Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Docierasz do groby Percival'a, ale grabież grobu nie jest jednak tak łatwa, jak zakładał Vulpis.

Na miejscu, okazuje się, że spotykasz iluzję Percivala (1) - Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na miejscu, okazuje się, że spotykasz iluzję Percival'a (1). Pojawia się w formie potężnego herosa, którego pokonanie stanowi nie małe wyzwanie. Jest otoczony kapłankami (2) i kilkunastoma drużynami piechoty (3), a na odsiecz nadchodzi lokalna milicja (4). Najwięcej problemów będą sprawiać kapłanki, które mogą przekazać swoje punkty zdrowia dla innej postaci (2). Posiadają też regenerację 20 punktów zdrowia na turę. Z jednej strony, mogą uleczyć dowolnego sojusznika do pełni zdrowia w jednej turze, ale z drugiej strony, stanowią łatwy cel. Po maksymalny uleczeniu sojusznika, mają tylko jeden punkt życia, przez co można je szybko wyeliminować.

Twoim pierwszym krokiem, będzie nawiązanie walki z piechotą wroga (2). Nie wychodź z lasu, ale zwab wroga do siebie. Najczęściej jednostki przeciwnika będą sam rwać się do walki z twoimi wojskami. Na początku nie walcz z Percival'em! To strata czasu i energii. W środku linii, postaraj się jak najszybciej zrobić wyrwę (1), a następnie zaatakuj kapłanki. Ich eliminacja będzie twoim głównym celem.

Później, zacznij walczyć i niszczyć jednostki piechoty na wzgórzu. Niezwykle użyteczne będą wywerny oraz smok. Ich specjalna umiejętność pozwoli zadać sporo obrażeń periodycznych, pomijając pancerz wroga. Dopiero teraz zabierz się do iluzji Percival'a. Rozstaw swoje jednostki wokół herosa i ostatecznie zakończ jego żywot. Teraz pozostaje tylko pokonać milicję, która będzie nadchodzić od zachodu. Są to słabe jednostki, które będą nadchodzić falami. Czekaj aż podejdą do ciebie (5). Ustaw wywerny przed lasem i pamiętaj, że mogą przemieszczać się tyko pustą przestrzenią lub drogami. Nie są zbyt odporne na ataki wręcz, a wytrzymałość fizyczna nie jest ich najmocniejszą strona. Pamiętaj, aby zawsze miały eskortę.