Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Choć podszedłeś pod obóz Orvin'a, ten zdołał zbiec. Musisz wyeliminować jego załogę, nim się do niego zbliżysz.

Zdobycie obozu wroga nie jest takie proste - Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Zdobycie obozu wroga nie jest takie proste. W momencie gdy zaczniesz atakować, posiłki wroga wyruszą na pomoc pozostałym oddziałom.

Rozpoczynasz w dwóch miejscach. Na zachodzie jest oddział Arcaeny (1), którym najpierw zaatakujesz pozycje przeciwnika. Używaj bohaterki oraz magów do eliminacji strażników na wieżach. Nieopodal jest moździerz, który możesz zniszczyć przy pomocy swoich magów. Nie staraj się forsować wejścia, ponieważ jest tam sporo oddziałów. Brama obozu, jest dobrym miejscem na obronę kontrataków przeciwnika. W obozie jest otwarta przestrzeń, która nie sprzyja twoim oddziałom. Obóz jest usiany działami i moździerzami, co znacznie utrudnia szturm.

Oddział Sylviusa (2) jest na południe od obozu - Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Oddział Sylvius'a (2) jest na południe od obozu. Zlikwiduj obronę bramy, ale jej nie przekraczaj. Pozycja tej grupy jest trudniejsza niż Arcaeny. Jeśli przejdziesz przez bramę, będziesz w zasięgu ostrzału działa i moździerza. Dodatkowo, posiłki wroga (3) rzuca się na najbliższe oddziały, czyli zgrupowanie Sylvius'a. Najlepiej jest umocnić się w przejściu i zatrzymać jednostki wroga przy użyciu Sylvius'a, a łucznikami niwelować ich stan osobowy. Czasem lepiej jest ostrzelać wrogów, którzy są za plecami zatrzymanych oddziałów. Lepiej jest utrzymać "blokadę" niż wybić takie oddziały.

Gdy większość obozu ruszy na twoje pozycje, możesz wprowadzić mały oddział dywersyjny (4). Najlepiej przyzwać jednorożców, którzy szybko się poruszają i mają duże szanse znaleźć i wyeliminować machiny oblężnicze wroga. Najpierw zajmij się moździerzami, a potem działami. Te pierwsze mogą atakować jednostki ignorując przeszkody terenowe. Następnie zabierz się za działa, podchodząc od kierunku, gdzie nie mają zasięgu.