Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Pierwsza misja Elfów, polega na udzieleniu pomocy mieszkańcom wioski, która została zaatakowana dzikie zwierzęta.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem, złożonym z kilku jednostek oraz twojego nowego bohatera - Arcaene - Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem, złożonym z kilku jednostek oraz twojego nowego bohatera - Arcaene. Jest to łuczniczka o dużym zasięgu ruchu, która posiada specjalną zdolność przebijania pancerza (można ulepszyć tą umiejętność). Jednostki to lekkie oddziały walczące na dystans, Zwiadowcy Elfów. Mają słaby atak oraz brak pancerza, są za to szybkie oraz potrafią jeszcze szybciej poruszać się w lesie (4 pola). Twój bohater również może szybciej się poruszać. W tej misji będzie się z tobą przemieszczał sojuszniczy bohater elfów, a w wiosce czekają dodatkowe oddziały sojusznika.

Twoim celem jest obrona mieszkańców (specjalne jednostki Wieśniaków; mają 90 punktów życia i nie zadają obrażeń) i eliminacja wszystkich wrogów.

Rozpoczynasz w małym lesie, gdzie szybko natrafisz na zamkniętą skrzynię (40 sztuk złota). Nad tobą zobaczysz gromady Wilków (1). Możesz zacząć ostrzał, ale nie zwalniaj tempa. Grunt to zatrzymać oba stada tuż przed wioską (1). W ten sposób, nie uaktywnisz pozostałych oddziałów na mapie. Trzymaj się z sojuszniczym bohaterem i pamiętaj, że twoje jednostki są bardzo podatne na ostrzał. Twój bohater będzie zadawał największe obrażenia co za chwilę będzie bardzo ważne.

Gdy pokonasz zwierzęta na północy i zbliżysz się do wioski, rozpocznie się atak pozostałych grup przeciwnika. Dwa stada zaatakują ze wschodu (2), a większe skupisko przypuści atak z zachodu (3). Oprócz Wilków, będziesz walczył z nową jednostką Niedźwiedzi. Posiadają dobre opancerzenie oraz zadają sporo obrażeń. Mają tez specjalną umiejętność, która spowalnia ruch zaatakowanych jednostek na kilka tur.

Zacznij eliminować grupa po grupie. Nie rozpraszaj swoich jednostek i najpierw zajmij się najbliższym oddziałem (2), a potem kolejnym (3). W wiosce są barykady oraz drewniane wieże, które możesz wykorzystać, aby wzmocnić swoje oddziały. Najlepiej umieścić tam łuczników/Arcaene. Od teraz będą też aktywne portale, choć będziesz mógł przyzwać tylko jedną jednostek, Wojowników Cienia. To wytrzymałe jednostki, odpowiednik Imperialnych Piechurów. Mają wysoki poziom opancerzenia zarówno w walce wręcz, jak i przed atakami dystansowymi. Staraj się atakować pojedyncze jednostki i wykorzystaj Wieśniaków/Sojuszników jako wabik. W ten sposób, będziesz mógł koordynować atak swoich jednostek. W miarę możliwości, wykorzystaj jednostki sojusznika jako tarcze i chowaj za nimi swoich łuczników.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z taka samą ilością oddziałów, ale o większej liczebności oraz zaawansowanych. Na normalnym jednostka Wilków to oddział złożony z 3 zwierzaków, ale na najwyższym będziesz walczył z 7 wilkami w oddziale. Taktyka się nie zmienia, choć na pewno zajdzie potrzeba przywołania dodatkowych jednostek.