Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zrujnowana Twierdza | Misja poboczna w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Do zdobycia jest tym razem kolejny krasnoludzki fort, ale pod panowaniem orków.

Jest to silnie ufortyfikowana twierdza, która jest dość trudna do zdobycia - Zrujnowana Twierdza | Misja poboczna w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Jest to silnie ufortyfikowana twierdza, która jest dość trudna do zdobycia. Będziesz walczył z orkami oraz natrafisz na kilka moździerzy pod ich kontrolą. Twoim celem jest nie tylko eliminacja wszystkich orków, ale też pokonanie ich dowódcy (posiada on spory atak dystansowy i prawie ciągle jest na murach) i uruchomienie wszystkich dźwigni.

Twoja armia zaczyna misję na zachodzie (1) - Zrujnowana Twierdza | Misja poboczna w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Twoja armia zaczyna misję na zachodzie (1). Jej skład to głównie jednorożce, balisty oraz magowie. Sylvius i Arcaena zaczynają na oddziałanych ścieżkach. Arcaena może łatwiej wedrzeć się do pierwszej części fortecy, jeśli zniszczy bramę. Sylvius może zrobić to samo, ale szybko znajdzie się w zasięgu moździerzy wroga. Istnieje też łatwiejszy sposób. Wystarczy zdobyć zawartość pierwszej skrzyni i użyć zwoju ze szkieletem. Jeśli przyzwiesz szkielet bezpośrednio na pozycji dźwigni, wtedy bramy w pierwszej linii murów zostaną otwarte. Zanim wejdziesz jednorożcami, zaczekaj aż pikinierzy wystawią się na ostrzał twoich jednostek dystansowych.

Pozbycie się moździerzy jest dość proste, jeśli posiadasz jednorożca w pełni sił (2). Wystarczy posłać go w stronę machin oblężniczych, ale tak aby ciągle był pod osłoną lasu. W ten sposób ledwo odczuje ataki wrogich machin.

Zanim zbliżysz się do drugiego muru (3), wyczyść obszar z wrogów pomiędzy murami. Wykorzystaj zasięg swoich balist oraz siłę jednorożców. Staraj się omijać obszar moździerzy na północy (2). Nie możesz do nich się dostać, dopóki nie sforsujesz bramy. Tutaj również możesz wykorzystać zwój ze szkieletami, choć na dwa sposoby. Zbliż się do lasy pod wzniesieniem, gdzie są ulokowany moździerze i wykorzystaj szkielety do ich eliminacji. Najlepiej jest przyzwać szkieletów na wieży z dźwignią i otworzyć bramy (3). Machinami zajmiesz się później, w takim sam sposób co wcześniej (wyślesz jednorożca do ich lokacji). Teraz jak najszybciej wprowadź swoich bohaterów na mury, a pozostałymi jednostkami pozbądź się okolicznych wrogów.

W tym momencie możesz szturmować główny zamek lub sprowadzić sojuszników. Północny mur jest słabo strzeżony, tuż obok jest portal oraz skrzynia z kolejnym zwojem ze szkieletami. Możesz wysłać swojego bohatera lub inną jednostkę piechoty do aktywacji dźwigni na północnej wieży (4). Dołączą do ciebie oddziały i będą walczyć jako twoi sojusznicy. Możesz ułatwić im zadanie i otworzyć bramy za pomocą dźwigni na głównym zamku.

W między czasie, udaj się do muru na wschodzie i otwórz drogę dla kolejnych sojuszników (5). Od teraz podbicie zamku to kwestia czasu, jeśli pomożesz sojusznikom dostać się do środka. Pokonanie dowódcy orków (6), będzie pewnym wyzwaniem. Nie opuszcza murów, jest bardzo wytrzymały i ma potężny atak dystansowy. Ustaw sowich bohaterów na wieży i trzymaj oddziały lecznicze blisko ich pozycji. Sprowadź magów, aby go osłabili oraz balisty do zadawania dużych obrażeń. Sojusznicy mogą ci teraz pomóc, bo będą ściągać jego uwagę i przyjmować obrażenia, choć często będą blokować ci drogę. Poko