Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Guarg pragnie podbić ziemie elfów. Będą to świetne tereny dla zielonoskórych. Najpierw trzeba pokonać nieugiętego wroga.

Szturmowanie przez rzekę nie należy do najprostszych - Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Szturmowanie przez rzekę nie należy do najprostszych. Posiadasz sporą armię, jednak ukształtowanie terenu i golem po przeciwnej stronie, nie ułatwi ci sprawy. Masz dużo jednostek walczących wręcz. Postaraj się o dodatkowe jednostki dystansowe np. wywerny lub magowie będą najlepszym rozwiązaniem.

Bitwa rozgrywa się w trzech punktach:

  • Południowa cześć to gobliny oraz Agni, walczące o przeprawę na rzece (1). Bardzo ważny jest smok oraz wsparcie magów i wywern w walce z ciężką piechota wroga. Gobliny mają za zadanie powstrzymać nieprzyjaciół, podczas gdy jednostki dystansowe będą skutecznie eliminować nadchodzące oddziały.
  • W centrum grupa orków oraz magów stawia czoła piechocie wroga (2). Jest to twoja najlepsze grupa, która broni się w wąskim przejściu. Postaraj się walczyć tyko z jednym wrogiem na raz, a w odpowiednim momencie pomóż pozostałym grupom. Most zapewnia dodatkową ochronę, więc staraj się go utrzymać.
  • Północna grupa, jest również złożona z goblinów i dwóch pozostałych bohaterów, Vulpis i Guarg (3). Twoje piechota jest słabsza w porównywaniu z przeciwnikiem, ale to bohaterowie są twoją główną bronią. Używaj Vulpis'a do eliminacji wrogów, którzy stoją na drodze dla orka. Staraj się wejść Guarg'iem pomiędzy wrogów, aby zaatakować jak najwięcej jednostek. Następnie dobij goblinami osłabione oddziały.
Golem jest ciężkim przeciwnikiem. Zaatakuj go, gdy zyskasz przewagę na polu bitwy i pozbądź go wsparcia oddziałów leczniczych. - Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Golem jest ciężkim przeciwnikiem. Zaatakuj go, gdy zyskasz przewagę na polu bitwy i pozbądź go wsparcia oddziałów leczniczych.

Na początku, pierwsze będą uderzać armie na twoich flankach (4,5). Na pierwszej linii jest cięzka piechota, która sprawi ci sporo problemów. Jednak magowie i bohaterowie poradzą sobie z tym zagrożeniem. W każdej grupie wroga jest przynajmniej po jednym medyku, jak i kilka oddziałów łuczników. Zawsze staraj się pokonać ich w pierwszej kolejności. Z piechotą prędzej czy później sobie poradzisz, ale łucznicy elfów i kapłanki mogą zniwelować twoją przewagę.

Po kilku turach będziesz musiał zmierzyć się z golemem (6). Ma dużą redukcję obrażeń, jest bardzo wytrzymały i posiada potężną regenerację zdrowia. Jest za to wolny i ma mały zasięg. Najlepiej jest go osaczyć i zaatakować magami, smokiem i Vulpis'em. Ten ostatni może go pokonać sam, choć będzie to trwało wiele tur na otwartej przestrzeni z relatywnie małą ilością wrogów. Wystarczy go atakować i wycofywać na bieżąco swoją iluzję. Golem będzie go ścigał, ale nigdy go nie dogoni. Dodatkowo, zaatakowanie go wywerną zahamuje regenerację, a podpalenie przez smoka również pomoże go zgładzić.