Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Czas na uderzenie żelaznej pięści Krasnoludów. Sojusznicy aktywnie wezmą udział w tej bitwie, a twoim zadaniem będzie rozprawienie się z pozostałością armii Elfów, która stoi na drodze do ich stolicy.

To ostatnia walna bitwa przeciwko armii Elfów - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

To ostatnia walna bitwa przeciwko armii Elfów. Otrzymasz pod swoją komendą sporą ilość jednostek Krasnoludów (1). Tuż obok jest skrzynia z zwojami wzmacniającymi atak oraz zwiększającymi redukcję obrażeń. To bardzo przydatne zwoje dla Bereskerów i Dzików, które jako pierwsze będą oczyszczać wąską drogę. Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie przyczółka na wzniesieniu (2, duża strzałka). Musisz sprowadzić działa tuż za swoim wojskiem, aby pokonać nadciągające wojska Elfów. W innym wypadku, zajmą oni pozycję na wzgórzu i z łatwością wyeliminują twoje jednostki walczące wręcz. Z portalu przyzwij Kuszników i Magów, aby powstrzymać oddziały napierające ze wschodu. Ustaw je na murach bramy, na której już nie raz walczyłeś (3).

Wróg posiada sporą armię na wzgórzu, a jego nową bronią są jednostki Elfich Magów (1). Mogą nie tylko atakować na dystans, ale ich ataki osłabiają jednostki. Obniżają ich wskaźnik zadawania obrażeń. Dodatkowo, sporo jednostek wroga tylko czeka aż wejdziesz na wzniesienie. Jest to teren usiany lasami, przez co walka z nimi jest trudniejsza. Z czasem, zaatakują cię małe grupy wrogów ze wschodu, złożone najczęściej z 4-5 jednostek (2). Choć nie jest ich dużo, atak na twoje tyły może mocno ci zaszkodzić.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wymagało większej obrony na bramie oraz rozważnego ataku na wzgórza. Musisz od teraz uważać na atak na twoje tyłu z kierunku zachodniego (3). Będzie to grupa Łuczników, która może sporo namieszać i mocno zaszkodzić twoim machinom oblężniczym. Ze wschodu zaczną nadciągać duże grupy Elfów (2), więc warto oddelegować jedną lub dwie jednostki z armii Krasnoludzkiej np. Dziki, ponieważ mogą same się leczyć. Na każdym froncie przydadzą się Magowie. Zamrażaj nimi wrogich Magów i Balisty, ale staraj się nie blokować nimi ruchu pozostałych jednostek.