Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Zostałeś zaatakowany przez podstępne krasnoludy, które chcą dopaść Srebnoskrzydłą.

Mimo przewagi wroga, technologicznie oraz liczebnej, jest to dość łatwa misja, jeśli wykonasz kilka rzeczy w odpowiedniej kolejności - Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Mimo przewagi wroga, technologicznie oraz liczebnej, jest to dość łatwa misja, jeśli wykonasz kilka rzeczy w odpowiedniej kolejności. Rozpoczynasz misję w północnej części mapy, obok portalu. Twoja lokacja to dogodna pozycja obronna, zwłaszcza dzięki Baliście, którą jest w idealnej pozycji.

Po pierwsze, zabierz się za likwidację moździerzy na południu (1). Najlepiej jest wysłać do tego zadania Sylvius'a oraz jednorożca. Te dwie jednostki szybką się zbliżą do wroga. Jednorożec ma dużą wytrzymałość na ataki dystansowe, a dodatkowo jest tam duża ilość lasu. Sam potrafi się zregenerować, więc jest idealnym kandydatem. Po kilku turach, nadejdą oddziały bereskerów, więc jest to zadanie Sylviusa, aby ich unieruchomić.

Po drugie, bacznie obserwuj kto forsuje rzekę (2). Niech twoja balista (3) najpierw wyeliminuje działo po drugiej stronie rzeki. Następnie eliminuj strzelców. Nie musisz zmieniać pozycji, wystarczy poczekać aż wrogowie nadejdą. Swoimi oddziałami pozostań poza zasięgiem dział. Dzik bojowy to zadanie dla Arcaeny oraz twoich pozostałych oddziałów. Spróbuj zwabić go bliżej swoich oddziałów, ale uważaj na katapultę. W tym zadaniu nie masz kapłanki, więc możesz ją sprowadzić przez portal.

Po drugiej stronie rzeki jest duże zgrupowanie dział oraz strzelców (1). Armia krasnoludów będzie sama polować na ciebie. Wystarczy, że podejdą bliżej ciebie. Działo, które znajduje się na wzniesieniu (5) może razić sporą cześć po drugiej stronę rzeki, ale jeśli nic nie będzie w jej zasięgu, a liczebność krasnoludów spadnie, opuści swoją pozycję i przejdzie do ataku. Jeśli tego nie zrobi, wyślij jednorożca do likwidacji tej machiny.