Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) poradnik Hex Commander

Armia orków i goblinów dotarła do elfickiego miasta Thealon - oblężenie właśnie się zaczęło.

Szturm na miasto nie jest łatwym zadaniem dla twoich wojsk - Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) - Hex Commander - poradnik do gry

Szturm na miasto nie jest łatwym zadaniem dla twoich wojsk. Na szczęście masz liczną armię i kilka mocnych jednostek. Misję rozpoczynasz na zachód od bramy miasta (1). Masz do dyspozycji tuzin goblińskich wojowników oraz teleport. Jednak Magowie są twoim największym atutem. Po twoją komendą znajdują się aż 3 jednostki na maksymalnym poziomie doświadczenia. Wykorzystasz ich do eliminacji większości zagrożeń na murach i wewnątrz miasta. Również niezwykle użyteczny będzie w tej misji Smok. Bez problemu pokona mury oraz wzniesienia i zaatakuje wrogów.

Tuż za bramą miasta (2) znajdują się jednostki walczące wręcz (będą szarżować na twoją armię), łucznicy (ich celem będzie zajęcie pozycji na murach) oraz kapłanki, które będą twoim pierwszym i priorytetowym celem. Inaczej zdobycie murów będzie bardzo utrudnione. Wyślij Smoka na mury, aby zablokował wejście oraz zaatakował jednostki lecznicze.

Wewnątrz murów znajdziesz dwie skrzynie. Jedna zawiera pomniejszy eliksir leczenia, a druga zwój tarczy. Jest to idealne wzmocnienie dla twojego smoka lub silnej jednostki walczącej wręcz, która będzie przyjmować większość obrażeń.

Na murach po obu stronach bramy (3), znajdują się łucznicy. Będą się schodzić z pozostałych sekcji zamku. W ich eliminacji pomoże nie tylko smok, ale i twoi Magowie. Potrafią zadać duże obrażenia z bezpieczniej odległości. W pierwszej kolejności redukuj zdrowie jednostek, aby pozostali ranni wrogowie, blokowali dostęp dla zdrowych jednostek łuczników na tyłach.

Zanim zajmiesz pozycji wewnątrz zamku, wyślij smoka na pozycje wrogich magów (4). Zacznij przemieszczać wzdłuż murów i zacznij atakować pozycji wroga z wieży, a następnie zbliż się do Magów. Możesz też spróbować zaatakować swoimi Magami, ale najlepiej jest rozpocząć ostrzał wszystkimi jednostkami w tej samej turze. Teraz zacznij oczyszczać resztę dziedzińca (5). Wróg będzie nacierał głównie wojownikami wraz z małym wsparciem medyków i łuczników. Ustaw Magów na murach, aby byli poza zasięgiem wroga i mogli bez problemu razić wrogie jednostki. Gobliny ustaw w pozycji obronnej pod murami i wesprzyj ich pozycje aktywną obecnością bohaterów.