Fort Radość - Ucieczka | Solucja Divinity Original Sin 2
Rozpoczyna się wielka przygoda. Musisz uciec z wyspy Fort Joy, sprawdź jak rozwiązać zadanie Ucieczka na wyspie Fort Radość w Divinity: Original Sin 2.
Aktualizacja:
Etap 1: Ucieczka z Fort Joy Ghetto
Fort Joy Ghetto stanowi właściwy obóz internowania. To tam powinni się znajdować wszyscy pojmani, nad którymi nadzór sprawują magistrowie. Pierwszą fazą ucieczki wyspy jest opuszczenie właśnie tego obszaru. Poniżej przedstawiono wszystkie potencjalne możliwości ucieczki.
Przygotowanie do ucieczki
Zanim jednak opuścisz Fort Joy Ghetto warto porozmawiać z każdym bohaterem niezależnym, najlepiej na kilka różnych sposobów z pomocą innych członków drużyny.

W Fort Joy Ghetto znajdziesz pięciu bohaterów przygotowanych przez twórców gry, których możesz namówić do wspólnej wędrówki.
1. Lhose
Znajdziesz ją tuż obok ołtarza na dziedzińcu. Jest jedną z dwóch postaci, które tam spotkasz.
2. Ifan ben-Mezd
Spotkasz go tuż przy bramie do Fort Joy Ghetto. Bierze udział w zadaniu The Shakedown. Możesz go zwerbować po wykonaniu zadania, o ile nie zginął w jego trakcie.
3. Sebille
Obserwuje jednego z jaszczurów. Musisz uważnie dobierać linie dialogowe, aby jej czymś nie urazić. Ostatecznie z pewnością się do ciebie przyłączy. Przemieszcza się w obrębie obszaru zaznaczonego na mapie.
4. Fane
Znajdziesz go przy ciele w Hidden Aclove. Nie powinieneś mieć problemów ze zwerbowaniem go.
5. The Red Prince
Stoi niedaleko na klifie niedaleko miejsca, gdzie walczyłeś z Voidlings.
6. The Beast
Znajdziesz go przy brzegu, nieopodal krokodyli, które trzeba zabić, aby odzyskać rękawice teleportacji z zadania The Teleport.
Każda z wymienionych postaci pojawi się we wskazanym obszarze tylko pod warunkiem, że nie rozpocząłeś nią rozgrywki.
Gdy twoja drużyna będzie kompletna możesz przystąpić do realizacji planu ucieczki z obozu. Teraz musisz wybrać drogę, którą chcesz opuścić wyspę. Przedstawiamy 3 drogi, każda z wieloma odnogami na jej wykonanie.
Wariant I: Dotrzyj do Holding Cells
Sposób 1: Pomóż elfowi

Opisany tutaj sposób na ucieczkę z fortu jest ściśle związany z zadaniem pobocznym The Imprisioned Elf, które znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Warto nadmienić, że jest to najłatwiejszy sposób pod względem czynności, które należy wykonać i przeciwników, którzy mogą stanąć nam na drodze.
W chwili gdy uwolnimy elfa z opresji ten zdradzi nam tajemne przejście do piwnicy fortu[1](Lokacja Underground Tunnel). Aby z niego skorzystać w naszej drużynie musi być jaszczur lub dowolny z bohaterów musi dysponować łopatą. Po odkopaniu przejścia schodzimy do tajnego przejścia.
Tam spotykamy "ślimaki", które pozostawiają po sobie szlak z ognia[2]. Możemy z nimi walczyć lub ich unikać. Na mapie zaznaczono też położenie skarbu[3], który możesz odkopać.
Jeśli dowolny członek drużyny korzysta z talentu Pet Pal może wykonać mini-questa[4] związanego z ognistymi stworzeniami. Jeśli podejdziesz zbyt blisko największego ze stworzeń, ale nie dysponujesz wspomnianym talentem to rozpocznie się walka.
Ostatecznie powinieneś dotrzeć do piwnicy pod Fort Joy, a konkretnie do jednej z cel[5] z wyłamaną ścianą. W "celi" spotkasz jaszczura, która na przerazi się na twój widok i jeśli skutecznie jej nie uspokoisz będzie chciała z tobą walczyć. Po krótkiej konwersacji możesz zniszczyć drewniane drzwi przy użyciu swojej broni lub skorzystać z wytrycha i otworzyć zamek. Niezależnie od zastosowanego wariantu znajdziesz się w głównym holu lochów.
Sposób 2: Teleportacja do piwnicy
Wymieniony tutaj sposób na ucieczkę jest ściśle związany z zadaniem The Teleporter, którego dokładny opis znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Po ukończeniu zadania znajdziesz się bezpośrednio w piwnicy pod fortem.
Sposób 3: Dusza Withermoore'a
Wymieniony tutaj sposób na ucieczkę jest ściśle związany z zadaniem Withermoore's Soul Jar, którego dokładny opis znajdziesz w dedykowanym rozdziale. Realizując zadanie dotrzesz do piwnicy pod Fortem.
Wariant II: Holding Cells i Fort Joy Prison
![Po dotarciu do Hollding Cells[1] twoim kolejnym zadaniem będzie wejście na wyższy poziom Fortu (Fort Joy Prison) - Fort Radość - Ucieczka | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1747/356034545.jpg)
Po dotarciu do Hollding Cells[1] twoim kolejnym zadaniem będzie wejście na wyższy poziom Fortu (Fort Joy Prison). Aby tego dokonać musisz zdobyć leżący na podłodze klucz. We wskazanej lokacji[2] znajdziesz czterech Magistrów, którzy okaleczyli i torturują Delorusa. Gdy tylko zbliżysz się do tego obszaru to natychmiast zwrócisz na siebie ich uwagę i bez względu na to, które linie dialogowe wybierzesz, dojdzie do walki. Podczas potyczki postaraj się nie zabić leżącego na ziemi Magistra (Delorus). Jego pomoc może ułatwić realizację planu ucieczki, więc za wszelką cenę utrzymaj go przy życiu.
Po wygranej potyczce podnieś leżący na podłodze klucz[3], który otworzy drzwi[4] prowadzące do Fort Joy Prison. Względem rannego Magistra masz dwie możliwości, które związane są z kolejnymi rozwiązaniami opisanymi poniżej.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Fort Radość
- Fort Radość - Ucieczka | Solucja Divinity Original Sin 2
- Obroża - The Collar | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Teleport | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Morderczy gheist | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Uwięziony elf | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Flakon duszy Withermoore'a | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Gdzie jest Emmie? | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Płonące świnie (The Burning Pig) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Głosy (The Voices) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oczyszczony smok (The Purged Dragon) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Do Broni! (Call to Arms) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)| Fort Radość | Solucja
- Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Rozpaczliwa determinacja | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex) | Fort Radość | Solucja
- Zbrojownia (The Armoury) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wrzaskuny (The Shriekers) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oznaki oporu (Sings Of Resistance) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Nothing But Child's Play | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Blessings From Afar | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Boski wybraniec | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zadania poboczne w Forcie Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Fort Radość
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
