Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Inkwizytor jest typem klasy hybrydowej, która z jednej strony łączy nietypowe zdolności magiczne, ale nie unika również walki wręcz na średnim dystansie.

Szczególnie dobrze działa w połączeniu z dowolnym bohaterem, który jest w stanie wywołać krwawienie celu, bądź przyzwać deszcz krwi. Jeśli tylko będziesz dysponował księgą wspomnianej umiejętności, zadbaj by bohater ją poznał.

Inquisitor na ekranie wyboru klasy postaci. - Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Inquisitor na ekranie wyboru klasy postaci.

Poniżej znajdzie parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Atrybuty

W przypadku Inkwizytora domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Strength

+1

Dodatkowa siła przydaje się tej postaci do zadawania większych obrażeń przy pomocy broni. Dodatkowym atutem jest zwiększony udźwig postaci.

Intelligence

+1

Jako, że główną siłą inkwizytora są zabiegi magiczne, wysoki współczynnik inteligencji pozwoli mu walczyć skuteczniej i zadawać coraz większe obrażenia.

Constitution

+1

Inkwizytor nie posiada klasowych właściwości obronnych, które pozwolą mu biernie przywracać punkty zdrowia lub skutecznie się leczyć. W związku z tym nie należy oszczędzać punktów na rozwój jego sił witalnych, tym bardziej że walczy w średnim dystansie.

Zdolności i Talent

W przypadku Inkwizytora rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Warfare

1

Główne umiejętności do walki wręcz opierają się o tę szkołę. Każdy pojedynczy punkt rozwoju zwiększa obrażenia zadawane przy użyciu umiejętności, więc warto zainwestować kilka punktów.

Necromancer

1

Wsparcie dla dwóch głównych umiejętności startowych nie zaszkodzi, a skromna możliwość przywracania sobie sił witalnych wraz z rozwojem zdolności może przerodzić się w skuteczny sposób na samowystarczalność bohatera.

Telekinesis

1

Wraz z rozwojem zdolności bohater będzie skutecznie zarządzał ruchomymi obiektami, co pozwoli mu przenosić je na dalszą odległość a przy okazji będzie mógł wykorzystywać ciężkie przedmioty przeciwko swoim wrogom.

Talent

Executioner - Jeśli zadany przez bohatera cios będzie śmiertelny to w tej samej turze zyska jeszcze 2 dodatkowe punkty akcji. Efekt może aktywować się raz w ciągu pojedynczej tury.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Mosquito Swarm - Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Mosquito Swarm

Jedna z podstawowych umiejętności za pomocą której Inkwizytor może rozpoczynać walkę. Redukcja pancerza fizycznego przeciwnika dla czaru, którym może się leczyć to coś co z pewnością nie przejdzie niezauważone.

Battering Ram - Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Battering Ram

Umiejętność pozwalająca na skrócenie zasięgu pomiędzy bohaterem, a najbardziej pożądanym celem. Dodatkowo każdy kto stanie na drodze szarży zostaje przewrócony i otrzymuje obrażenia.

Blood Sucker - Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Blood Sucker

Możliwość leczenia się za pomocą kałuży krwi, która powstała po otrzymaniu obrażeń z pewnością się przyda. Początkowe wartości nie są znaczące, ale krótki czas odnowienia czyni umiejętność wartą uwagi.

Inkwizytor a Rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

Brak powiązań, z uwagi na niskie predyspozycje elfów do parania się magią.

Człowiek

Średnie

Duży współczynnik inicjatywy może pomóc odpowiednio sterować przebiegiem bitwy. Wszystko zależy od tego jaki dystans postać utrzyma podczas walki i czy będzie kroczyć w pierwszej linii.

Krasnolud

Brak

Krasnolud dobrze poradzi sobie w każdej aktywności związanej bezpośrednio z siłą lub wytrzymałością, niestety w tym wypadku nie ma bliskiego związku pomiędzy tymi atrybutami.

Jaszczur

Duże

Rasowa premia do inteligencji może mieć w tym przypadku kolosalne znaczenie. Po odpowiednim poprowadzeniu bohatera na początkowych poziomach może być bardzo skuteczny na polu bitwy.

Które zdolności wybrać?

Inquisitor posiada dostęp do dwóch szkół (Warfare i Necromancer), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Zdolności dostępne domyślnie są najlepszymi, które można tutaj wybrać - doskonale wspomagają styl gry Inkwizytora, który walczy na niewielkim dystansie i potrzebuje sposobu na leczenie własnych ran, przy jednoczesnym ranieniu wroga. Z tego też powodu nie warto nic tutaj zmieniać i korzystać ze zdolności Battering Ram, Blood Sucker i Mosquito Swarm.