

1 - Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Wybrzeże Żniwiarza - Meistr Siva

2. Kłoda - Dom Meistr Sivy

3. Tartak - Saheila

4. Wybrzeże Żniwiarza - Obóz elfów

5. Klasztorny las - Hannag

Kiedy opuścisz Sala Echa zostaniesz poproszony przez Malady, o odszukanie Meistr Sivy.

Znajdziesz ją wiszącą nieopodal mostu prowadzącego do Kłoda [1].Gdy tylko zdecydujesz się odciąć linę, zostaniesz zaatakowany przez pilnujących ją magistrów. Po wygranej walce porozmawiaj ponownie z Sivą. Tym razem znajdziesz ją w jej domu w Kłoda [2].

W czasie rozmowy, każe ci ona otworzyć schron. Poda także kod do włazu. Zobaczyć właz możesz Aby to zrobić musisz zdjąć obraz i nacisnąć znajdujący się pod nim przycisk.

Odkryje to właz, do którego otwarcia niezbędny jest podany przez Sivę kod - Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Odkryje to właz, do którego otwarcia niezbędny jest podany przez Sivę kod. Gdy już wejdziecie do schronu, Siva poinformuje cię, że należy dwukrotnie odprawić rytuał, który wyśle cię ponownie do Sali Echa.

Wszystkie wymagane składniki znajdziesz w szafce znajdującej się najbliżej Source Foutain. Aby dostać się do Sala Echa, musisz posiadać Punkt Źródła i wykonać rytuał w następujący sposób:

  1. Użyj Obsydianowy lancet, który zmieni się w Zakrwawiony obsydianowy lancet
  2. Połącz Misa rytualna, Korzenie oraz Zakrwawiony obsydianowy lancet
  3. Otrzymaną w ten sposób mieszankę postaw na kratownicy i przekręć Zawór sterujący spopielacza

Wejdź w interakcję z powstałą w ten sposób halucynogenną chmurę. W ten sposób przeniesiesz się do Sali Echa. Tam odbędziesz rozmowę z samym sobą, która zakończy się zdobyciem umiejętności Spirit Vision. Użyj nowo nabytej zdolności, by okazało się że tak naprawdę rozmawiasz ze swoim Bogiem. Po zakończonej rozmowie wejdź w halucynogenną chmurę, by opuścić Salę Echa.

Do drugiego wykonania rytuału, potrzeba jednak kolejnej porcji Korzenie. Roślinę tą znajdziesz w okolicach Klasztorny las. Lokalizację jednej z nich znajdziesz na obrazku poniżej.

Drugim problemem jest posiadanie odpowiedniej ilości Punkt Źródła - Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Drugim problemem jest posiadanie odpowiedniej ilości Punkt Źródła. Do ponownego wejścia do Sala Echa potrzebne są dwa. Musisz znaleźć kogoś kto nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła. Istnieje kilka postaci, które są w stanie to zrobić.

Wybór 1: Saheila

Wybór ten jest dostępny, tylko gdy nie zabiłeś Saheili w Fort Radość. Dodatkowo jeśli udało ci się przekonać do siebie elfy, to wybór ten będzie równoznaczny z wykonaniem zadania Elfia Wieszczka.

Saheila przetrzymywana jest przez Roosta w głównym budynku na piętrze w Tartak [3]. Teren ten jest strzeżony przez ludzi Roosta. Możesz stanąć z nimi do walki lub zapłacić im za poruszanie się po ich terenie.

Gdy dotrzesz na piętro czeka cię walka z Roostem i jego ochroną, w której skład wchodzą dwa wilki i kusznicy. Po walce uwolnij Saheilę i zgódź się być jej eskortą w drodze powrotnej do obozu elfów [4]. Jeśli pokonałeś ludzi Roosta wcześniej, będzie to czysta formalność, ponieważ na waszej drodze nie będzie żadnych innych przeciwników.

Po dotarciu do obozu porozmawiaj z Saheilą. Wówczas nauczy cię ona jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.

Wybór 2: Hannag

W ruinach w Klasztorny las spotkasz grupę magistrów, który chcą złapać Hannag [5]. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc odblokuje się zadanie W zawieszeniu (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).

Po jego wykonaniu Hannag zdecyduje się podzielić z tobą wiedzą odnośnie tego jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła. Jeśli jednak postać prowadząca konwersację z Hannag posiada cechę Pet Pal, to zostanie ona jej pozbawiona.

Wybór 3: Ryker

W Stonegarden, znajdziesz rezydencję w której mieszka Ryker [6]. W zamian za przyniesienie mu pewnego przedmiotu. Jeśli się zgodzisz odblokowane zostanie zadanie A Generous Offer (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).

Gdy wykonasz zadanie Ryker nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.

Wybór 4: Jahan

Tuż przy zwalonym drzewie, które pozwala ominąć most trolla mieszka demonolog o imieniu Jahan [7]. Bardzo zależy mu na zabiciu demona zamieszkującego Bloodmoon Island. Jeśli się zgodzisz odblokuje się zadanie Łowca koszmarów (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale).

Gdy wrócisz do Jahana, z informacja, że demon nie żyje, nauczy cię ona jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.

Wybór 5: Obrońca

Gdy dotrzesz na Wyspę Krwawego Księżyca spotkasz tam demona o imieniu Obrońca [8]. Zleci ci on odbicie Drzewa Przodków, co powiązane jest z zadaniem Obrońca (dokładne omówienie zadania zostało opisane w osobnym rozdziale). Jeśli zgodzisz mu się pomóc, to nauczy cię jak gromadzić dodatkowy Punkt Źródła.

Po zdobyciu tej wiedzy, wróć do Sivy. Upewnij się że masz odpowiednią ilość Punkt Źródłai odpraw rytuał w identyczny sposób jak zrobiłeś to za pierwszym razem, by ponownie przenieść się do Sala Echa. Tam ponownie odbędziesz rozmowę ze swoim Bogiem, tym razem zdobędziesz zdolność Source Vampyrism, którą musisz użyć na swoim Bogu. Do powrotu z Sala Echa ponownie posłuży halucynogenna chmura.

Etap 2: Wyspra Krwawego Księżyca

Po odprawieniu niezbędnych rytuałów dowiesz się, że twoja misja na Wybrzeże Żniwiarza się wypełniła. Udaj się na Wyspa Krwawego Księżyca. Porozmawiaj z Obrońca, w zamian za odbicie dla niego Drzewo Przodków, zdradzi ci lokalizację twojego następnym celeu - Nameless Isle. Wróć na Lady Vengeance i porozmawiaj z Malady. Poinformuje cię o stanie na pokładzie oraz kto nie wrócił z wyspy.

Jeśli bardzo ci zależy możesz wyruszyć w drogę zostawiając przyjaciół. Najlepszą opcją będzie jednak powrót na brzeg i zebranie wszystkich z powrotem. Będzie to wymagało wykonania kilku dodatkowych zadań. Zalicza się do nich Wszystko zostaje w rodzinie od Tarquina oraz Pogrzeb przeszłości od Garetha. Ich opisy znajdziesz w dedykowanych rozdziałach.