Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog - Niespokojne wody | Akt I | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

1 - Prolog - Niespokojne wody | Akt I | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. The Hold - start oraz magister Siwan

2. The Hold - magister Waters

3. The Hold - magister William, Windego oraz schody na środkowy pokład

4. The Hold - magistrzy Murtof i Ricks

5. The Hold - wyjście na górny pokład

Zabawę zaczynasz od pobudki w sali przypominającą laboratorium [1]. Rozpocznij od rozmowy z przebywającym w pomieszczeniu magistrem Siwan. Dowiesz się od niego, że zostałeś schwytany i przebywasz na statku płynącym do obozu internowania - Fort Joy. Poleci on także, abyś zgłosił się do magister William. Możesz także spróbować go zapytać o okoliczności, w których miałeś zostać schwytany, jednak w tym przypadku magister nie będzie zbyt wylewny.

Po skończonej rozmowie możesz opuścić pomieszczenie - Prolog - Niespokojne wody | Akt I | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie możesz opuścić pomieszczenie. Warto się skierować do pomieszczenia znajdującego się na powyższym obrazku. Rozmawiając z magister Waters [2] dowiesz się, że zostało tu popełnione morderstwo i to właśnie ona została oddelegowana do odnalezienia sprawcy. Możesz zaoferować jej pomoc w poszukiwaniach, jednak nie jest to istotne, ponieważ i tak dojdzie do konfrontacji z mordercą. Warto także przeszukać ciało. Znajduje się na nim kilka wartościowych przedmiotów.

Następnie musisz udać się do wspomnianego magistra William [3]. Po drodze możesz oczywiście porozmawiać z pozostałymi schwytanymi. Drzwi do gabinetu są zamknięte. Aby je otworzyć musisz porozmawiać z magistrem Payde. Po wejściu do gabinetu jesteś świadkiem rozmowy, w której Windego przyznaje się magister William do morderstwa. To właśnie tutaj dochodzi do wspomnianej konfrontacji. Niestety nie masz wpływu na jej przebieg. Za każdym razem kończy się ona eksplozją, w której ginie magister William. Okaże się także, że statek został zaatakowany.

Po tym spotkaniu, cofnij się do poprzedniego pomieszczenia i spróbuj ocucić wszystkich pozostałych przy życiu. Następnie użyj schodów by udać się na środkowy pokład. W tylnej części środkowego pokładu zobaczysz dwóch magistrów zamkniętych w kajucie [4]. Możesz ich zostawić, jednak znajduje się tam kilka cennych przedmiotów. Do kajuty dostaniesz się niszcząc drzwi. Jeśli posiadasz przynajmniej jeden punkt umiejętności perswazji, to wybierając opcję dialogową oznaczoną "Reason" lub "Mislead", możesz uniknąć konfrontacji. W innym wypadku będziesz musiał stanąć z nimi do walki. Najłatwiej jest wykorzystać drzwi. Stanowią wąskie przejście przez które magistrzy muszą przejść. Zastosuj na tym przewężeniu atak obszarowy zadającym przeciwnikom dodatkowe obrażenia lub ich spowalniający. Wówczas reszta potyczki będzie bardzo prosta, nawet przy stosowaniu tylko podstawowych ataków.

Następnie udaj się na górny pokład [5]. Tam czeka cię walka z dwójką Voidlings. Są to łatwi przeciwnicy. Wystarczy trzyma ich na dystans.

Po walce skieruj się do szalupy ratunkowej - Prolog - Niespokojne wody | Akt I | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Po walce skieruj się do szalupy ratunkowej. Znajduje się ona po drugiej stronie pokładu. Porozmawiaj z przebywającymi na niej osobami. Pod koniec pojawi się wybór, który znacząco wpłynie na zakończenie

Ucieczka

Po wyborze tej opcji zadanie zakończy się natychmiast po rozmowie z ocalałymi. Uciekniecie natychmiast pozostawiając resztę żywych na pokładzie.

Ratunek

Przy tej opcji decydujesz się wrócić po pozostałych. Udaj się z powrotem tą sama drogą na dolny pokład. Tam powinna zainicjować się sekwencja walki ocalonych z robakami. Po raz kolejny nie będzie to wymagająca potyczka. Właściwie to postacie niezależne dadzą sobie radę nawet bez twojej interwencji. Po skończonej walce ucieknij wraz z ocalałymi na łódź i opuść statek.

Uwaga: Jeśli nie po ataku nie wróciłeś by spróbować ocucić pozostałych, sekwencja walki może się nie zainicjować. Uniemożliwi to ich ratunek i jeśli nie zdecydujesz się na wczytanie odpowiedniego zapisu, jedyną opcją jaką ci pozostanie jest ucieczka.