Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

3...2...1...BOOM! Nieoficjalny poradnik do Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zawiera informacje pomocne w ukończeniu wszystkich trzech gier wchodzących w skład kolekcji. Znajdziesz w nim dokładny opis przejścia, walki z bossami oraz wszystkie trofea.

Nieoficjalny poradnik do Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zawiera informacje pomocne w ukończeniu wszystkich trzech gier wchodzących w skład kolekcji. Na początkowych stronach poradnika znalazł się przede wszystkim poradnik do trofeów, który dokładnie objaśnia jak zdobyć wszystkie trofea dla każdej z gier. W omówieniach trofeów znalazły się wskazówki o wymaganiach do ich odblokowania, jak również podpowiedzi jak można tego dokonać. Bardziej złożone trofea zostały ponadto szczegółowo opisane na odrębnych stronach poradnika.

Kolejny duży rozdział poradnika skupia się na omówieniu wszystkich dostępnych etapów. W opisach poszczególnych misji zamieszczone zostały między innymi informacje na temat potencjalnych zagrożeń, możliwych do odnalezienia ważnych skarbów czy alternatywnych ścieżek podróży udostępnianych po sprostaniu ściśle określonym wymaganiom.

W końcowej części poradnika znalazł się rozdział dotyczący walk ze wszystkimi bossami. Informuje on o miejscach napotykania bossów, o ich dostępnych atakach, o warunkach, na których rozgrywane są poszczególne potyczki, oraz o najlepszych sposobach pokonywania ich bez utraty żyć. Poradnik zamykają strony o sterowaniu i wymaganiach sprzętowych.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to kolekcja, w skład której wchodzą trzy klasyczne platformówki - Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back oraz Crash Bandicoot: Warped. Każda z tych produkcji została odświeżona od podstaw, choć zasady rozgrywki oraz przebieg etapów nie różnią się od klasycznych tytułów wydanych na starsze konsole. W wymienionych produkcjach przemierzamy etapy osadzone w zróżnicowanych środowiskach oraz po brzegi wypełnione różnego rodzaju pułapkami, przeciwnikami i skrzyniami skrywającymi jabłka czy inne skarby. Każdy z poziomów jest stosunkowo krótki, ale gracz zachęcany jest do powtarzania etapów celem bicia rekordów w kończeniu ich na czas czy odnalezienia skarbów, do których nie można było wcześniej dotrzeć.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 175, ilustracje: 680 .

Trofea

Ostatnia aktualizacja : 21 sierpnia 2017, odwiedź Trofea

Opis przejścia i bossowie

Ostatnia aktualizacja : 21 sierpnia 2017, odwiedź Opis przejścia i bossowie

Popularne strony w Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

01.07.2018 23:29
Laki1231
7
Legionista

W Cb1 są 2 glitche i można uzyskać 105%

20.07.2018 13:37
odpowiedz
supersayajin
1
Junior

witam mam problem na xboxie one s nie chce mi sie wlaczyc ten pozim mam bialy ekran i czesciowo pokazana grafike ale nic nie da sie zrobic

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375824Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375823Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375822Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375821Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375820Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375819Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-06-12 - 375818Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-03-12 - 367971Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2018-03-12 - 367970