Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lights Out | Cortex Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Sekrety:

  1. Fioletowy klejnot (Purple Gem) - Zniszcz wszystkich 15 skrzyń i ukończ etap nie ginąc. Wymagany żółty klejnot z etapu The Lab.

Opis:

To pod wieloma względami unikalny etap. Jego najważniejszą cechą jest to, że rozgrywa się on w ciemnych korytarzach, które musisz sobie rozświetlać jeśli nie chcesz ryzykować podążania na oślep. Poziom ten pozwala ponadto na wejście w posiadanie cennego fioletowego klejnotu, ale żeby go zdobyć musisz najpierw odblokować żółty klejnot, bo tylko w taki sposób będziesz mógł dotrzeć do trzech brakujących skrzyń.

Zacznij od zniszczenia najbliższej skrzynki z maską Aku Aku - Lights Out | Cortex Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Zacznij od zniszczenia najbliższej skrzynki z maską Aku Aku. Każda taka akcja sprawi, że zebrana maska będzie oświetlała okolicę (powyższy obrazek) i umożliwiała ci bezpieczniejszą podróż do celu. Niestety maski po pewnym czasie wyczerpują się i choć podróżowanie w całkowitych ciemnościach jest teoretycznie możliwe to z racji na liczbę występujących śmiertelnie niebezpiecznych pułapek jest ono mocno niewskazane.

Kolejne maski będziesz odnajdywał w regularnych odstępach czasu i na wszystkie wpada się na głównej ścieżce. Generalnie najlepiej jest podczas zaliczania tego etapu nigdzie na dłużej się nie zatrzymywać, dzięki czemu będziesz mógł być spokojny o to, że maska zbyt wcześnie nie przestanie działać.

Uwaga - Maska przestanie oświetlać okolicę także wtedy gdy zderzysz się z przeciwnikiem czy z jakąś pułapką. Jeszcze bardziej powinno Cię to zmotywować do bezbłędnego zaliczenia całego tego etapu.

Rozpocznij podróż głównym korytarzem, w trakcie której do wykonywania jest bardzo duża liczba skoków - Lights Out | Cortex Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Rozpocznij podróż głównym korytarzem, w trakcie której do wykonywania jest bardzo duża liczba skoków. Większość z nich jest na szczęście łatwych i dopiero po minięciu pierwszego punktu kontrolnego po raz pierwszy zaczniesz wpadać na przemieszczające się platformy wymuszające skakanie tylko wtedy gdy nie wiąże się to z ryzykiem nagłej śmierci.

Po minięciu jednego z kolejnych checkpointów po raz pierwszy spotkasz przerośnięte szczury. Eliminowanie ich jest proste, bo doskonale sprawdza się atak Spin. Nie daj się im jednak uderzać i nie zatrzymuj się podczas ich atakowania (zwłaszcza że wtedy na miejsce pokonanych gryzoni mogą pojawić się kolejne).

Kolejnym utrudnieniem są pułapki podobne do tych z powyższego obrazka. Łatwo się je omija, ale i tu pamiętaj o tym żeby nie wykonywać żadnych niepotrzebnych przestojów.

Tak jak zostało to już zaznaczone na samym początku do zniszczenia wszystkich skrzyń potrzebny ci będzie żółty klejnot przyznawany za perfekcyjne ukończenie późniejszego etapu The Lab - Lights Out | Cortex Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Tak jak zostało to już zaznaczone na samym początku do zniszczenia wszystkich skrzyń potrzebny ci będzie żółty klejnot przyznawany za perfekcyjne ukończenie późniejszego etapu The Lab. Jeżeli dysponujesz tym klejnotem to będziesz go mógł użyć w pokazanym na obrazku miejscu. Zawiezie Cię on na szczyt wieży i oprócz nowych skrzyń odnajdziesz tam też alternatywny portal do zakończenia etapu (wcześniej mógłeś już odnaleźć pozostałych 12 skrzyń).

Podczas zaliczania etapu po raz pierwszy nie możesz użyć klejnotu, tak więc kontynuuj przeprawe głównymi korytarzami. Po drodze nie wpadniesz już na żadne nowe pułapki, choć pilnuj się w miejscu, w którym trzeba przeskoczyć pomiędzy dwoma dużymi ostrzami, bo półka, na której się ląduje jest niestabilna i po krótkiej chwili spadnie ona w przepaść. To samo tyczy się dwóch kolejnych platform, które oddzielają Cię od miejsca "oficjalnego" zakończenia etapu.