Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Dwójka bohaterów ucieka z regionu, który jest coraz bardziej niebezpieczny przez powódź. Po drodze, Vulpis pragnie uwolnić pozostałe wywerny.

W tym zadaniu nauczysz się lepiej wykorzystywać specjalną jednostkę zielonoskórych - wywerny - Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

W tym zadaniu nauczysz się lepiej wykorzystywać specjalną jednostkę zielonoskórych - wywerny. Rozpoczynasz na północnej części półwyspu (1), a twoim zadaniem jest oczyszczenie go z wrogów oraz uwolnienie pozostałych przy życiu wywern. Zaatakuj jak najszybciej nieprzyjaciół zbliżających się na twoje pozycji i postaraj się ochronić dwie wywerny. Będą bardzo ważne w walce z ciężko opancerzoną piechotą ludzi.

Wywerny to specjalistyczna jednostka. Oddział składa się tyko z jednej jednostki, więc obrażenia i straty nie wpływają na zadawane obrażenia. Te jednak są bardzo małe, ale siła wywern leży w ich specjalnej umiejętności. Po ataku, nakładają na cel specjalny efekt, który zadaje 25 pełnych obrażeń na turę (omija pancerz i inne modyfikatory obronne). W ten sposób, wroga piechota szybciej padnie od kwasu niż od mieczy twoich jednostek. Efekt trwa kilka tur, każdy kolejny atak odnawia ilość tur, ale efekty się nie nakładają. Mimo to, podpalenie i oblanie kwasem łączą się, co może ułatwić tobie pokonanie nawet najtwardszych wrogów.

Możesz w łatwy sposób pokonać kusznika na wieży (2). Podejdź smokiem i wywerną, wykonaj jeden atak a w następnej turze wycofaj się. Teraz wystarczy odczekać kilka kolejek, aż przeciwnik poniesie śmierć od ognia i kwasu. Następnie, wystarczy podejść do pierwszego więzienia wywern (3). Gdy znajdziesz się dostatecznie blisko, jednostki dołączą do ciebie. Wykorzystaj nowe siły, do szybkiej eliminacji strażników.

Teraz czas odbić drugie obozowisko (4). Jest tam również teleport i spora ilość kuszników. Są oni największym zagrożeniem dla wywern, dlatego wyślij swoich bohaterów, aby się z nimi rozprawili. Twoja piechota i wywerny, powinna walczyć z pozostałymi oddziałami walczącymi wręcz w wąskim przesmyku. Znów, gdy znajdziesz się blisko obozu wywern, automatycznie dołączą do twojej armii. Następnie, musisz rozprawić się z dowódcą obozu, który nie jest dużym, wyzwaniem. Pamiętaj, aby zaatakować go jak najszybciej smokiem oraz wywerną, a potem otoczyć go swoimi wojskami. Jeśli ich masz mało, po prostu się wycofają i czekaj aż podpalenie i kwas zajmą się wrogiem.