Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uwięziony elf | Fort Joy poradnik Divinity: Original Sin 2

1 - Uwięziony elf | Fort Joy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Groty - Saheila

2. Obozowa kuchnia - Amyro, Griff

3. Fort Radość - Żądłogon

Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Saheilą, zakładając że przeżyła ona konfrontację z Loshe - Uwięziony elf | Fort Joy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Saheilą, zakładając że przeżyła ona konfrontację z Loshe. Okazuje się, że umie przepowiadać przyszłość. Jeśli nie zwątpisz w jej umiejętności to odblokujesz opcję dialogową, w której możesz zapytać ją w jaki sposób możesz uciec z Fort Radość. Odpowie ci, że twoja ucieczka jest związana z jej przyjacielem - elfem o imieniu Amyro, który mieszkał w Groty, ale został pojmany przez szefa obozu Griffa. Jeśli obiecasz jej, że go odnajdziesz da ci kolejną wskazówkę, według której, we wszystko wplątany jest jakiś jaszczur.

Amyro[2] znajdziesz w Obozowej kuchni - Uwięziony elf | Fort Joy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Amyro[2] znajdziesz w Obozowej kuchni. Jeśli spróbujesz z nim porozmawiać to do konwersacji wtrąci się Griff. Jeśli zgodzisz się odzyskać zapasy, które ponoć zostały skradzione przez Amyro to Griff pozwoli ci z nim porozmawiać.

Elf wyzna, że nie ma nic wspólnego z kradzieżą i zdradzi, że planował ucieczkę z Fort Radość. Ostatecznie obiecuje ci, że pokaże ci drogę wyjścia, jeśli pomożesz mu wydostać się z klatki.

Odzyskaj zapasy

Aby odzyskać skradzione zapasy skieruj się z powrotem w kierunku Groty - Uwięziony elf | Fort Joy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Aby odzyskać skradzione zapasy skieruj się z powrotem w kierunku Groty. Na wysokości jaskini skieruj się na zachód, a znajdziesz niewielki cypel z obozowiskiem rybaka.

Znajdziesz tam śpiącego jaszczura imieniem Żądłogon. Do odzyskania zapasów będziesz potrzebował postaci ze śladową ilością perswazji. Dobrą alternatywą dla perswazji może być bohater z wysokim współczynnikiem finezji.

Po obudzeniu jaszczura zapytaj go czy wie coś o zapasach, które zniknęły z kuchni. W ten sposób zaczniesz dialog, który musisz kontynuować do czasu, aż nie pojawi się możliwość wywarcia na nim wpływu. Przez całą rozmowę wykazuj zainteresowanie, a na koniec użyj finezji, aby odzyskać skradziony przedmiot, który w rzeczywistości jest skrytką.

Nagroda: 240 punktów doświadczenia

Dysponując skradzionym przedmiotem możesz dokonać kilku wyborów, które opisano poniżej.

Spobób 1: Oddaj owoc, wydaj jaszczura

W rozmowie z Griff'em przyznaj, że znalazłeś skradzioną roślinę. Jeśli zdecydujesz mu ją oddać, przyjmie ją i zapyta, kto dokonał kradzieży. W gronie drużyny możecie zdecydować, że złodziejowi należy się kara.

Jeśli zdradzisz zarządcy obozu, że to Żądłogon dokonał kradzieży to uwolni Amyro. Będziesz wtedy mógł z nim porozmawiać, dzięki czemu elf zdradzi ci sekretną drogę, która pozwoli ci uciec z Fort Radość. Przy okazji poprosi cię o przekazanie amuletu swojej jasnowidzącej przyjaciółki. Jeśli podejmiesz się zadania, to w dzienniku pojawi się nowy wpis - Sygnet Saheilii- opis zadania znajdziesz w dedykowanym rozdziale.

Sekretne przejście znajduje się na plaży, niedaleko miejsca, gdzie spotkałeś Migo - Uwięziony elf | Fort Joy - Divinity: Original Sin 2 - poradnik do gry

Sekretne przejście znajduje się na plaży, niedaleko miejsca, gdzie spotkałeś Migo.(mapa)

Nagroda: 840 punktów doświadczenia

Ostatecznie Griff wyśle swoją podwładną, aby zabiła Żądłogona. Jeśli pomożesz mu się z nią uporać to da ci trochę złota i ocalisz go, mimo iż wcześniej go zdradziłeś.

Jeśli mu nie pomożesz, zginie. Ma on istotne informacje odnośnie zadań Czerwony Książę oraz Hunt Of The Master/Sebille . Jeśli nie rozmawiałeś z nim na tematy związane z tymi zadaniami ich wykonanie może okazać się niemożliwe.

Nagroda: 840 punktów doświadczenia + 50 sztuk złota

Sposób 2: Oddaj owoc, chroń jaszczura

W rozmowie z Griff'em przyznaj, że znalazłeś skradzioną roślinę. Jeśli zdecydujesz mu ją oddać, przyjmie ją i zapyta, kto dokonał kradzieży. W gronie drużyny możecie zdecydować, że należy chronić jaszczura przed zarządcą obozu.

Jeśli nie zdecydujesz się zdradzić jaszczura, to Griff każe cię pojmać. W czasie walki warto skierować jednostki atakujące na dystans na balkon znajdujący się nad Griffem. Dzięki temu zyskasz dodatkową premię do obrażeń, a także wyeliminujesz znajdującego się tam łucznika. Jeśli wygrasz walkę, będziesz mógł zabrać klucz do klatki z kieszeni Griff'a i go uwolnić.

Po uwolnieniu Amyro zdradzi ci sekretną drogę, która pozwoli ci uciec z Fort Radość. Przy okazji poprosi cię o przekazanie amuletu swojej jasnowidzącej przyjaciółki. Jeśli podejmiesz się zadania, to w dzienniku pojawi się nowy wpis - Saheila's Signet - opis zadania znajdziesz w dedykowanym rozdziale.

Nagroda: 840 punktów doświadczenia

Sposób 3: Zachowaj owoc lub oddaj pusty.

Jeśli po odzyskaniu owocu nie zgodzisz się oddać go zarządcy obozu lub zdecydowałeś się przywłaszczyć sobie zawartość skrytki, to natychmiast stanie z tobą do walki. W tym przypadku będziesz mógł go pokonać i uwolnić Amyro.

Nagroda: 840 punktów doświadczenia