Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Zielonoskórzy wracają do swojej nowej siedziby, w obawie przed atakiem odwetowym Seirth'a.

Na miejscu spotykasz Rodgula, który wstępnie dowodzi obroną - Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na miejscu spotykasz Rodgul'a, który wstępnie dowodzi obroną. W drugiej turze odda dowodzenie pod twoją komendę. Wróg będzie atakował z 4 stron, po dwie grupy na bramę. Łatwiejsza do obrony jest północna brama, ponieważ południowa jest bardziej odsłonięta. Sporym problemem będą jednostki dystansowe wroga, które w dużej liczbie zaleją twój fort.

Przede wszystkim, sprowadź strzelców z wież, do których wróg nie będzie miał styczności, czyli część zachodnia miasta (1). Rozdziel żołnierzy na dwie grupy i wyślij je do bram miasta. Wschodnia część fortu posiada kilka wież z magami (2). Ich pierwszym celem zawsze mają być jednostki dystansowe, ponieważ stanowią dla nich największe zagrożenie, jak i dla reszty twoich wojsk.

Północna brama jest trochę łatwiejsza do obrony (3). Są tutaj rozstawione zasieki oraz fortyfikacje, jest również las oraz wąskie przejście wzdłuż twoich murów. Jest to idealne miejsce do obrony. Rozstaw swoje wojska wokół portalu przy bramie. Przyzwij lub sprowadź z południowej bramy szamana oraz wywernę, aby zapewnić lepsze wsparcie dla obrońców w tym miejscu.

Południowa brama jest większym wyzwaniem (4). Z jednej strony nadciąga oddział kawalerii, a z drugiej zgrupowanie kuszników (5). Staraj się osłabić jak największa ich liczbę, zanim wyeliminują twoich magów i zaczną nękać obrońców przy bramie. Lepiej jest osłabić kuszników, tak aby ich stan osobowy był mały, niż eliminować, ponieważ będą wtedy blokować ruch pozostałych oddziałów.

Do obrony bramy na południu potrzebujesz jednostki pikinierów. Sprowadź tutaj Gaurg'a albo Rogdul'a. Niezbędni na tej linii są szamani oraz jednostki dystansowe. Wzmocnij swoich pikinierów, aby mogli jak najdłużej walczyć z kawalerią wroga. W razie problemów sprowadź jednostki z pozostałych wież, dalszych części murów lub z północnej bramy. Pamiętaj, że w po pokonaniu jednostek dystansowych, będziesz musiał kontratakować, aby pokonać sporą liczbę gradobójców i kuszników. Pod koniec, staraj się atakować dużymi grupami, skupiając się tylko na jednej stronie atakujących wrogów.