Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Pierwsza dość trudna misja obronna, gdzie będziesz musiał odpierać ataki wroga z wielu kierunków.

Rozpoczynasz misję na wzniesieniu otoczony przez wrogów z prawie każdej strony (czerwone strzałki), oprócz południowo zachodniego podejścia - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Rozpoczynasz misję na wzniesieniu otoczony przez wrogów z prawie każdej strony (czerwone strzałki), oprócz południowo zachodniego podejścia. Twoim zdaniem jest przetrwać, choć ilość wrogów jest spora. Dodatkowo, będą napierać z każdej strony, a sam nie posiadasz zbyt dobrej pozycji. Twoim atutem będzie kilka umocnionych stanowisk oraz 3 katapulty. Na normalnym poziomie trudności, wystarczy przyzwać dodatkowych Magów Bojowych. Będą powstrzymywać przeciwników i wystawiać ich na atak innych jednostek. Skrzynia, która znajduje się na południowym wschodzie zawiera jeden zwój Deszcz Ognia, co może przydać się w sytuacji kryzysowej.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to stawienie czoła nawet do dwukrotnej liczby wrogów z praktycznie każdego kierunku. Najwięcej przeciwników nadejdzie z północy oraz wschodu. Warto mieć przynajmniej jednego Maga oraz kilka Katapulty/Kuszników. Przyda się również jedna lub dwie jednostki Kawalerii jako lotna obrona. Będziesz ich przemieszczał na zagrożone odcinki twojej obrony.