Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

W tym scenariuszu masz za zadanie obronić twierdzę, która zdobyłeś kilka misji wcześniej. Stawisz czoła połączonym siłom rebeliantów oraz orków i goblinów.

W tym scenariuszy znów otrzymasz pod swoje dowodzenie dodatkowego bohatera - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

W tym scenariuszy znów otrzymasz pod swoje dowodzenie dodatkowego bohatera. Na murach jest już spora liczba obrońców, w tym kilka Katapult. Od razu postaraj się umieścić część Katapult na zachodnich murach/wieżach w miejsce Kuszników. W ten sposób jednym atakiem będą w stanie zniszczyć większość oddziałów wroga, a z tego kierunku nadciągnie najwięcej ciężkich oddziałów przeciwnika (duża czerwona strzałka).. Kusznicy na wschodnim murze mogą zostać na swoich pozycjach, ewentualnie przestaw ich z murów na wieże. Zyskają większe bonusy do obrony oraz siły ataku.

Poniżej zamku jest portal, który możesz wykorzystać do wzmocnienia siły obrońców. Przywołaj dodatkowe jednostki dystansowe, żeby wzmocnić garnizon swojego zamku. Możesz też wezwać na pomoc Kawalerię i wyprowadzić atak na łuczników wroga. Przywołanie Magów też jest dobrym pomysłem, ponieważ możesz zatrzymać jednostki wroga, które przechodzą przez rzekę lub idą wzdłuż drogi. Kilka jednostek może powstrzymać sporą grupę wrogów.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) oznacza stawienie czoła dodatkowym jednostkom orków, którzy są prawie dwa razy bardziej wytrzymali od goblinów i twoich ludzi. Najwięcej dodatkowych jednostek będzie napierać z zachodu i wschodu. Dlatego rozważ wzmocnienie obrony zamku jednostkami dystansowymi, zamiast inwestowania w oddziały walczące wręcz. Magów możesz umieścić za murami, ponieważ ściany nie wpływają na ich zasięg ataku.