Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

W tej misji otrzymasz bardzo silne zwoje, które zachęcą cię do wykorzystania ich na polu bitwy. Są to potężne czary z najwyższych poziomów Gildii Magów, więc korzystaj z nich rozważnie. Warto rozegrać parę razy tę misję, aby powiększyć zapas tych zwojów.

Rozpoczniesz grę przy niewielkiej posiadłości - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Rozpoczniesz grę przy niewielkiej posiadłości. Zostaw tutaj swoje wojska i podejdź bohaterem do jednostki szkieletów na południu. Dwie szarże z dużej odległości rozprawią się z wrogiem, a ty zaoszczędzisz sobie jeden zwój Ognistego Deszczu. W skrzyni jest jeszcze 6 takich zwojów oraz 3 zwoje Szału. Są to bardzo potężne zwoje. Szał przyda się do dywersji i wykorzystania przeciwnika do pracy na twój koszt. Jednostka traci kontrolę i zaczyna atakować wszystkich w pobliży, przez co odwraca uwagę wroga. Ognisty Deszcz wykorzystaj do eliminacji grup wrogów. Staraj się, żeby były to skupiska złożone z więcej niż 3 oddziałów. Inaczej, jest to strata zwojów i pieniędzy.

Wróg będzie nadciągał tylko ze wschodu z rożnych wysokości mapy. Zwoje znacznie ułatwią tobie rozegranie tej misji, ale możesz posłużyć się wojskiem do ich eliminacji. Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie odznaczać się większą ilością oddziałów w każdym zgrupowaniu. Tutaj może okazać się niezbędne wykorzystanie, któregoś ze zwojów i to nie jeden raz.