Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków) poradnik Hex Commander

Podczas gdy Vulpis przeszukują akademię, Avodany zostaje zaatakowane przez odsiecz wojski ludzi.

Obrona miasta nie będzie łatwa - Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków) - Hex Commander - poradnik do gry

Obrona miasta nie będzie łatwa. Wróg posiada dość liczne wojska, choć to Ty będziesz bronić się zza murami miasta. Natarcie wroga odbędzie się na obie bramy. Wojska przeciwnika będą składać się tylko z dwóch typów jednostek - kawalerii oraz gradobójców.

Wewnątrz fortu jest Vulpis i kilku magów (1). Bez problemu może ich atakować i chować się za drzewami, unikając ostrzału wroga. Potem, niech wspomoże wojska przy południowej bramie.

Północna brama jest dobrze przygotowana do natarcia (2). Zostaw pikinierów w przejściu i użyj szamanów, aby wzmocnić ich tarczami. W ten sposób szarża kawalerii nie wyrządzi im żadnych szkód. Pikinierzy w pełnym stanie osobowym, mogą jednym ciosem wyeliminować kawalerię. W razie możliwości, zaatakuj smokiem odizolowany oddział magów. Musisz pozwolić na większą inicjatywę przeciwnika, aż pozbędziesz się większości jego jazdy. Wtedy dokonaj kontrataku i zniszcz gradobójców. W środku miasta jest kilka dodatkowych jednostek (3). Możesz przerzucić ich na bardziej zagrożoną stronę.

Południowa brama jest w trudniejszej sytuacji (4). Wojska są rozlokowane przed bramą, nie posiadają wsparcia szamanów i muszą stawić czoła liczniejszym wojskom. Musisz wszystkich wycofać do bramy lub do miasta. Jeśli pozostaniesz na przedpolu, twoi żołnierze będą łatwym celem dla kawalerii oraz magów wroga. Jeśli chcesz spowolnić atak przeciwnika, niech jeden lub dwa oddziały pikinierów zaatakują najbliższą jednostkę kawalerii i poświęcą się dla sprawy. W między czasie spokojnie rozstaw wojska za bramą i czekaj na wsparcie z drugiej bramy. Jeśli wróg zacznie nacierać w dużej grupie, nie wahaj się wyjść naprzeciw. Pikinierowi łatwo rozprawią się z jazdą, a wtedy pozostaje już tylko pościg za magami.

Gdyby nie wszystko poszło z planem, wycofaj się pomiędzy zabudowania i drzewa wewnątrz zamku, lub do drugiej bramy. Tam masz większe szansę na walkę z wrogiem. Las i budynki ograniczą pole ostrzału gradobójców, a kawaleria nie ma za dużo miejsca na manewrowanie. Warto przywołać dodatkowych szamanów lub magów, w ten sposób łatwiej rozprawisz się z przeciwnikami i wzmocnisz oddziały na pierwszej linii.