Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Celem misji mówi o dotarciu do mostu oraz ochronie dwóch Katapult. Nie musisz dojść do mosty, a jedynie obronić jednostki i rozgromić przeciwników.

Na normalnym poziomie trudności, około 90% przeciwników to Wilki (czerwone strzałki) - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na normalnym poziomie trudności, około 90% przeciwników to Wilki (czerwone strzałki). Jako jedyne jednostki poruszają się w lesie tak jak na otwartej przestrzeni, przez co ignorują karę do ruchu. Jest to ich największy atut w walce z tobą. Jednak Wystarczy dwóch Magów Bojowych, aby skutecznie powstrzymać jakikolwiek atak.

Zanim rozpoczniesz wymarsz, odczekaj kilka tur, aż cię zaatakują wrogowie zza pleców, czyli od strony drogi na południowy zachód. Następnie powoli idź wzdłuż drogi. Wrogów zamrażaj atakiem Magów i następnie ostrzelaj z Katapult. Staraj się trzymać piechotę z przodu, aby w razie potrzeby reagowali na zagrożenie, ponieważ katapulty nie mogą atakować sąsiednich jednostek. Mimo dużej ilości przeciwników, nie powinieneś mieć problemów, jeśli rozegrasz misję powoli.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wyglądać podobnie jak przy pierwszym podejściu. Przeciwników będzie więcej, jednostki będą posiadać wyższe poziomy doświadczenia i liczebność, ale nadal schemat przejścia się nie zmienia. Oprócz Wilków, dołączą jednostki pomocnicze goblinów, ale większych niespodzianek nie spotkasz.