Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

W tej misji masz za zadanie zastawić pułapkę na zbuntowanego Maga. Jednak liczebność i siła wroga zamienia zasadzkę w ciężką bitwę, gdzie największym problem będzie wrogi bohater.

Zadanie rozpoczynasz pośrodku mapy, tuz obok jedynego działającego teleportu (1) - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Zadanie rozpoczynasz pośrodku mapy, tuz obok jedynego działającego teleportu (1). Masz do dyspozycji dwóch bohaterów i możesz wezwać dodatkowe jednostki. Nieopodal jest mała fortyfikacja, złożona z dwóch wież (2). Tutaj czeka na ciebie aż czterech Magów. Z tego powodu, możesz odpuścić sobie przywoływanie dodatkowych Magów, a wezwać Piechotę, Kawalerię, Kuszników lub Katapulty. Nie musisz bronić konkretnego miejsca, ale wysokie wieże zapewnią dodatkowe obrażenia dla twoich jednostek dystansowych.

Na zachodzie znajduje się wroga armia, składająca się ze Szkieletów oraz Golemów (1). Jednak największym zagrożeniem jest wrogi bohater, który będzie często przyzywał dodatkowe jednostki (zazwyczaj szkielety). Jest Magiem (ignoruje przeszkody terenowe podczas ataku), ale jego umiejętność specjalna ignoruje pancerze, a co za tym idzie będzie zadawać spore obrażenia. Jest on twoim głównym celem, ale najpierw wyeliminuj Golemy. Jeśli skupisz się na wrogim herosie, Golemy szybko wykończą twoje jednostki. Skup się najpierw na tylko jednej jednostce. Wykorzystaj swojego bohatera/Kawalerię do zadania dużych obrażeń i wzmocnij jego atak. Katapulta będzie bardzo przydatna, kiedy pozbędziesz się Kamiennego Golema (posiada atak dystansowy).

Bardziej na południe, znajduje się druga grupa Szkieletów (2). Zanim przebije się przez las, minie kilka tur. Możesz też zamrozić tych przeciwników, którzy zbliżą się na niebezpieczną odległość. Obie grupy będą kierować się najpierw w stronę małego fortu, a następnie ruszą w pogoń za twoimi jednostkami. Na północnym wschodzie jest trzecia grupa Szkieletów (2), która również zacznie podążać w kierunku twoich wojsk (czerwone strzałki).

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to przede wszystkim liczniejsza główna grupa na zachodzie (1). Będzie ona wzmocniona o dodatkowe Golemy. Obrona na wieżach, może być nieskuteczna wobec tak licznego przeciwnika, ale eliminacja wrogiego Bohatera nadal jest priorytetem. Inaczej, zaleje ciebie świeżo przyzwanymi jednostkami. Oprócz tego, musisz liczyć się z atakiem Wilków z północno zachodniej części mapy (4).