Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fort Joy - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II
Fort Joy - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II
Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Teleporter.
Spotkasz tutaj magister Yarrow, z którą rozmowa z nią odblokuje zadanie The Murderous Gheist oraz Farę, która zaleca zadanie Every Mother's Nightmare.
Gdy rozpoczniesz rozgrywkę automatycznie aktywują się zadania The Escape, The Collar i The Voices.
Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, będziesz mógł z nim porozmawiać. Zleci wykonanie zadania Finding Emmie.
Użyj zdolności Bless na jednej ze świń, by odblokować zadanie The Burning Pig.
Spotkasz tutaj Saheilę, która zleci zadanie The Imprisoned Elf, oraz Modiego, który odblokowuje zadanie Withermoore's Soul Jar.
Znajdziesz tutaj Elodi, z którą rozmowa umożliwia wykonanie zadania The Shakedown, oraz Neborę, z którą rozmowa odblokuje zadanie Arena Of Fort Joy.
Rozmawiając z poszczególnymi osobami w obozie możesz aktywować zadania: Most Dangerous When Cornered, The Shriekers, Call To Arms, The Eternal Worshipper, A Rare Prey i Healing Touch.
Jeśli ocalisz go przed magistrami, to aktywuje się zadanie Call To Arms.
W jej ciele znajdziesz dziennik, którego przeczytanie odblokuje zadania The Vault Of Braccus Rex.
Wejście automatycznie uruchomi zadanie The Armoury.
Rozmowa z nim odblokuje zadanie The Purged Dragon.
Otworze drzwi prowadzących do labiryntu odblokuje zadanie The Gargoyle's Maze.
Rozmowa z grupą nieumarłych w wieży aktywuje zadanie A Fate Worse Than Death.
Zadanie aktywuje się, gdy będziesz świadkiem egzekucji Atusy.
W ciele Real Trompdoya znajdziesz Band Of Braccus. Założenie go aktywuje zadanie The Cursed Ring.
Porozmawiaj z nim, aby odblokować zadanie The Imprisoned Elf.
Powiększ mapę

Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Najednej stronie zebraliśmy wszystkie questy, zadania w Fort Joy i oznaczyliśmy je na mapie.

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Przed wami spis wszystkich zadań i questów w Fort Joy:

Fort Joy i okolice

1. Start - w tym miejscu znajdziesz się po rozpoczęciu rozdziału. Automatycznie odblokuje to zadania The Escape, The Voices i The Collar.

2. Gawin - po Fort Joy Ghetto kręci się mężczyzna o imieniu Gawin. Jeśli w trakcie rozmowy przyznasz, że jesteś sam to poprosi cię on o pomoc. Odblokuje to zadanie The Teleporter.

3. Mury Fort Joy Ghetto - W tym miejscu możesz odblokować dwa zadania.

  1. Przy wejściu na mury spotkasz Farę. Porozmawiaj z nią, a poprosi cię ona o odnalezienie jej córki. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Every Mother's Nightmare.
  2. Na murze spotkasz magister Yarrow. W trakcie rozmowy poprosi ona o informację na temat Migo. Odblokuje to zadanie The Murderous Gheist.

4. Buddy - to pies kręcący się przy wejściu do Caverns. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal możesz z nim porozmawiać. Poprosi cię wówczas o odnalezienie jego przyjaciółki Emmie. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Finding Emmie.

5. Płonące świnie - przemierzając wyspę, natrafisz na miejsce, w którym znajduje się grupa płonących świń. Użyj zdolności Bless na jednej z nich, by aktywować zadanie The Burning Pig.

Caverns

6. Caverns - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

  1. Przy jednym ze schronień spotkasz Saheilę. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona odszukanie Amyra. Odblokuje to zadanie The Imprisoned Elf.
  2. Po Caverns, biega dwójka dzieci. Porozmawiaj z Modym. Zaproponuje on zabawę w chowanego. Jeśli się zgodzisz i zagrasz z nim, pokaże ci on sekretny właz i odblokuje się zadanie Withermoore's Soul Jar.

Brama Fort Joy Ghetto

7. Brama Fort Joy Ghetto - w tym miejscu można aktywować dwa zadania

  1. Tuż przy bramie spotkasz Elodi, kłócącą się z wierzycielami. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie The Shakedown.
  2. Nieopodal bramy spotkasz także kowala o imieniu Nebora. Rozmowa z nią aktuwuje zadanie Arena Of Fort Joy.

Sanctuary Of Amadia

8. Sanctuary Of Amadia - w tym miejscu możesz aktywować sześć zadań.

  1. Rozmawiając z jednym z poszukiwaczy np. z Kerbanem, dowiesz się, że ich przywódca zaginął. Jeśli zgodzisz się im pomóc aktywuje się zadanie Most Dangerous When Cornered.
  2. Jeśli wcześniej nie napotkałeś żadnego Shriekera, to porozmawiaj z jednym z poszukiwaczy. Aktywuje to zadanie The Shriekers.
  3. Jeśli nie udało ci się ocalić Garetha, będziesz mógł porozmawiać z Exter i aktywować zadanie Call To Arms.
  4. Po ocaleniu Garetha, będziesz mógł porozmawiać z nim o Godwocken. Informacje, które ci on przekaże, aktywują zadanie A Rare Prey.
  5. W Sanctuary Of Amadia natrafisz na grupę rannych poszukiwaczy. Użyj na jednym z nich zdolności leczącej np. Restoration, by odblokować zadanie Healing Touch.
  6. Nieopodal punktu szybkiej podróży spotkasz Gratianę. Porozmawiaj z nią. a zleci ci ona przyniesienie Dzbanu Duszy. Odblokuje to zadanie The Eternal Worshipper.

9. Gareth - jeśli udało ci się go ocalić w Old Ruins, to po walce będziesz miał okazję z nim porozmawiać. Aktywuje to zadanie Call To Arms.

10. Zwłoki magister Magilli - w okolicy gdzie walczyłeś z krokodylami, znajdziesz zwłoki magister Magilli. Przeszukaj je, by znaleźć jej dziennik. Przeczytaj, by odblokować zadanie The Valut Of Braccus Rex.

Decrepit Ruins

11. Decrepit Ruins - w Old Ruins znajdziesz przejście do Decrepit Ruins. Wejście tam automatycznie aktywuje zadanie The Armoury.

12. Slane - jedna z plaż na wyspie pokryta jest lodem. W jej centrum znajdziesz uwięzionego smoka. Zniszcz wszystkie totemy, które go więżą i porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie The Purged Dragon.

Gargoy'es Maze

13. Gargoyle's Maze - gdy dotrzesz do wejścia do labiryntu, automatycznie aktywuje się zadanie The Gargoyle's Maze.

14. Nieumarli - Gdy udało ci się zaliczyć zadanie The Gargoyle's Maze, dotrzesz do wieży. Spotkasz tam trójkę nieumarłych. Porozmawiaj z nimi, by aktywować zadanie A Fate Worse Than Death.

Inne w Fort Joy

15. Atusa - gdy dotrzesz do bram Fort Joy Ghetto, będziesz świadkiem procesu, w którym oskarżoną jest właśnie magister Atusa. Nieważne co zrobisz Atusa zginie, a jej śmierc aktywuje zadanie Sings Of The Resistance.

16. Real Trompdoy - W czasie wykonywania zadanie The Vault Of Braccus Rex, stoczysz walkę z Real Trompdoyem. W jego ciele znajdziesz Band Of Braccus, załóż go na jednego z członków drużyny, by aktywować zadanie The Cursed Ring.

17. Amyro - w Fort Joy Kitchen znajdziesz klatkę, w której zamknięty jest Amyro. Porozmwaij z nim, by aktywować zadanie The Imprisoned Elf. Po jego uwolnieniu natomiast, aktywuje się zadanie The Tribe Of Saheila.