Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Otrzymałeś nowe zadanie, aby zbadać los dostaw zaopatrzenia. Rozpoznanie przeradza się w sporą potyczkę z zielonoskórymi.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem złożonym z bohaterów i Niedźwiedzi (1) - Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem złożonym z bohaterów i Niedźwiedzi (1). Nieopodal, na wzniesieniu są twoim Magowie. Misja jest podzielona na dwa etapy. Pierwsza część, polega na zatrzymaniu grupy przeciwników nadciągających z północy. Pokonanie tej armii nie byłoby wielkim wyzwanie, ale wszystkie jednostki starają się przebić do swojego obozu na południu. Dodatkowo, kilka Wilków jest wzmocniona zwojem Tarczy i ma znaczną redukcję obrażeń. Powstrzymanie tych jednostek będzie bardzo ważne. Do powstrzymania wilków, starają się atakować Sylvius'em, ponieważ może on unieruchomić wrogów. W między czasie, zajmij się eliminacją pozostałych jednostek. Na sam koniec zabierz się za Wilki. Tuż przy lokacji startowej jest portal. Warto zabrać do misji dodatkowe jednostki, zaczynając od Kapłanki. Możesz przywołać Łuczników albo Balisty, które przydadzą się do ataku na obóz.

Po ich pokonaniu, czas wyruszyć w stronę obozu. Po drodze spotkasz samotną wieżę z oddziałem strażniczym. Jeśli ich pokonasz w jednej turze, zyskasz przewagę i nadal będziesz dysponował elementem zaskoczenia. Wykorzystaj swoich bohaterów i Magów, aby zadać jak najwięcej obrażeń. Koło wieży jest kolejny portal (2). Tutaj wróci kilka oddziałów Łuczników wroga z północy. Teraz możesz zdecydować, czy chcesz atakować od frontu obóz wroga lub przejść na tyły. Wróg często będzie sam wysyłał oddziały z obozu, ale podczas ataku musisz uważać na Magów. Są ustawieni wysoko i mogą zadać bardzo duże obrażenia. Możesz też wysłać swoje oddziały wąskim pasem lasu (strzałka wskazuje ścieżkę między punktem 2 a 3). Za obozem czeka twój sojusznik, który odda tobie swoje wojska (3). W ten sposób będziesz mógł zniwelować przewagę wroga i jego fortyfikacji.