Road to Nowhere | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane
Aktualizacja:
Sekrety:
- Czysty klejnot (Clear Gem) - Zniszcz 42 skrzynie. Wymagany czerwony klejnot z etapu Slippery Climb.
- Bonusowa runda: Tawna - Zbierz 3 tokeny z jej podobizną.
Opis:
Etap ten początkowo może ci się wydawać niezwykle trudny, albowiem niemal każdy skok musi być niezwykle precyzyjny (i skoków tych do wykonania jest całkiem sporo). Możesz na szczęście ułatwić some znacząco jego przebieg i zacząć chodzić po linach - szczegóły na ten temat znajdują się w dalszej części tekstu.


Poziom ten w całości rozgrywa się na górskiej ścieżce i w trakcie jego zaliczania pokonuje się kolejne mosty zwodzone. Podstawowym problemem jest to, że każdy z mostów jest niekompletny i musisz w rezultacie bezbłędnie przeskakiwać na kolejne deski. To nie wszystko, bo deski, z których zbudowano most, zachowują się w różny sposób po tym jak znajdzie się na nich główny bohater. Oto dokładne informacje na ten temat:
- Deski z jaśniejszego drewna są w pełni bezpieczne.
- Ciemniejsze deski odpadają niedługo po tym jak na nich wylądujesz. Musisz z nich szybko schodzić.
- Ciemniejsze deski z brakującym środkowym fragmentem (przykład na obrazku 1) są śmiertelnie niebezpieczne. Nie próbuj na nich lądować, bo Crash od razu spadłby w przepaść.
- Niebieskie deski (przykład na obrazku 2) są śliskie. Możesz spowalniać ślizg (lub nawet całkiem się na nich zatrzymywać) wychylając gałkę w przeciwną stronę.

Jeśli nie radzisz sobie z przeskakiwaniem na kolejne deski lub nie chcesz stracić zbyt wielu żyć w tym etapie to możesz podjąć decyzję o bieganiu po bocznych linach, na których rozwieszone są kolejne mosty. Przykład takiego zachowania prezentuje powyższy obrazek, przy czym musisz wiedzieć o kilku rzeczach:
- Crash po wskoczeniu na linę nie "przykleja się" do niej i nadal może spaść jeśli w trakcie podróży za bardzo przesuniesz się w lewo lub w prawo. Możesz oczywiście próbować minimalnie korygować jego położenie. Najlepiej żeby lina zawsze znajdowała się dokładnie pomiędzy jego dolnymi kończynami.
- W niektórych miejscach po dotarciu do końcowej części mostu możesz podjąć próbę przeskoczenia na liny podtrzymujące sąsiedni most (bez zeskakiwania na deski czy stabilną skalną półkę). Jest to dość ryzykowne, ale w większości przypadków kończy się sukcesem (skok wykonaj do góry, nie pod kątem).
- Biegając po linach nie musisz obawiać się ataków ze strony napotykanych stworzeń, gdyż nie mogą one dosięgnąć głównego bohatera.

Niedługo po rozpoczęciu przeprawy przez opisywany etap natrafisz na swego rodzaju murek złożonych z metalowych skrzynek, dwóch skrzyń TNT i jednej zwykłej skrzynki. Postaraj się podskoczyć będąc w pobliżu zwykłej skrzyni i tylko ją zniszczyć. Oddal się następnie od skrzynek TNT, które wkrótce eksplodują.
Przy jednym z odblokowanych punktów kontrolnych (pokazuje go powyższy obrazek) znajduje się pierwsze z dwóch miejsc do umieszczenia czerwonego klejnotu z misji Slippery Climb. Ruchoma platforma przeniesie Crasha w prawo. Wykonaj tam kilka prostych skoków. Udaj się maksymalnie w prawo i podskocz żeby dotknąć skrzynkę TNT sąsiadującą z pierwszym wykrzyknikiem. Przejdź teraz w lewo i dotknij kolejnego wykrzyknika. Powróć w prawo, wskocz na drewnianą skrzynkę i z niej na metalowe. Za jedną z nich skryta jest drewniana skrzynka i pozbycie się jej odblokuje nowe sekretne skrzynki (m.in. aż trzy dodatkowe życia). Po zbadaniu całego tego sekretnego obszaru powróć na most zwodzony.

W kilku miejscach podczas rozgrywania tego etapu napotkasz biegające po moście wieprzki. Jeśli nie podróżujesz po linach to przeskakuj nad nimi i nie próbuj używać na nich ataku Spin. W dalszej części poziomu spotkasz z kolei żółwie. Je możesz eliminować lub odbijać się od nich i wykonywać dzięki temu dalsze skoki. Po drodze rozglądaj się za tokenami Tawny, dzięki czemu docelowo odblokujesz bonusową rundę. Wymusza ona zniszczenie tylko 9 skrzynek i paradoksalnie jest dosyć prosta. Wzbogacisz się też dzięki niej o 2 dodatkowe życia.
W samej końcówce etapu (powyższy obrazek) znajduje się drugie miejsce do wsadzenia czerwonego klejnotu. Przetransportuje on Crasha w miejsce, w którym należy przeskakiwać na niewidoczne (do momentu kontaktu z nimi) jasne deski. Występują one parami i wiedza ta powinna ci pomóc w poprawnym doskakiwaniu do kolejnych desek.
0
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry
- Opis przejścia i bossowie
- Opis przejścia
- Crash Bandicoot - Wumpa Island
- Up the Creek | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- The Lost City | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Temple Ruins | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Road to Nowhere | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane
- Boulder Dash | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Whole Hog (ukryty poziom) | Wumpa Island | Opis przejścia
- Sunset Vista | Wumpa Island | Opis przejścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Crash Bandicoot - Wumpa Island
- Opis przejścia
- Opis przejścia i bossowie
Komentarze czytelników
supersayajin Junior
witam mam problem na xboxie one s nie chce mi sie wlaczyc ten pozim mam bialy ekran i czesciowo pokazana grafike ale nic nie da sie zrobic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
