Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Conjurer | Klasy poradnik Divinity: Original Sin 2

Conjurer to klasa, która doskonale sprawdza jako wsparcie - domyślnie jest w stanie przywoływać na pole walki stwory, by wspomóc drużynę i odciągnąć uwagę wroga, co przydaje się szczególnie wtedy, gdy pozostali członkowie są wrażliwi na ataki. Jeśli chodzi o wybór rasy, najlepiej sprawdza się tutaj Krasnolud lub Człowiek - w pierwszym wypadku postać zyska dodatkową witalność i szansę na unik, w drugim dysponować będzie wyższą Inicjatywą i zdolnością Encourage, która dodatkowo pozwoli wesprzeć drużynę. Conjurer startuje domyślnie z talentem Pet Pal, który pozwala rozmawiać ze zwierzętami - jeśli w drużynie nie ma nikogo innego z tym talentem, będzie to doskonały wybór.

Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Conjurer na ekranie wyboru klasy postaci. - Conjurer | Klasy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
Conjurer na ekranie wyboru klasy postaci.

Atrybuty

W przypadku tej klasy domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Intelligence

+1

Dodatkowy punkt Intelligence pozwoli zadawać większe obrażenia przy pomocy kosturów i różdżek, a także zaklęć opartych o ten atrybut. Nie wpływa on jednak na zdolności ze szkoły Summoning, które pozwalają przyzywać na pole walki rozmaite stwory.

Constitution

+2

Conjurer to klasa nastawiona na wspieranie drużyny, a nie czyste obrażenia, więc dodatkowe 2 punkty zwiększające punkty zdrowia postaci to doskonały wybór.

Zdolności i Talent

W przypadku tej klasy rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Summoning

1

Punkty w Summoning pozwala wzmocnić wszystkie przywołane stwory, zwiększając ich punkty zdrowia, pancerz magiczny i fizyczny jak i zadawane obrażenia. Jest to zdolność kluczowa dla tej klasy.

Loremaster

1

Dzięki tej umiejętności bohater może identyfikować przedmioty i zdobywać informacje o przeciwnikach, takie jak ich odporności na dane żywioły, ilość punktów inicjatywy czy rozdysponowanie punktów umiejętności.

Leadership

1

Zdolność, która zwiększa odporność na wszystkie żywioły i szansę na unik wszystkich pobliskich sojuszników (z wyłączeniem klasy, która z niej korzysta). Doskonale współgra z pozostałymi zdolnościami tej klasy i jej główną rolą.

Talent

Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Conjure Incarnate - Conjurer | Klasy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Conjure Incarnate

Kluczowa zdolność tej klasy, która pozwala przywołać swego rodzaju chowańca, który będzie pod kontrolą rzucającego. Co więcej, rodzaj przywołańca, jego cechy i zdolności specjalne zmieniają się w zależności od tego, na jakiej powierzchni zostanie przywołany - wezwany na ogniu dysponował będzie zaklęciem Fireball i będzie niewrażliwy na ogień, a wezwany na krwi otrzyma zaklęcie Mosquito Swarm i będzie niewrażliwy na efekt Bleeding.

Jest to doskonałe zaklęcie wyjściowe dla tej klasy - wraz z postępami postać zdobywać będzie liczne zdolności, które pozwolą wzmocnić przywołańca - szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale "Szkoły magii i umiejętności -> Summoning".

Dimensional Bolt - Conjurer | Klasy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Dimensional Bolt

Bardzo ciekawe zaklęcie, gdyż jego skuteczność leży nie tyle w obrażeniach, a w możliwości zadania obrażeń od losowego żywiołu i stworzenia powierzchni (plama oleju, zamarznięta ziemia, trucizna i tak dalej) tego samego żywiołu.

Elemental Totem - Conjurer | Klasy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Elemental Totem

Jedna z najlepszych zdolności, które wykorzystać można na początku rozgrywki. Pozwala przywołać totem, który atakował będzie najbliższego wroga i który otrzymuje właściwości powierzchni, na jakiej został przywołany - szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale "Szkoły magii i umiejętności -> Summoning".

Zdolność pozwala wezwać totem co turę, przez co maksymalnie na polu walki może być ich 3. Co więcej, wrogowie mają dziwną tendencję do atakowania totemów zamiast postaci gracza - są więc dobrym sposobem na odciągnięcie uwagi.

Conjurer a rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

Elf kompletnie nie nadaje się do tej klasy - jego zdolność specjalna, Flesh Sacrifice zwiększa obrażenia i daje dodatkowy punkty AP, lecz z obu tych rzeczy Conjurer niespecjalnie skorzysta.

Człowiek

Duże

Bardzo dobre połączenie, gdyż Conjurer to klasa wsparcia, a ludzie maja dostęp do zdolności specjalnej Encourage, która zwiększa atrybuty podstawowe wszystkich pobliskich sojuszników. Dodatkowym atutem jest wyższy współczynnik Inicjatywy, który pozwala wykonać ruch wcześniej i szybciej wezwać na pole walki stwory.

Krasnolud

Duże

Podobnie jak w przypadku ludzi, krasnoludy doskonale nadają się do tej klasy - ich unikalny talent, Sturdy, zwiększa ich żywotność i szansę na unik, co jest kluczowe dla klasy wsparcia jaką jest Conjurer.

Jaszczur

Brak

Jaszczur, podobnie do elfa, nie nadaje się na klasę Conjurer - nie posiada żadnych premii do kluczowych atrybutów, a jego zdolność specjalna, Dragon's Blaze, ma bardzo krótki zasięg ataku.

Które zdolności wybrać

Conjurer posiada dostęp do jednej szkoły, Summoning, przez co wybierać może spośród 4 startowych zdolności. Trzy zdolności dostępne domyślnie są tymi najlepszymi, nie warto tutaj nic zmieniać. Z tego też powodu należy korzystać z umiejętności Conjure Incarnate, Dimensional Bolt i Elemental Totem.