Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Dzięki swoim umiejętnościom i wysokiej wytrzymałości doskonale sprawdza się w roli klasy wspierającej. Poza tym warto mieć na uwadze fakt, iż dobrze poprowadzony rycerz potrafi zadań naprawdę spore obrażenia korzystając z broni dwuręcznej, a dzięki rozwinięciu tej zdolności może zadawać druzgocące obrażenia krytyczne.

Rycerz jest filarem drużyny, który ma za zadanie eliminować najgroźniejszych przeciwników i skupiać ich uwagę na sobie. W dowolnym momencie może skrócić dystans przewracając nieprzyjaciela, okaleczyć go tak, aby nie był w stanie się poruszać lub zwyczajnie wyeliminować wroga pojedynczym ciosem.

Knight na ekranie wyboru klasy postaci. - Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Knight na ekranie wyboru klasy postaci.

Poniżej znajdzie parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Atrybuty

W przypadku Rycerza domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Strenght

+2

Siła jest głównym wyznacznikiem skuteczności rycerza. Wysoki współczynnik tego atrybutu pozwala mu na zadawanie znacznych obrażeń i noszenie ciężkiego ekwipunku bez znacznego spowolnienia jego ruchów.

Constitution

+1

Poza statystykami obronnymi generowanymi przez ciężki ekwipunek, rycerz musi charakteryzować się własną wytrzymałością, która pozwoli mu utrzymać się na polu bitwy nawet jeśli zasoby pancerza zawiodą.

Zdolności i Talent

W przypadku Rycerza rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Warfare

1

Wszystkie startowe umiejętności rycerza koncentrują się w tym obszarze, więc dodatkowy punkt zdolności jest mile widziany. Poza tym warto rozwijać go w tym kierunku, aby był jeszcze skuteczniejszy.

Two-Handed

1

Broń dwuręczna odznacza się bierną premią do mnożnika obrażeń krytycznych, co bardzo dobrze komponuje się z umiejętnością Rage, z którą zaczyna przygodę rycerz.

Bartering

1

Każdy punkt tej zdolności zmniejsza koszt zakupu przedmiotów o 10% i zwiększa ceny, za które sprzedać można własne przedmioty.Warto wykorzystać tą postać (wyposażając ją w przedmioty / zdolności zwiększające Bartering jeszcze bardziej) podczas handlu.

Talent

Opportunist - talent pozwala postaci wyprowadzić atak z zaskoczenia, gdy dowolny przeciwnik koło niej przebiegnie, bądź jeśli chce się od niej oddalić. Nie aktywuje się, gdy wróg wykonuje atak lub akcję niewymagającą ruchu.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Battering Ram - Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Battering Ram

Jeśli nieopatrznie pozwoliłeś przeciwnikom przedostać się przez pierwszą linię lub próbują uciec to zawsze możesz skrócić dystans jednocześnie ich przewracając.

Crippling Blow - Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Crippling Blow

Umiejętność zadaje spore obrażenia obszarowe, co bardzo dobrze idzie w parze z obrażeniami, które oferuje broń dwuręczna. Dodatkowy efekt okaleczenia sprawi, że przeciwnicy nie będą w stanie wyjść z pola rażenia podstawowych ataków.

Battle Stomp - Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Battle Stomp

Nawet jeśli Knight trudni się walką w bezpośrednim dystansie, może z powodzeniem użyć umiejętności, która w średnim zasięgu przewróci wszystkich przeciwników. Może w ten sposób chronić członków drużyny lub obezwładnić przeciwnika tylko po to by się do niego zbliżyć.

Rycerz a Rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

Duża rozbieżność pomiędzy czynnikami, które czynią rycerza silnym a naturalnymi predyspozycjami elfów.

Człowiek

Średnie

Z uwagi na bierną premię do Przywództwa, wysoką inicjatywę i umiejętność rasową, człowiek może bardzo dobrze sprawdzić się w tej roli.

Krasnolud

Duże

Naturalny bonus do siły z pewnością przesądza, iż to krasnolud jest najlepszym kandydatem do rozpoczęcia swojej przygody jako rycerz.

Jaszczur

Brak

Mimo niewielkich nawiązań nie da się ukryć, że zgodnie z podstawowymi statystykami, jaszczur nie będzie najlepiej sprawdzał się w tej roli.

Które zdolności wybrać?

Knight posiada dostęp do jednej szkoły, Warfare, przez co wybierać może spośród 4 startowych zdolności. Jako iż jest to klasa postaci, która korzysta z broni dwuręcznej, nie ma sensu niczego tu zmieniać - czwarta ze zdolności ze szkoły Warfare, Bouncing Shield, wymaga do działania tarczy, której ta klasa postaci nie używa. Z tego też powodu lepiej korzystać z domyślnych zdolności - Battering Ram, Crippling Blow i Battle Stomp.