Zadanie Bezimienna wyspa | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Zadanie aktywuje się automatycznie gdy dotrzesz do Bezimienna wyspa. Jego zadaniem jest otworzenie Brama księzycowa i dostanie się do Akademia.

1. Świątynia Tir-Cendeliusa - Aleksander
2. Świątynia Rhalica - Wejście do The Cave
3. Brama księżycowa - Large Ruby
4. Świątynia Rhalica - Ołtarz Rhalica
5. Świątynia Zorl - Stissa - Ołtarz Zorl - Stissa
6. Świątynia Duna - Ołtarz Duna
7. Świątynia Amadii - Ołtarz Amadii
8. Świątynia Vrogira - Ołtarz Vrogira
9. Brama księżycowa - Wejście do Akademii
Przy zejściu na ląd od razu napotkasz dużą ilość ciał magistrów. Jeśli udasz się dalej natrafisz na walkę Black Ring i kolejnej grupy magistrów. Możesz opowiedzieć się jednej ze stron i stanąć do walki. Każda ze stron może pomóc ci w osiągnięciu celu.
Jeśli ocaliłeś Delorusa w Forcie Radość, to będzie się on kręcił w okolicy miejsca tej walki. Powie ci on, że zebrana tutaj grupa magistrów to wierni Aleksandra [1]. Poprosi cię on o odeskortowanie do miejsca pobytu Aleksandra (patrz zadanie A Familiar Face)
W Świątyni Tir-Cendeliusa, będziesz musiał skonfrontować się z Aleksandrem. Będziesz musiał wówczas opowiedzieć po jednej ze stron.
Wybór 1: Zabito Aleksandra
Jeśli zdecydujesz się stanąć po stronie Black Ring będziesz musiał zabić Aleksandra i zanieść jego głowę do Sallow Man [2]. Ten w zamian pomoże ci dostać się do Akademii.
Wybór 1: Zabito Sallow Man
W przypadku gdy pomagasz Aleksandrowi, będziesz musiał zabić Sallow Man. Walka będzie trudna, w szczególności, że Sallow Man regeneruje się po każdym udanym ataku. Po jego pokonaniu w jego ciele znajdziesz Kondensator fazowy niezbędny do otworzenia Bramy księżycowej [9].
Jeśli nie chcesz stawać po żadnej stronie możesz zabić oboje. I tak dowiesz się jak dostać się do Akademii i zdobędziesz Kondensator fazowy.
Następnym krokiem jest odnalezienie wszystkich ołtarzy sześciu dedykowanych różnym Bogom. Należy pomodlić się przed nimi, by poznać z czym jest utożsamiany dany Bóg. Dodatkowo dwa ołtarze odkryjesz w takcie wykonywania zadań W chmurach oraz Jak w zegarku.
W niektórych wypadkach, jeśli źle poprowadzisz modlitwę, to może zostać nałożony na ciebie negatywny status. Może on zostać zdjęty za pomocą zdolności Błogosławieństwo.
Gdy dowiesz się już z czym utożsamia się każdy z siedmiu Bogów udaj się do Baza księżycowa i odpowiednio je aktywuj:
- Człowiek - Słońce
- Krasnolud - Ksieżyc
- Elf - Księzyc
- Czarodziej - Księżyc
- Ork - Słońce
- Imp - Księzyc
- Jaszczur - Słońce
Na końcu upuść Kondensator fazowy na zapadnię i pociągnij za dźwignię.

Zanim jednak zdecydujesz się wejść do do Akademii, musisz porozmawiać z członkami twojej drużyny i przekonać ich by w niej pozostali. W innym wypadku zostaniesz sam.
Nagroda: 120450 punktów doświadczenia
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bezimienna wyspa
- Zadanie Bezimienna wyspa | Solucja Divinity Original Sin 2
- A Familiar Face | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Invaders | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Unscholary Pursuits | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Seeking Revenge | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Sallow Man | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Drowned Temple | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Academy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arena Of The One | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Mother Tree | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Watcher's Mercy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Running Like Clockwork | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Up In The Clouds | Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Bezimienna wyspa
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.