Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Otrzymałeś kolejne zadanie, które polega na odbiciu straconej lokacji na początku kampanii. Lokacja twojego towarzysza, również została wzmocniona o mury oraz wieże. Na mapie znajduje się również sojusznicza armia krasnoludów, która aktywnie wspomoże cię w walce.

Misję rozpoczynasz w zachodnim obszarze mapy z całkiem sporą armią - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz w zachodnim obszarze mapy z całkiem sporą armią. Twoim celem jest zajęcie zabudowań wzdłuż drogi (duża niebieska strzałka). Wśród zabudowań jest portal, który możesz wykorzystać do ataku na tyły wroga. Najlepiej jest wykorzystać teleport do przyzwania na początku tylko jednej jednostki, Maga, a następnie umiejscowienie go na wieży w tej samej turze. Jednostki walczące wręcz nie mogą go zaatakować, a to miejsce jest poza zasięgiem Magów Bojowych. Natomiast twój Mag będzie mógł razić wszystkich w swoim zasięgu. Możesz wezwać dodatkową jednostkę Piechoty, ale najlepiej synchronizować przywołanie z atakiem twoich głównych wojsk na placówkę.

Przyzwanie Maga w portalu wewnątrz bazy i umiejscowienie go na wieży (niebieska strzałka) to bardzo dobre posunięcie - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Przyzwanie Maga w portalu wewnątrz bazy i umiejscowienie go na wieży (niebieska strzałka) to bardzo dobre posunięcie. Sam jest poza zasięgiem przeciwników, a jednocześnie może razić i zamrażać wrogów.

Do ataku na zachodnią bramę musisz przystąpić zdecydowanie. Największym zagrożeniem są jednostki Magów Bojowych na wieżach (małe czerwone strzałki). Najlepiej wykorzystaj Maga na wieży oraz drugiego bohatera, który też jest magiem, do zamrożenia wrogów na wieżach. Teraz podprowadź artylerię i wykończ przeciwników. Bohaterem i resztą jednostek zbliż się do bramy, aby wykończyć nadchodzących wrogów z wewnątrz. Po likwidacji garnizonu możesz wezwać dodatkowe jednostki, jeśli uznasz, że jest to potrzebne. Teraz czas rozprawić się z resztą przeciwników na wschodzie.

Większość wojsk wroga po drugiej stronie wieży, będzie atakować armię sojusznika (duża czerwona strzałka). Armia krasnoludów szybko rozpocznie wymarsz na wojska goblinów (jasnoniebieska strzałka) i na normalnym poziomie trudności może sobie poradzić nawet bez twojego udziału przez większość misji. Ich bohater jest dość silny i posiada eliksiry.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to dodatkowe grupy wrogów na południe od wieży, ukryte w lesie. Będą walczyć z tobą, kiedy nawiążesz walkę z garnizonem wieży. Choć las ich spowolni, to ilość będzie głównym problemem. Co więcej, do armii goblinów na wschodzie będą dołączać duże grupy wrogów. Te nowe grupy obierają za cel armię sojuszników, która nie zwiększa się wraz ze wzrostem poziomu trudności. Co za tym idzie, musisz bardziej skupić się na pomocy i współpracy z krasnoludami. Nie zwlekaj i jeśli masz taką możliwość, obejdź fortyfikacje od północnej strony i połącz siły z sojusznikami.