Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas rozprawić się z Baal Shem Tov'em. Skrył się w małej twierdzy Elfów, co trochę komplikuje sytuację. Musisz stawić czoło nie tylko jednostkom Nieumarłych ale też i Elfów.

Rozpoczynasz misję niedaleko twierdzy z aktywnym teleportem - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Rozpoczynasz misję niedaleko twierdzy z aktywnym teleportem. Otrzymujesz na początek 4 dodatkowych Magów i dwóch bohaterów. Przydadzą się tobie dodatkowe jednostki, zwłaszcza walczące na odległość oraz 2-3 walczące wręcz. Dostanie się na mury będzie trudnym zadaniem.

Wrogi bohater kryje się na wschodniej części murów fortecy (1). Będzie przez większość czasu pozostawał w tym miejscu i przyzwał losowe jednostki (Szkielety lub Golemy). Jedyną możliwością jego eliminacji jest ostrzał lub zniszczenie bramy i wejście na mury za pomocą zadaszonej wieży. Jednak zanim twoje jednostki walczące wręcz dojdą do niego, zostaną prędzej zniszczone. Najlepiej jest przyzwać szkielety tuż obok jego pozycji i ostrzelać go pozostałymi jednostkami. Jednocześnie zamrażaj wrogie jednostki, które są najbliżej twoich pozycji. W tym wrogich Łuczników i Magów. Bardzo się przyda tutaj Deszcz Ognia, ale tylko na jednostki Elfów lub Szał/Kontrola na wrogiego Maga Elfów.

Na północy znajdują się dodatkowe jednostki Szkieletów oraz Golemy i będą podążać w kierunku twoich wojsk (2). Minie kilka tur, zanim zbliżą się na niebezpieczną odległość. Wewnątrz fortecy (3) są jednostki elfów - piechurzy i łucznicy. Najniebezpieczniejszy jest jednak Mag Elfów, ponieważ osłabia on atak twoich jednostek na 10 tur. Warto zamrozić go w pierwszej kolejności.

Co więcej, teren twierdzy jest ulubionym miejscem przyzwania nowych jednostek przez wrogiego Maga. Staraj się zamrozić jednostki w bramie lub przed nią. W ten sposób, wróg będzie wysyłał swoje oddziały przez tylną bramę. Kiedy pozbędziesz się obrońców, zajmij pozycje wewnątrz i na murach fortu, aby odeprzeć atak nieumarłych (2). Zamrażaj szkielety w bramie lub przed nią, aby walczyć z mniejszą ilością jednostek. Blokada tego miejsca jest bardzo ważna, dlatego nie eliminuj takiej jednostki, tylko skup ostrzał najpierw na Kamiennych Golemach, Szkieletach-Łucznikach i Ognistych Golemach.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczało wypełniony po brzegi fort (3). Znów bardzo przydatny może okazać się Deszcz Ognia, zwłaszcza jeśli pochłonie Elfich Magów. Na północy, przybędzie więcej Szkieletów i Golemów a z południowego zachodu nadjedzie nowa grupa zwykłych Szkieletów.