
Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2
Najednej stronie zebraliśmy wszystkie questy, zadania w Fort Joy i oznaczyliśmy je na mapie.
Aktualizacja:
Przed wami spis wszystkich zadań i questów w Fort Joy:
- Fort Joy i okolice
- Caverns
- Brama Fort Joy Ghetto
- Sanctuary Of Amadia
- Decrepit Ruins
- Gargoy'es Maze
- Inne w Fort Joy
Fort Joy i okolice
1. Start - w tym miejscu znajdziesz się po rozpoczęciu rozdziału. Automatycznie odblokuje to zadania The Escape, The Voices i The Collar.
2. Gawin - po Fort Joy Ghetto kręci się mężczyzna o imieniu Gawin. Jeśli w trakcie rozmowy przyznasz, że jesteś sam to poprosi cię on o pomoc. Odblokuje to zadanie The Teleporter.
3. Mury Fort Joy Ghetto - W tym miejscu możesz odblokować dwa zadania.
- Przy wejściu na mury spotkasz Farę. Porozmawiaj z nią, a poprosi cię ona o odnalezienie jej córki. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Every Mother's Nightmare.
- Na murze spotkasz magister Yarrow. W trakcie rozmowy poprosi ona o informację na temat Migo. Odblokuje to zadanie The Murderous Gheist.
4. Buddy - to pies kręcący się przy wejściu do Caverns. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal możesz z nim porozmawiać. Poprosi cię wówczas o odnalezienie jego przyjaciółki Emmie. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Finding Emmie.
5. Płonące świnie - przemierzając wyspę, natrafisz na miejsce, w którym znajduje się grupa płonących świń. Użyj zdolności Bless na jednej z nich, by aktywować zadanie The Burning Pig.
Caverns
6. Caverns - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania
- Przy jednym ze schronień spotkasz Saheilę. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona odszukanie Amyra. Odblokuje to zadanie The Imprisoned Elf.
- Po Caverns, biega dwójka dzieci. Porozmawiaj z Modym. Zaproponuje on zabawę w chowanego. Jeśli się zgodzisz i zagrasz z nim, pokaże ci on sekretny właz i odblokuje się zadanie Withermoore's Soul Jar.
Brama Fort Joy Ghetto
7. Brama Fort Joy Ghetto - w tym miejscu można aktywować dwa zadania
- Tuż przy bramie spotkasz Elodi, kłócącą się z wierzycielami. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie The Shakedown.
- Nieopodal bramy spotkasz także kowala o imieniu Nebora. Rozmowa z nią aktuwuje zadanie Arena Of Fort Joy.
Sanctuary Of Amadia
8. Sanctuary Of Amadia - w tym miejscu możesz aktywować sześć zadań.
- Rozmawiając z jednym z poszukiwaczy np. z Kerbanem, dowiesz się, że ich przywódca zaginął. Jeśli zgodzisz się im pomóc aktywuje się zadanie Most Dangerous When Cornered.
- Jeśli wcześniej nie napotkałeś żadnego Shriekera, to porozmawiaj z jednym z poszukiwaczy. Aktywuje to zadanie The Shriekers.
- Jeśli nie udało ci się ocalić Garetha, będziesz mógł porozmawiać z Exter i aktywować zadanie Call To Arms.
- Po ocaleniu Garetha, będziesz mógł porozmawiać z nim o Godwocken. Informacje, które ci on przekaże, aktywują zadanie A Rare Prey.
- W Sanctuary Of Amadia natrafisz na grupę rannych poszukiwaczy. Użyj na jednym z nich zdolności leczącej np. Restoration, by odblokować zadanie Healing Touch.
- Nieopodal punktu szybkiej podróży spotkasz Gratianę. Porozmawiaj z nią. a zleci ci ona przyniesienie Dzbanu Duszy. Odblokuje to zadanie The Eternal Worshipper.
9. Gareth - jeśli udało ci się go ocalić w Old Ruins, to po walce będziesz miał okazję z nim porozmawiać. Aktywuje to zadanie Call To Arms.
10. Zwłoki magister Magilli - w okolicy gdzie walczyłeś z krokodylami, znajdziesz zwłoki magister Magilli. Przeszukaj je, by znaleźć jej dziennik. Przeczytaj, by odblokować zadanie The Valut Of Braccus Rex.
Decrepit Ruins
11. Decrepit Ruins - w Old Ruins znajdziesz przejście do Decrepit Ruins. Wejście tam automatycznie aktywuje zadanie The Armoury.
12. Slane - jedna z plaż na wyspie pokryta jest lodem. W jej centrum znajdziesz uwięzionego smoka. Zniszcz wszystkie totemy, które go więżą i porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie The Purged Dragon.
Gargoy'es Maze
13. Gargoyle's Maze - gdy dotrzesz do wejścia do labiryntu, automatycznie aktywuje się zadanie The Gargoyle's Maze.
14. Nieumarli - Gdy udało ci się zaliczyć zadanie The Gargoyle's Maze, dotrzesz do wieży. Spotkasz tam trójkę nieumarłych. Porozmawiaj z nimi, by aktywować zadanie A Fate Worse Than Death.
Inne w Fort Joy
15. Atusa - gdy dotrzesz do bram Fort Joy Ghetto, będziesz świadkiem procesu, w którym oskarżoną jest właśnie magister Atusa. Nieważne co zrobisz Atusa zginie, a jej śmierc aktywuje zadanie Sings Of The Resistance.
16. Real Trompdoy - W czasie wykonywania zadanie The Vault Of Braccus Rex, stoczysz walkę z Real Trompdoyem. W jego ciele znajdziesz Band Of Braccus, załóż go na jednego z członków drużyny, by aktywować zadanie The Cursed Ring.
17. Amyro - w Fort Joy Kitchen znajdziesz klatkę, w której zamknięty jest Amyro. Porozmwaij z nim, by aktywować zadanie The Imprisoned Elf. Po jego uwolnieniu natomiast, aktywuje się zadanie The Tribe Of Saheila.
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mapy
- Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Reaper's Coast - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Nameless Isle - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arx - Mapa, Zadania i questy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety Divinity Original Sin 2
- Książki umiejętności w Fort Joy - MAPA | Mapy i sekrety Divinity Original Sin 2
- Mapa sprzedawców i książek umiejętności w Reaper's Coast | Mapy i sekrety
- Mapy
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.