Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort Radość - Ucieczka poradnik Divinity: Original Sin 2

Rozpoczyna się wielka przygoda. Musisz uciec z wyspy Fort Joy, sprawdź jak rozwiązać zadanie Ucieczka na wyspie Fort Radość w Divinity: Original Sin 2.

Etap 1: Ucieczka z Fort Joy Ghetto

Fort Joy Ghetto stanowi właściwy obóz internowania. To tam powinni się znajdować wszyscy pojmani, nad którymi nadzór sprawują magistrowie. Pierwszą fazą ucieczki wyspy jest opuszczenie właśnie tego obszaru. Poniżej przedstawiono wszystkie potencjalne możliwości ucieczki.

Przygotowanie do ucieczki

Zanim jednak opuścisz Fort Joy Ghetto warto porozmawiać z każdym bohaterem niezależnym, najlepiej na kilka różnych sposobów z pomocą innych członków drużyny.

W Fort Joy Ghetto znajdziesz pięciu bohaterów przygotowanych przez twórców gry, których możesz namówić do wspólnej wędrówki - Fort Radość - Ucieczka - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

W Fort Joy Ghetto znajdziesz pięciu bohaterów przygotowanych przez twórców gry, których możesz namówić do wspólnej wędrówki.

1. Lhose

Znajdziesz ją tuż obok ołtarza na dziedzińcu. Jest jedną z dwóch postaci, które tam spotkasz.

2. Ifan ben-Mezd

Spotkasz go tuż przy bramie do Fort Joy Ghetto. Bierze udział w zadaniu The Shakedown. Możesz go zwerbować po wykonaniu zadania, o ile nie zginął w jego trakcie.

3. Sebille

Obserwuje jednego z jaszczurów. Musisz uważnie dobierać linie dialogowe, aby jej czymś nie urazić. Ostatecznie z pewnością się do ciebie przyłączy. Przemieszcza się w obrębie obszaru zaznaczonego na mapie.

4. Fane

Znajdziesz go przy ciele w Hidden Aclove. Nie powinieneś mieć problemów ze zwerbowaniem go.

5. The Red Prince

Stoi niedaleko na klifie niedaleko miejsca, gdzie walczyłeś z Voidlings.

6. The Beast

Znajdziesz go przy brzegu, nieopodal krokodyli, które trzeba zabić, aby odzyskać rękawice teleportacji z zadania The Teleport.

Każda z wymienionych postaci pojawi się we wskazanym obszarze tylko pod warunkiem, że nie rozpocząłeś nią rozgrywki.

Gdy twoja drużyna będzie kompletna możesz przystąpić do realizacji planu ucieczki z obozu. Teraz musisz wybrać drogę, którą chcesz opuścić wyspę. Przedstawiamy 3 drogi, każda z wieloma odnogami na jej wykonanie.

Wariant I: Dotrzyj do Holding Cells

Sposób 1: Pomóż elfowi

Opisany tutaj sposób na ucieczkę z fortu jest ściśle związany z zadaniem pobocznym The Imprisioned Elf, które znajdziesz w dedykowanym rozdziale - Fort Radość - Ucieczka - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Opisany tutaj sposób na ucieczkę z fortu jest ściśle związany z zadaniem pobocznym The Imprisioned Elf, które znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Warto nadmienić, że jest to najłatwiejszy sposób pod względem czynności, które należy wykonać i przeciwników, którzy mogą stanąć nam na drodze.

W chwili gdy uwolnimy elfa z opresji ten zdradzi nam tajemne przejście do piwnicy fortu[1](Lokacja Underground Tunnel). Aby z niego skorzystać w naszej drużynie musi być jaszczur lub dowolny z bohaterów musi dysponować łopatą. Po odkopaniu przejścia schodzimy do tajnego przejścia.

Tam spotykamy "ślimaki", które pozostawiają po sobie szlak z ognia[2]. Możemy z nimi walczyć lub ich unikać. Na mapie zaznaczono też położenie skarbu[3], który możesz odkopać.

Jeśli dowolny członek drużyny korzysta z talentu Pet Pal może wykonać mini-questa[4] związanego z ognistymi stworzeniami. Jeśli podejdziesz zbyt blisko największego ze stworzeń, ale nie dysponujesz wspomnianym talentem to rozpocznie się walka.

Ostatecznie powinieneś dotrzeć do piwnicy pod Fort Joy, a konkretnie do jednej z cel[5] z wyłamaną ścianą. W "celi" spotkasz jaszczura, która na przerazi się na twój widok i jeśli skutecznie jej nie uspokoisz będzie chciała z tobą walczyć. Po krótkiej konwersacji możesz zniszczyć drewniane drzwi przy użyciu swojej broni lub skorzystać z wytrycha i otworzyć zamek. Niezależnie od zastosowanego wariantu znajdziesz się w głównym holu lochów.

Sposób 2: Teleportacja do piwnicy

Wymieniony tutaj sposób na ucieczkę jest ściśle związany z zadaniem The Teleporter, którego dokładny opis znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Po ukończeniu zadania znajdziesz się bezpośrednio w piwnicy pod fortem.

Sposób 3: Dusza Withermoore'a

Wymieniony tutaj sposób na ucieczkę jest ściśle związany z zadaniem Withermoore's Soul Jar, którego dokładny opis znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Realizując zadanie dotrzesz do piwnicy pod Fortem.

Wariant II: Holding Cells i Fort Joy Prison

Po dotarciu do Hollding Cells[1] twoim kolejnym zadaniem będzie wejście na wyższy poziom Fortu (Fort Joy Prison) - Fort Radość - Ucieczka - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do Hollding Cells[1] twoim kolejnym zadaniem będzie wejście na wyższy poziom Fortu (Fort Joy Prison). Aby tego dokonać musisz zdobyć leżący na podłodze klucz. We wskazanej lokacji[2] znajdziesz czterech Magistrów, którzy okaleczyli i torturują Delorusa. Gdy tylko zbliżysz się do tego obszaru to natychmiast zwrócisz na siebie ich uwagę i bez względu na to, które linie dialogowe wybierzesz, dojdzie do walki. Podczas potyczki postaraj się nie zabić leżącego na ziemi Magistra (Delorus). Jego pomoc może ułatwić realizację planu ucieczki, więc za wszelką cenę utrzymaj go przy życiu.

Po wygranej potyczce podnieś leżący na podłodze klucz[3], który otworzy drzwi[4] prowadzące do Fort Joy Prison. Względem rannego Magistra masz dwie możliwości, które związane są z kolejnymi rozwiązaniami opisanymi poniżej.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie