Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Arx - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II
Arx - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II
Dotarcie na miejsce aktywuje zadanie Battle At The Gates.
Zostaniesz tam zaczepiony przez Marie. Jeśli zgodzisz się jej pomóc aktywuje się zadanie The Execution.
W schronie możesz odblokować zadania: A King Reborn i A Craftsman Of Dreams And Nightmares.
Porozmawiaj z nim, aby odblokować zadanie Mercy Is Power.
Na miejscu możesz odblokować zadania The Secrets Of The Dwarves i Blood Dowry.
Rozmowa z nią aktywuje zadanie The Vault Of Linder Kemm oraz Old Means Gold.
Rozmawiając tam z Paladin Warden, odblokujesz zadanie The Missing Prisoners.
Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Last Stands Of The Magisters.
Rozmowa z nią aktywuje zadanie School's Out.
Znajdziesz tam salę z uwięzionym chłopcem. Wejście do niej aktywuje zadanie Past Mistakes.
Dotarcie na miejsce aktywuje zadanie o tej samej nazwie.
Jeśli posiadasz cechę Pet Pal rozmowa z nim aktywuje zadanie The Most Urgent Matter.
Powiększ mapę

Arx - Mapa, Zadania i questy | Solucja Zadania i questy - mapa Arx - poradnik do gry

Na jednej stronie zebraliśmy wszystkie questy, zadania w Arx i oznaczyliśmy je na mapie.

1. Most do Arx - w drodze do Arx, natrafisz na most na którym walczą paladyni z voidwoken. W tym momencie aktywuje się zadanie Battle At The Gates.

2. Plac przy Barracks - na placu tym zgromadzona, będzie duża grupa ludzi. Okaże się, że będzie miała miejsce egzekucja. Automatycznie zostaniesz zaczepiony, przez kobietę o imieniu Marie, która poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie The Execution.

Kryjówka magistrów

3. Schron magistrów - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

  1. Na wyższym poziome schronu, na biurku znajdującym obok zejścia na n iższy poziom natrafisz na książkę Report Of The Toyseller, Przeczytaj ją, a aktywuje się zadanie A Craftsman Of Dreams And Nightmares.
  2. Na niższym poziomie staniesz do walki z magistrem Reimondem. Po jego pokonaniu, w jego ciele znajdziesz Journal. Przeczytaj go, by aktywować zadanie A King Reborn.

4. Szczur - w Barracks, natrafisz na szczura. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Dowiesz się, że jego pani została uwięziona. Przekonaj go, że chcesz jej pomóc, by odblokować zadanie Mercy Is Power.

5. Wesele - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

  1. Wchodząc w interakcję z tortem weselnym aktywujesz zadanie The Secret Of The Dwarves.
  2. Na balkonie w budynku, spotkasz Doriana Galla. Jeśli zgodzisz się przyjąć od niego zlecenie morderstwa, to aktywuje się zadanie Blood Dowry.

6. Cat The Appraiser - spotkasz ją w rezydencji Lindera Kemma. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się od niej, że Linder Kemm ma schron, w którym trzyma obrazy. Odblokuje to zadanie The Vault Of Linder Kemm. Dodatkowo, jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji, to odblokujesz dodatkowo zadanie Old Means Gold.

7. Prison - spotkasz tam Paladin Warden. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że giną więźniowie. Aktywuje to zadanie The Missing Prisoners.

8. Linder Kemm - zajdziesz go w Barracks. Porozmawiaj z nim by aktywować zadanie Last Stands Of The Magisters.

9. Beryl Griff - znajdziesz ją w szkole w Arx. Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą, zdolność perswazji, to zleci ci ona pozbycie się Sister Schori z budynku i aktywuje się zadanie School's Out.

10. Sewer - znajdziesz tam komnatę, w której znajduje się klatka z chłopcem środku. Gdy do niej wejdziesz, aktywuje się zadanie Past Mistakes.

Consulate

11. Consulate - gdy dotrzesz do Consulate, to aktywuje się zadanie o tej samej nazwie.

12. Charlie - w jednej z naw w The Cathedral, spotkasz psa o imieniu Charlie. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Jeśli zgodzisz się mu pomóc, aktywujesz zadanie The Most Urgent Matter