Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności poradnik Divinity: Original Sin 2

Aerotheurge

Aerotheurge skupia zdolności powiązane z żywiołem powietrza, pozwalając zadawać obrażenia właśnie z tego żywiołu (Air). Zdolności z tej grupy służą do unieruchamiania przeciwnika, wspierania drużyny i do niszczenia magicznego pancerza - dodatkowe punkty zainwestowane w tą zdolność zwiększają ilość punktów obrażeń, które odniesie pancerz wroga. Poniżej znajdziesz rozpiskę zdolności z tej grupy.

Uwaga - rozdział w rozbudowie. Wkrótce pojawią się tutaj wszystkie zdolności z tej szkoły.

Blinding Radiance - Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Blinding Radiance

Opis

Na czas jednej tury masz na sobie aurę, która oślepia przeciwników naokoło ciebie. Każdy z przeciwników, który znajdzie się w bliskim dystansie od aury odniesie obrażenia od powietrza.

Specjalne

100% szans na nałożenie aury na 1 turę

Koszt

2 punkty akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

4 tury

Komentarz

Bardzo przydatna umiejętność jeśli nałożymy ją na jednego z bohaterów walczących w zwarciu. Dodatkowe obrażenia generowane za utrzymanie bliskiego dystansu są bardzo pomocne, a dodatkowo bohater staje się niewrażliwy na bezpośrednie ataki w tej turze. Korzystając z umiejętności warto zwrócić szczególna uwagę na kolejność tur poszczególnych jednostek i rzucić zaklęcie tak, aby następowało tuż po tym jak przeciwnicy wejdą w bezpośredni zasięg naszego bohatera.

Shocking Touch - Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Shocking Touch

Opis

Ogłusza przeciwnika w bliskim zasięgu i zadaje obrażenia od powietrza.

Specjalne

100% szans na ogłuszenie celu na 1 turę

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

4 tury

Blokada

Pancerz fizyczny

Komentarz

Jeden z wielu sposobów na uniknięcie zagrożenia w bliskim dystansie. Jeśli przeciwnik uporczywie stara się skrócić zasięg to możemy porazić go i jednocześnie ogłuszyć. Pozwoli nam to na zwiększenie dystansu lub próbę zadania obrażeń, które mogą okazać się śmiertelne. Zwróć uwagę czy przeciwnik dysponuje pancerzem fizycznym, bowiem dzięki jego zasobom może zablokować zaklęcie. Dobrze sprawdza się też, gdy na innych umiejętnościach mamy czas odnowienia, a koniecznie musimy wspomóc pierwszą linię. Warto mieć na uwadze, że użycie zaklęcia na mokrej powierzchni może porazić wszystkich przeciwników którzy się na niej znajdują, z naszymi jednostkami i rzucającym zaklęcie włącznie.

Electric Discharge - Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Electric Discharge

Opis

Strumień energii przeskakuje z celu na najbliższego przeciwnika i zadaje obrażenia od powietrza każdemu z trafionych przeciwników.

Specjalne

100% szans na ogłuszenie celów na 1 turę

Koszt

2 punkty akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

3 tury

Blokada

Pancerz magiczny

Komentarz

Umiejętność podobna do omawianego wcześniej Shocking Touch. Z tą różnicą, ze zaklęcie działa w średnim zasięgu i nie ogranicza nas do porażenia jednego celu. Dzięki temu przy odrobinie szczęścia i zupełnym zredukowaniu pancerza magicznego przeciwników, możemy skutecznie ogłuszyć główne źródła zagrożenia co z pewnością ułatwi przebieg walki i ich szybką eliminację.

Favourable Wind - Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Favourable Wind

Opis

Aura nakładana na siebie i sojuszników, która pozwala poruszać się szybciej.

Specjalne

100% szans na nałożenie aury na 3 tury.

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

6 tur

Komentarz

Szybsze poruszanie się w trakcie walki oznacza nie więcej niż możliwość pokonania większego dystansu za taką samą liczbę punktów akcji, niż gdy nie mamy premii. Zaklęcie jest bardzo przydatne przeciwko wszelkim jednostkom walczącym na dystans, które poruszają się na tyle szybko, że bez dodatkowego wsparcia nie jesteśmy w stanie ich dogonić. Poza tym przydaje się dla naszych sojuszników, aby szybciej mogli zająć dogodne dla siebie pozycje. Warto mieć na uwadze bardzo długi czas odnowienia umiejętności, który zmusza nas do poważnego przemyślenia, kiedy warto użyć aury by zmaksymalizować korzyści.

Teleportation - Aerotheurge | Szkoły magii i umiejętności - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Teleportation

Opis

Przenosi przedmiot lub bohatera, podnosząc go a następnie upuszczając w wyznaczonym miejscu.

Specjalne

Brak

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

3 tury

Blokada

Pancerz fizyczny

Komentarz

Teleportacja ma tak wiele przydatnych zastosowań, że nie sposób byłoby wymienić wszystkich sytuacji gdy korzystając z niej możemy zdobyć sporą przewagę nad przeciwnikiem. Podczas walki możemy pomagać bohatera walczącym w drugiej linii przenosząc ich na bezpieczne pozycje, nierzadko takie, które zapewnią im dodatkową premię do zasięgu i obrażeń. Możemy przenosić sojuszniczego bohatera na bliski dystans, aby pomógł nam rozprawić się z przeciwnikiem. Poza tym możesz przenosić wrogów rzucając ich w płomienie lub na pole trucizny. Zastosowań jest wiele, a użycie czaru nie jest ani drogie, ani obłożone szczególnie długim czasem odnowienia.