Uwięziony elf | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
1. Groty - Saheila
2. Obozowa kuchnia - Amyro, Griff
3. Fort Radość - Żądłogon

Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Saheilą, zakładając że przeżyła ona konfrontację z Loshe. Okazuje się, że umie przepowiadać przyszłość. Jeśli nie zwątpisz w jej umiejętności to odblokujesz opcję dialogową, w której możesz zapytać ją w jaki sposób możesz uciec z Fort Radość. Odpowie ci, że twoja ucieczka jest związana z jej przyjacielem - elfem o imieniu Amyro, który mieszkał w Groty, ale został pojmany przez szefa obozu Griffa. Jeśli obiecasz jej, że go odnajdziesz da ci kolejną wskazówkę, według której, we wszystko wplątany jest jakiś jaszczur.
Amyro[2] znajdziesz w Obozowej kuchni. Jeśli spróbujesz z nim porozmawiać to do konwersacji wtrąci się Griff. Jeśli zgodzisz się odzyskać zapasy, które ponoć zostały skradzione przez Amyro to Griff pozwoli ci z nim porozmawiać.
Elf wyzna, że nie ma nic wspólnego z kradzieżą i zdradzi, że planował ucieczkę z Fort Radość. Ostatecznie obiecuje ci, że pokaże ci drogę wyjścia, jeśli pomożesz mu wydostać się z klatki.
Odzyskaj zapasy

Aby odzyskać skradzione zapasy skieruj się z powrotem w kierunku Groty. Na wysokości jaskini skieruj się na zachód, a znajdziesz niewielki cypel z obozowiskiem rybaka.
Znajdziesz tam śpiącego jaszczura imieniem Żądłogon. Do odzyskania zapasów będziesz potrzebował postaci ze śladową ilością perswazji. Dobrą alternatywą dla perswazji może być bohater z wysokim współczynnikiem finezji.
Po obudzeniu jaszczura zapytaj go czy wie coś o zapasach, które zniknęły z kuchni. W ten sposób zaczniesz dialog, który musisz kontynuować do czasu, aż nie pojawi się możliwość wywarcia na nim wpływu. Przez całą rozmowę wykazuj zainteresowanie, a na koniec użyj finezji, aby odzyskać skradziony przedmiot, który w rzeczywistości jest skrytką.
Nagroda: 240 punktów doświadczenia
Dysponując skradzionym przedmiotem możesz dokonać kilku wyborów, które opisano poniżej.
- Odzyskaj zapasy
- Spobób 1: Oddaj owoc, wydaj jaszczura
- Sposób 2: Oddaj owoc, chroń jaszczura
- Sposób 3: Zachowaj owoc lub oddaj pusty.
Spobób 1: Oddaj owoc, wydaj jaszczura
W rozmowie z Griff'em przyznaj, że znalazłeś skradzioną roślinę. Jeśli zdecydujesz mu ją oddać, przyjmie ją i zapyta, kto dokonał kradzieży. W gronie drużyny możecie zdecydować, że złodziejowi należy się kara.
Jeśli zdradzisz zarządcy obozu, że to Żądłogon dokonał kradzieży to uwolni Amyro. Będziesz wtedy mógł z nim porozmawiać, dzięki czemu elf zdradzi ci sekretną drogę, która pozwoli ci uciec z Fort Radość. Przy okazji poprosi cię o przekazanie amuletu swojej jasnowidzącej przyjaciółki. Jeśli podejmiesz się zadania, to w dzienniku pojawi się nowy wpis - Sygnet Saheilii- opis zadania znajdziesz w dedykowanym rozdziale.

Sekretne przejście znajduje się na plaży, niedaleko miejsca, gdzie spotkałeś Migo.(mapa)
Nagroda: 840 punktów doświadczenia
Ostatecznie Griff wyśle swoją podwładną, aby zabiła Żądłogona. Jeśli pomożesz mu się z nią uporać to da ci trochę złota i ocalisz go, mimo iż wcześniej go zdradziłeś.
Jeśli mu nie pomożesz, zginie. Ma on istotne informacje odnośnie zadań Czerwony Książę oraz Hunt Of The Master/Sebille . Jeśli nie rozmawiałeś z nim na tematy związane z tymi zadaniami ich wykonanie może okazać się niemożliwe.
Nagroda: 840 punktów doświadczenia + 50 sztuk złota
Sposób 2: Oddaj owoc, chroń jaszczura
W rozmowie z Griff'em przyznaj, że znalazłeś skradzioną roślinę. Jeśli zdecydujesz mu ją oddać, przyjmie ją i zapyta, kto dokonał kradzieży. W gronie drużyny możecie zdecydować, że należy chronić jaszczura przed zarządcą obozu.
Jeśli nie zdecydujesz się zdradzić jaszczura, to Griff każe cię pojmać. W czasie walki warto skierować jednostki atakujące na dystans na balkon znajdujący się nad Griffem. Dzięki temu zyskasz dodatkową premię do obrażeń, a także wyeliminujesz znajdującego się tam łucznika. Jeśli wygrasz walkę, będziesz mógł zabrać klucz do klatki z kieszeni Griff'a i go uwolnić.
Po uwolnieniu Amyro zdradzi ci sekretną drogę, która pozwoli ci uciec z Fort Radość. Przy okazji poprosi cię o przekazanie amuletu swojej jasnowidzącej przyjaciółki. Jeśli podejmiesz się zadania, to w dzienniku pojawi się nowy wpis - Saheila's Signet - opis zadania znajdziesz w dedykowanym rozdziale.
Nagroda: 840 punktów doświadczenia
Sposób 3: Zachowaj owoc lub oddaj pusty.
Jeśli po odzyskaniu owocu nie zgodzisz się oddać go zarządcy obozu lub zdecydowałeś się przywłaszczyć sobie zawartość skrytki, to natychmiast stanie z tobą do walki. W tym przypadku będziesz mógł go pokonać i uwolnić Amyro.
Nagroda: 840 punktów doświadczenia
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Fort Radość
- Fort Radość - Ucieczka | Solucja Divinity Original Sin 2
- Obroża - The Collar | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Teleport | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Morderczy gheist | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Uwięziony elf | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Flakon duszy Withermoore'a | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Gdzie jest Emmie? | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Płonące świnie (The Burning Pig) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Głosy (The Voices) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oczyszczony smok (The Purged Dragon) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Do Broni! (Call to Arms) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)| Fort Radość | Solucja
- Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Rozpaczliwa determinacja | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex) | Fort Radość | Solucja
- Zbrojownia (The Armoury) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wrzaskuny (The Shriekers) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oznaki oporu (Sings Of Resistance) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Nothing But Child's Play | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Blessings From Afar | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Boski wybraniec | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zadania poboczne w Forcie Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Fort Radość
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.