Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Efekty podłoża i kombinacje | Efekty i kombinacje w walce poradnik Divinity: Original Sin 2

Efekty podłoża tworzy się wykorzystując dany element, bądź ich kombinację na danym terenie. W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie możliwe kombinacje, wraz ze sposobami na stworzenie i zniwelowanie ich.

Efekty podłoża

Jeden z efektów podłoża, Oil. - Efekty podłoża i kombinacje | Efekty i kombinacje w walce - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
Jeden z efektów podłoża, Oil.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Fire

Wykorzystać zaklęcie ze szkoły Pyrokinetic, zdolność Dragon's Blaze, granaty bądź strzały ogniste.

Nakłada status Burning na postać, który co turę zadaje obrażenia od ognia - efekt blokowany jest przez magiczny pancerz. Usuwa status Wet.

Można zniwelować efekt za pomocą elementów Ice i Water - tworzy wtedy chmurę dymu (Smoke Cloud).

Wybucha, gdy połączy się go z efektem Poison. Ulega zapłonowi, gdy połączy się go z efektem Oil.

Water

Wykorzystać zaklęcie ze szkoły Hydrosophist, granaty lub strzały wodne.

Nakłada efekt Wet na postać i usuwa efekt Burning.

Można zamienić w parę wodną (Steam) przy pomocy elementu Fire, zamrozić przy pomocy Ice i porazić prądem (Shock) dzięki efektowi Air.

Blood

Zadając wrogom obrażenia fizyczne, wykorzystując zdolności ze szkoły Necromancer.

Można zamrozić przy pomocy efektu Ice i naelektryzować przy pomocy Air.

Oil

Zdolności ze szkoły Geomancer i przedmiot Oil Flask.

Nakładają na cel efekt Slowed, zmniejszając prędkość poruszania się - efekt ignoruje pancerz postaci (nie da się go zablokować).

Ulega zapłonowi, gdy połączy się go z efektem Fire.

Poison

Zdolności ze szkoły Geomancer, strzały i granaty.

Nakłada na postać efekt Poisoned, zadając obrażenia co turę - efekt blokowany przez magiczny pancerz.

Wybucha, gdy połączy się go z efektem Fire.

Electrified Water

Nałożenie efektu Shock na wodną (Water) powierzchnię.

Zadaje obrażenia od powietrza (Air) i nakłada na postacie efekt Shocked, a następnie Stunned.

Można zniwelować powierzchnie przy pomocy żywiołu Fire - powstanie wtedy elektryczna chmura (Electrified Steam Cloud).

Electrified Blood

Nałożenie efektu Shock na krwawą (Blood) powierzchnię.

Zadaje obrażenia od powietrza (Air) i nakłada na postacie efekt Shocked, a następnie Stunned.

Można zniwelować powierzchnie przy pomocy żywiołu Fire - powstanie wtedy elektryczna chmura krwi (Electrified Blood Cloud).

Frozen

Nałożenie efektu Ice na wodną (Water) powierzchnię.

Szansa na nałożenie efektu Knocked Down.

Można zmienić ją w wodną powierzchnię przy pomocy efektu Fire.

Frozen Blood

Nałożenie efektu Ice na krwawą (Blood) powierzchnię.

Szansa na nałożenie efektu Knocked Down.

Można zmienić ją w krwawą powierzchnię przy pomocy efektu Fire, bądź usunąć przy pomocy zaklęcia Tornado.

Web

Nakładane przez niektórych przeciwników i zdolność Spider Legs (Polymorph).

Szansa na nałożenie efektu Web, który unieruchamia postać. Efekt ignoruje pancerz postaci - nie da się go uniknąć.

Można usunąć przy pomocy zaklęcia Tornado.

Source

Nie da się go stworzyć - występuje naturalnie na mapie.

Pozwala postaci uzyskać punkty Source Points.

Efekty podłoża z efektem Bless

Na opisane wcześniej efekty podłoża nałożyć można efekt Bless - błogosławi to daną powierzchnię, całkowicie zmieniając jej działanie.

Blessed Oil to jeden z najlepszych sposobów na wykorzystanie efektu Bless. - Efekty podłoża i kombinacje | Efekty i kombinacje w walce - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
Blessed Oil to jeden z najlepszych sposobów na wykorzystanie efektu Bless.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Blessed Fire

Nałożenie efektu Bless na płonące (Fire) podłoże.

Zapewnia postaci niewrażliwość na efekt Frozen i uzdrawia ją. Zadaje obrażenia nieumarłym (Undead).

Można zniwelować efekt za pomocą Ice i Water - tworzy wtedy chmurę dymu (Blessed Smoke Cloud).

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Water

Nałożenie efektu Bless na wodną (Water) powierzchnię.

Uzdrawia postać i zadaje obrażenia nieumarłym (Undead).

Może zostać zmieniona w Blessed Steam Cloud przy pomocy efektu Fire, bądź w Blessed Ice przy pomocy efektu Ice.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado..

Blessed Blood

Nałożenie efektu Bless na krwawą (Blood) powierzchnię.

Uzdrawia postać.

Może zostać zmieniona w Blessed Blood Cloud przy pomocy efektu Fire.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Poison

Nałożenie efektu Bless na zatrutą (Poison) powierzchnię.

Nakłada efekt regeneracji na postać.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Oil

Nałożenie efektu Bless na olej (Oil).

Nakłada na postać efekt Fortified, zwiększając pancerz fizyczny. Usuwa z postaci efekt Stun i Petrified.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Ice

Nałożenie efektu Bless na zamarzniętą (Frozen) powierzchnię.

Nakłada na postać efekt Magic Shell, zwiększając jej magiczny pancerz.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Electrified Water

Nałożenie efektu Shock na efekt Blessed Water.

Nakłada na postacie efekt Haste, który zwiększa ich prędkość poruszania się i zapewnia 1 dodatkowy punkt AP na turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Electrified Blood

Nałożenie efektu Shock na efekt Blessed Blood.

Nakłada na postacie efekt Haste, który zwiększa ich prędkość poruszania się i zapewnia 1 dodatkowy punkt AP na turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Web

Nałożenie efektu Bless na efekt Web.

Nakłada na postacie efekt Haste, który zwiększa ich prędkość poruszania się i zapewnia 1 dodatkowy punkt AP na turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Efekty podłoża z efektem Curse

Podobnie jak wcześniej, na efekty podłoża nałożyć można efekt Curse - przeklina to daną powierzchnię, całkowicie zmieniając jej działanie na negatywne. Efekt ten nakładany jest przez sporą część wrogów.

Cursed Poison zatruwa postać i niszczy jej pancerz fizyczny. - Efekty podłoża i kombinacje | Efekty i kombinacje w walce - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry
Cursed Poison zatruwa postać i niszczy jej pancerz fizyczny.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Cursed Fire

Nałożenie efektu Curse na płonące (Fire) podłoże.

Tworzy efekt Necrofire, który przypomina normalne podpalenie, z tym że nie da się go ugasić wodą. Efekty blokowane są przez magiczny pancerz.

Można zniwelować efekt za pomocą Ice i Water - tworzy wtedy chmurę dymu (Cursed Smoke Cloud).

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Water

Nałożenie efektu Curse na wodną (Water) powierzchnię.

Nakłada na postacie efekt Decaying - efekty uzdrawiające zadają im obrażenia. Efekt blokowany jest przez fizyczny pancerz.

Może zostać zmieniona w Cursed Steam Cloud przy pomocy efektu Fire, bądź w Cursed Ice przy pomocy efektu Ice.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Blood

Nałożenie efektu Curse na krwawą (Blood) powierzchnię.

Nakłada na postacie efekt Decaying - efekty uzdrawiające zadają im obrażenia. Efekt blokowany jest przez fizyczny pancerz.

Może zostać zmieniona w Cursed Steam Cloud przy pomocy efektu Fire, bądź w Cursed Ice przy pomocy efektu Ice.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Poison

Nałożenie efektu Curse na zatrutą (Poison) powierzchnię.

Nakłada na postać efekt Acid, który co turę pozbawia postać części pancerza fizycznego i efekt Poisoned, który co turę zadaje obrażenia.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Oil

Nałożenie efektu Curse na olej (Oil).

Nakłada na postać efekt Slowed, zmniejszając jej prędkość poruszania się. Efekt ignoruje pancerz - nie da się go uniknąć.

Z każdym krokiem postać ma szansę na wywołanie eksplozji.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Electrified Water

Nałożenie efektu Shock na efekt Cursed Water.

Nakłada na postać efekt Stunned, ogłuszając postać na jedną turę i zadaje obrażenia od powietrza (Air). Efekty blokowane są przez magiczny pancerz.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Electrified Blood

Nałożenie efektu Shock na efekt Cursed Blood.

Nakłada na postać efekt Stunned, ogłuszając postać na jedną turę i zadaje obrażenia od powietrza (Air). Efekty blokowane są przez magiczny pancerz.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Web

Nałożenie efektu Curse na efekt Web.

Nakłada na postać efekt Web, unieruchamiając postać. Efekt ignoruje pancerz - nie da się go uniknąć.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.