Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

1 - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Cytadela - wejście do kryjówki magistrów

2. Cytadela - wejście do Skarbiec Lindera Kemma

3. Cytadela - Lalkarz

4. Cytadela - Katedra

Po dotarciu do Cytadela, porozmawiaj z Zarazą (Malady). Wspomni ona, ze twoim celem jest wytropienie i zabicie Dallis.

Chociaż wiadomo, że Dallis przebywa gdzieś w Cytadeli to jej dokładna lokalizacja nie jest znana. Odpowiedź znajdziesz w kryjówce magistrów [1] znajdującej się pod Koszarami. Dostać się tam możesz tylko przez właz w podłodze.

Otwierany jest przez określoną sekwencję zdań - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Otwierany jest przez określoną sekwencję zdań. Stanowi ona motto magistrów. Wybierz kolejno zdania odwołujące się do: Umysłu, Ciała, Społeczeństwa, Lojalności.

Od razu udaj się na niższy poziom, gdzie natrafisz na magistra Reimonda. Będziesz musiał stoczyć z nim walkę. Po jego zabiciu będziesz mógł rozejrzeć się po jego kryjówce. Znajdziesz tam wiele dokumentów jednak najważniejszym z nich jest Dziennik. Zwiera on informację o tym, że Dallis przebywa w krypcie Lucjana, znajdującej się gdzieś w Katedrze [4].

Na wyższym poziomie możesz znaleźć jeszcze dwa istotne dokumenty: Raport o Lalkarzu oraz Otwarta księga z raportami. Pierwszy z dokumentów znajdziesz na biurku nieopodal wejścia na niższy poziom. Drugi dokument znajduje się natomiast w ukrytym pokoju.

Dostanie się do niego umożliwiają cztery przyciski znajdujące się za obrazami - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Dostanie się do niego umożliwiają cztery przyciski znajdujące się za obrazami. Wciśnięcie ich w następującej kolejności: Umysł, Społeczeństwo, Ciało, Boski otworzy drzwi. W dokumentach tych znajdziesz informacje dotyczące dwóch postaci, które posiadają wiedzę odnoście Ścieżka Krwi. Są to Lord Arhu oraz Lalkarz.

Niestety dostanie się do niej wymaga przejścia Ścieżka Krwi. Oficjalna wersja rytuału zakłada, że powinieneś odpowiedzieć na pytania zadanie przez statuę, tak by uznała cię za czystą. Żadna z odpowiedzi nie jest jednak prawidłowa, więc zaliczenie rytuału w ten sposób jest niemożliwe.

Dostanie się do Krypty Lucjana wymaga, więc odnalezienia innego sposobu. Zna go on Lord Arhu. Niestety jest on uwięziony przez Lindera Kemma w jego prywatnym schronie [2].

Będziesz musiał więc udać się tam i uwolnić go (dokładny opis jak to zrobić znajdziesz w opisie zadania The Vault Of Linder Kemm) - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Będziesz musiał więc udać się tam i uwolnić go (dokładny opis jak to zrobić znajdziesz w opisie zadania The Vault Of Linder Kemm). Po zabiciu Lindera Kemma. Będzie mógł porozmawiać z uwolnionym już Lordem Arhu (lub jego duchem jeśli zginął on w czasie walki). Zdradzi ci on, że Lalkarz jest twórcą Ścieżka Krwi i posiada narzędzia do otworzenia Krypta Lucjana.

Udaj się więc do Lalkarza [3]. Znajdziesz go w jednym ze sklepów nieopodal mostu do Katedra. Porozmawiaj z nim i poinformuj, że uwolniłeś Lorda Arhu. Ten w ramach podziękowania zdradzi ci jak przejść Ścieżka Krwi. Da ci również Amulet Źródła oraz zdradzi hasło do szafki na piętrze zawierającej Zwój Pokuty.

Mając oba te przedmioty udaj się do Katedry i skieruj się do głównej sali - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Mając oba te przedmioty udaj się do Katedry i skieruj się do głównej sali. Uprzedzi cię Pielgrzym jednak szybko zginie on i drzwi się otworzą. Gdy będziesz s środku załóż na członka drużyny Amulet Źródła i użyj zdolności Wyssanie Źródła, by naładować amulet.

Następnie wejdź w integrację z przełącznikiem znajdującym się na ścianie. Umieść w nim naładowany amulet. Automatycznie twoja postać odczyta Zwój Pokuty i właz otworzy się.

W Krypta Lucjana natrafisz na ołtarz oraz kratę w podłodze - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

W Krypta Lucjana natrafisz na ołtarz oraz kratę w podłodze. Najpierw będziesz musiał upuścić na kratę trochę krwi. Możesz to zrobić za pomocą zdolności Deszcz Krwi, Ofiara Ciała czy nakładając na członka drużyny status Krwawienie. Następnie podejdź do ołtarza i wybierz drugą opcję dialogową. Otworzy to panel sterowania planszy znajdującej się poniżej.

Twoim zadaniem jest ułożenie trzech ścieżek tak, aby dotarły one do odpowiednich miejsc po drugiej stronie planszy. Przykładowe rozwiązanie znajdziesz na obrazku poniżej.

Po ułożeniu poprawnie ścieżek, będziesz musiał jeszcze użyć zdolności Błogosławieństwo na krwi, którą opuściłeś na kratownicę - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Po ułożeniu poprawnie ścieżek, będziesz musiał jeszcze użyć zdolności Błogosławieństwo na krwi, którą opuściłeś na kratownicę. Otworzy to tajne przejście.

Znajdziesz się na korytarzu, prowadzącym do drzwi. Jeśli zdecydujesz się przez nie przejść nie będziesz już mógł wrócić, więc warto się upewnić że zakończyłeś wszystkie zadania poboczne.

Trafisz do pomieszczenia wypełnionego pułapkami. Dodatkowo znajduje się tam duża ilość Źródłowych Lalek Bojowych, które będą je aktywować. Początkowo warto stosować ataki dystansowe, ponieważ będą one mocno skupione. W późniejszych etapach walki jak najczęściej stosuj zdolność Wyssanie Źródła, która zabija je natychmiastowo.

Po walce będziesz musiał zlikwidować barierę strzegącą przejścia. Wymaga to pociągnięcia określonych dźwigni w odpowiedniej kombinacji. Prawidłowa kolejność to: Inicjatywa, Odwaga, Krystaliczność, Szlachetność, Bystrość. Po pociągnięciu ostatniej dźwignii bariera zniknie a zadanie zakończy się.

Nagroda: Brak