Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Wojska zielonoskórych wpadły w zasadzkę! Elfy przygotowały kontratak na osadę, która dopiero co została zdobyta przez twoje wojska.

Misję rozpoczynasz na tej samej mapie, co poprzednia misja - Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz na tej samej mapie, co poprzednia misja. Tym razem, musisz stawić czoła sporej armii elfów atakującej z wielu stron. Twoje wojska znajdują się w centralnej części mapy, na głównym dziedzińcu wioski (1). Nadal posiadasz dwie katapulty pod swoją kontrolą, które będą niezwykle ważne przy eliminacji oddziałów wroga. Jeśli masz taką możliwość, atakuj najpierw łuczników w otwartej przestrzeni, ponieważ jeden atak katapulty powinien zniszczyć oddział. Jeśli nie możesz ich zaatakować, celuj w piechotę, która jest najbliżej twoich pozycji. Jest tutaj również skrzynia, ze zwojem błyskawicy.

Nieopodal jest druga linia obrony wraz z portalem (2). Warto przywołać dodatkowe jednostki np. wojowników orków, łuczników, magów lub szamanów. Magowie mogą zadawać spore obrażenia, a do tego ignorują pancerz jednostek. Szamani, mogą wzmocnić twoje oddziały specjalną osłoną, która przez kilka tur może przyjąć maksymalnie 40 punktów zdrowia, a następnie znika. Jest to świetny sposób na wzmocnienie twoich słabych oddziałów lub bohaterów (a w wypadku tej misji - katapult). Wywerny będą niezwykle przydatne do stopniowego osłabiania oddziałów wojowników, ale potrzebują osłony własnej piechoty.

Z zachodu nadciąga główna armia elfów (3). Jest ona bardzo liczna, choć składa się tylko z piechoty i łuczników. Jedynym plusem na tej linii frontu jest duże rozproszenie formacji. Oddziały będą nadchodzić w odstępach, więc musisz je eliminować na bieżąco. Inaczej zaatakują w grupie, ale nie jesteś w stanie odeprzeć ataku z kilku stron na raz w pierwszych turach misji. Staraj się eliminować łuczników w pierwszej kolejności. Mają duży zasięg i mogą zaatakować nawet po ruchu.

Na północy, czai się kilka oddziałów piechoty (4). Musisz ich wyeliminować dość szybko, aby nie były w stanie zagrozić twoim katapultom. W ten sposób zabezpieczysz też północną stronę i skupisz swoją uwagę na pozostałych liniach. Poczekaj aż wojownicy wyjdą z lasu i uderz na nich bohaterami lub użyj katapult.

Na pozycję z portalem (2), będą nacierać oddziały piechoty elfów, wspomaganych przez bohatera (5). Jest on bardzo duży wyzwaniem, ale po kilka turach wycofa się z walki. Niestety, zdąży zadać obrażenia i unieruchomić niektóre oddziały. Gdy się wycofa, użyj swoich oddziałów i Vulpis'a lub smoka do eliminacji piechoty. Niezwykle przydatne będą wywerny. Pamiętaj, aby atakować różne oddziały, a nie te same. W ten sposób ich umiejętność specjalna, zadziała na kilka oddziałów i po kilku turach przestaną być problemem.

W razie problemów z ukończeniem misji:

  • Zwiększ możliwości portalu w zamku, aby sprowadzić więcej oddziałów na pole bitwy.
  • Ulepsz swoje jednostki i bohaterów (zwłaszcza o umiejętność regeneracji).
  • Twoja armia nie posiada możliwości leczenia oddziałów, poza używanie eliksirów.
  • Szamani mogą wzmocnić oddziały osłoną, aby przetrwały więcej obrażeń.
  • Możesz też zakupić zwoje błyskawicy lub deszcz ognia do niszczenie całych oddziałów. Inny przydatne zwoje to: to zwój ochrony (zwiększona obrona oddziałów) lub przyzwanie szkieletów na pole bitwy.