Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Klasa, która łączy w sobie możliwość regeneracji zdrowia za pomocą zaklęć, oraz może łączyć swoje umiejętności w ciekawe kombinacje. Najlepszym typem w tym przypadku jest wybór Jaszczura, ze względu na ścisły związek pomiędzy zdolnościami. Warto zwrócić też uwagę na klasowy talent, który zwiększa zasięg rzucanych zaklęć, co może mieć duże znaczenie nawet przeciwko przeciwnikom dysponującym atakami dystansowymi.

Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Wizard na ekranie wyboru klasy postaci. - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Wizard na ekranie wyboru klasy postaci.

Atrybuty

W przypadku Czarodzieja domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.

Nazwa atrybutu

Wartość

Znaczenie

Intelligence

+2

Kolejna z postaci, której główna siłą polega na odpowiednim wykorzystaniu zdolności magicznych. W związku z tym mamy dużą premię do tego atrybutu. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci.

Constitution

+1

Dzięki zwiększeniu zasobów witalnych, bohater jest w mniejszym stopniu narażony na śmierć na początkowym etapie walki.

Zdolności i Talent

W przypadku Czarodzieja rozwinięto trzy zdolności.

Nazwa

Wartość

Komentarz

Pyrokinetic

1

Zwiększone obrażenia od zaklęć opartych na żywiole ognia i ogólnie zwiększone obrażenia związane z żywiołem.

Geomancer

1

Zwiększa ilość obrażeń od trucizny zadawane przez postać (zarówno obrażeń pochodzących od zdolności z tej szkoły, jak i broni będącej na wyposażeniu postaci).

Dodatkowo, podnosi ilość punktów pancerza fizycznego, które przywrócić można przy pomocy zdolności (np. Fortify).

Loremaster

1

Dzięki tej umiejętności bohater może identyfikować przedmioty i zdobywać informacje o przeciwnikach, takie jak ich odporności na dane żywioły, ilość punktów inicjatywy czy rozdysponowanie punktów umiejętności.

Talent

Far Out Man - zwiększa zasięg zaklęć i zwojów.

Umiejętności startowe

Ikona

Nazwa

Komentarz

Searing Daggers - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Searing Daggers

Zaklęcie pozwala wystrzelić trzy ogniste sztylety, które zadają obrażenia i mają szansę podpalić trafionych wrogów. Co ważne, dzięki tej zdolności możesz ranić trzy różne, znajdujące się daleko od siebie cele.

Ignition - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Ignition

Zdolność pozwala zranić wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, zadając im obrażenia od ognia i dając możliwość podpalenia ich. Dodatkowo, zdolność podpala wszystkie łatwopalne powierzchnie, takie jak olej.

Dużym atutem zdolności jest jej niski koszt - wymaga tylko 1 AP.

Fossil Strike - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Fossil Strike

Omawiana umiejętność bardzo dobrze działa w połączeniu z premią do obrażeń zadawanych od ognia. Dzięki możliwości generowania plamy z oleju, którą następnie możesz podpalić. Doskonale współgra ze zdolnością Ignition i Searing Daggers.

Czarodziej a Rasy

Rasa

Predyspozycje

Komentarz

Elf

Brak

W tej materii niewiele się ze sobą łączy. Oczywiście nie ma przeciwwskazań, żeby stworzyć bohatera w takim zestawieniu, ale ciężko będzie uzyskać wymierny efekt.

Człowiek

Średnie

Podobnie jak powyżej, z tą różnicą, że dzięki wyższej inicjatywie ma większą szansę na wypracowanie sobie przewagi.

Krasnolud

Brak

Brak większego związku.

Jaszczur

Duże

Podwojony bonus do Inteligencji, który znacznie zwiększa szanse na zadanie poważnych obrażeń. Dodatkowo Jaszczur może korzystać z rasowej umiejętności, która pozwoli np. na podpalenie plamy oleju.

Które zdolności wybrać?

Wizard posiada dostęp do dwóch szkół (Pyrokinetic i Geomancer), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Warto wprowadzić lekkie modyfikacje i wybrać zdolności przedstawione w poniższej tabeli.

Ikona

Nazwa

Komentarz

Searing Daggers - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Searing Daggers

Zdolność domyślna, która dobrze spisuje się na początku gry.

Poison Dart - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Poison Dart

Zdolność, którą warto wybrać zamiast Ignition. Pozwala zadać obrażenia od trucizny, zatruć cel i wytworzyć pod jego stopami plamę trucizny, którą można następnie podpalić przy pomocy Searing Daggers (bądź innej zdolności ognia).

Fossil Strike - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Fossil Strike

Zdolność dostępna jest domyślnie.