Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza poradnik Divinity: Original Sin 2

Zadanie aktywuje się gdy porozmawiasz z magister Carver lub magister Caryl. Każde z nich zapyta się, czy widziałeś jednego z magistrów, który ostatnio zaginął. Początkowo musisz zaprzeczyć, ale możesz poprowadzić własne śledztwo.

Możesz porozmawiać ze Stewartem, który siedzi przy tawernie Pod Czarnym Bykiem. Powie on tylko tyle, że wszystkie podejrzenia magistrów są błędne.

Jeśli posiadasz zdolność Spirit Vision, to możesz użyć jej w tawernie. Po głównej Sali będzie krążył duch magistra Harricka.

Nie będzie on potrafił powiedzieć, kto jest mordercą - Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Nie będzie on potrafił powiedzieć, kto jest mordercą. Zapytany jednak, gdzie jest jego ciało, powie przydatną wskazówkę. Stwierdzi, że jego ciało jest nie do znalezienia, ponieważ zostało podzielone na wiele drobnych części.

Jeśli posiadasz elfa w drużynie, to możesz kupić do Lorvika, Gulasz. Zjedzenie go wykaże, że zawiera ono ludzkie mięso. W tym przypadku możesz skonfrontować się z Wyvlią lub zgłosić wszystko Carverowi.

Wybór 1: Konfrontacja

Jeśli zdecydowałeś się skonfrontować się z Wyvlią - elfią kucharką. To musisz udać się do kuchni w Pod Czarnym Bykiem.

W trakcie rozmowy przyznaj, że wiesz co robi z zaginionymi magistrami - Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy przyznaj, że wiesz co robi z zaginionymi magistrami. Jeśli otwarcie stwierdzisz, że zamierasz ją zgłosić to cię zaatakuje. Z jej ciała musisz zabrać jej notatki oraz pierścień, który należał do jednego z magistrów.

Z tymi dowodami udaj się do magistra Carvera. Przedstaw mu zebrane dowody, a on wynagrodzi cię za rozwiązanie sprawy.

Nagroda: 14000 punktów doświadczenia + 3 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Wybór 2: Zgłoszenie

W przypadku, gdy zdecydowałeś się najpierw poinformować magistra o swoich odkryciach lub gdy konfrontacja Wyvlią, nie zakończyła się walką, to magister Carver, postanowi wysłać magister Bellworth, by zdobyła dowody.

Niestety Bellworth, zostanie zabita, a Wyvlia zaatakuje również ciebie. Podobnie jak w przypadku konfrontacji, będziesz musiał ją zabić i zebrać dowody wskazujące na jej winę. Następnie udaj się do magistra Carvera, powiedz mu co się wydarzyło oraz przedstaw zebrane dowody.

Nagroda: 14000 punktów doświadczenia + 3 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci