Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Orkowie i Gobliny | Opis jednostek wrogich w Hex Commander poradnik Hex Commander

Gobliny

to pierwsza armia, z jaką przyjdzie tobie walczyć. Ich jednostki są liczne pod względem ilości jednostek. Jednak, jest to jedyna przewaga tej frakcji. Nie posiadają silnych jednostek o specjalnych umiejętnościach. Większość tych jednostek posiada małą ilość punktów życia oraz znikomą redukcję obrażeń.

Gobliny to twój główny wróg na początku kampanii. Nie są to potężni wojownicy ani nie posiadają wyjątkowych jednostek (oprócz Magów Bojowych). Nadrabiają za to liczebnością swoich wojsk. - Orkowie i Gobliny | Opis jednostek wrogich w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Gobliny to twój główny wróg na początku kampanii. Nie są to potężni wojownicy ani nie posiadają wyjątkowych jednostek (oprócz Magów Bojowych). Nadrabiają za to liczebnością swoich wojsk.

Najczęstszym wrogiem będzie podstawowa piechota goblinów - Harcownicy i Łucznicy. Zaletą tej drugiej jednostki jest możliwość ruchu i ataku, w przeciwieństwie do większości twoich jednostek dystansowych. W wielu misjach spotkasz Wargi, czyli swoisty odpowiednik Kawalerii. Są to szybkie jednostki, które często biorą na cel twoje jednostki pomocnicze jak Katapulty czy Magowie. Ich największą zaletą jest szybkie poruszanie się po lesie. W wielu misjach pojawią się jako oddziały walczące na twoich tyłach lub biorące udział w zasadzkach.

Najsilniejsza jednostką walczącą wręcz są Goblińscy Wojownicy. Posiada więcej punktów zdrowia, ataku oraz redukcji obrażeń i jest to jedna z najlepszych jednostek goblinów. Osobną kategorią są Magowie Bitewni, ponieważ mają podobne statystki do twoich Magów (imperialna frakcja). Duży zasięg oraz ignorowanie przeszkód terenów podczas ataku, czynią z nich niebezpiecznych wrogów. Dodatkowo, zadają oni potężne obrażenia i mają umiejętność przebijania zbroi (ignorowanie redukcji obrażeń i atakowanej jednostki). Ich największą słabością jest liczebność oddziału złożona z 3 ludzi (w przeciwieństwie do Magów Imperialnych, gdzie ten oddział składa się z jednego człowieka). Kiedy zadasz obrażenia takiemu oddziałowi i zredukujesz go 1 czy 2 ludzi, zadawane obrażenia spadną o 1/3 lub 2/3.

Orkowie

Frakcja Orków to silniejszy sojusznik Goblinów. Posiadają dwie cechy wspólne dla wszystkich jednostek. Po pierwsze, mają prawie dwa razy więcej punktów zdrowia od odpowiedników w armii Goblinów. Po drugie, ich jednostki zawsze składają się z trzech ludzi. Choć ubicie, choć jednego człowieka w oddziale zajmuje sporo czasu, to przekłada się na mniejsze obrażenia, jakie zada twoim jednostkom.

Każda jednostka Orków jest bardzo wytrzymała, choć ustępują pod względem liczebności jednostek i żołnierzy w oddziałach. - Orkowie i Gobliny | Opis jednostek wrogich w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Każda jednostka Orków jest bardzo wytrzymała, choć ustępują pod względem liczebności jednostek i żołnierzy w oddziałach.

Walcząc przeciwko Orkom, przyda się tobie Mag, który zamrozi oddziały wroga. W większości misji, jednostek tej frakcji jest o wiele mniej na mapie niż Goblinów, dlatego mimo ich zalet, łatwiej jest ich pokonać. Zawsze staraj się walczyć z małą ilością Orków, rzucając przeciwko nim jak najwięcej jednostek oraz zacznij walkę wręcz na sam koniec.

Spotkasz trzy typy jednostek Orków: Pikinierzy, którzy mają bonus do ataku przeciwko Kawalerii, spore obrażenia i mały bonus do redukcji. Orkowie Wojownicy mają najwięcej punktów życia, duży atak i dobrą redukcję obrażeń oraz Łucznicy, którzy również mogą przemieszczać się i atakować w tej samej turze.