Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków) poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 10 sierpnia 2018

Czas na drugi etap oblężenia, który ma pomóc w przejęciu twierdzy krasnoludów.

Zajęcie twierdzy nie jest łatwym zadaniem, ale systematyczna eliminacja oddziałów wroga zapewni sukces w tej misji - Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków) - Hex Commander - poradnik do gry

Zajęcie twierdzy nie jest łatwym zadaniem, ale systematyczna eliminacja oddziałów wroga zapewni sukces w tej misji. Przede wszystkim wykorzystaj smoka oraz jego oddział (1), który znajduje się na południowej wieży. Wojownicy są na pierwszej linii, Mag osłabia jednostki atakujące wojownika, Szaman wzmacnia jednostkę Wojowników dodatkowymi punktami zdrowia, a smok ubezpiecza całą akcję. W ten sposób, żaden wróg nie pokona tej grupy. Później, możesz wysłać smoka na pomoc oddziałom w innych częściach mapy, zwłaszcza w północno-zachodniej części.

Na murach są ulokowane jednostki łuczników oraz Vulpis. Przemieść jak najszybciej oddział goblinów na wieżę (2). W ten sposób zablokujesz drogę żołnierzom wroga i zajmiesz bezpieczniejszą pozycję. Łucznicy niech rozpoczną ostrzał wrogów na dziedzińcu. Guarg przebił się przez bramę wraz ze sporą grupą wojowników (3). Powoli zacznij eliminować wrogów, polegając na pomocy pozostałych oddziałów. W razie problemów, przyzwij dodatkowe jednostki walczące na dystans i rozmieść ich na murach.

W międzyczasie, część sojuszniczej armii orków będzie atakować twierdzę od południa (4). Ta armia osłabi garnizon wroga, ale sama nie wygra potyczki, zwłaszcza jeśli twoje oddziały nie nadejdą na czas. Możesz skorzystać z portalu, aby wzmocnić to zgrupowanie. Jednak, najważniejsza jest pomoc własnym oddziałom. Jeśli zdecydujesz się kogoś przyzwać, zacznij od Magów lub Szamanów. Te dwie jednostki to najbardziej efektywne jednostki w twojej armii.

Po oczyszczeniu zachodniej strony twierdzy, czas przegrupować swoja i rozpocząć natarcie na część wschodnią (5). W tym czasie obrońcy z wewnętrznej części twierdzy wyprowadzą swój kontratak (6). Na twoje szczęście, w szeregach tej armii nie ma specjalnych jednostek krasnoludów, tylko wojownicy i strzelcy. W miarę możliwości, ustaw część oddziałów na murach, aby łatwiej walczyć z wrogiem. Poza tym, ostatnia część garnizonu kryje się na wschodniej części murów (7). Do walki z wrogami na ufortyfikowanych pozycjach, wyślij Ildusa. Smok jest w stanie podpalić wrogie jednostki, a w ten sposób szybciej może zredukować punkty zdrowia. Po pokonaniu ostatniego obrońcy, misja zakończy się sukcesem.