Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Zanim Arcaena i Sylvius opuszczą krówkę w górach, muszą odeprzeć atak ekspedycji Imperium i oczekiwać na posiłki.

Misję rozpoczynasz w miejscu, gdzie kończyłeś poprzednie zadanie (1) - Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz w miejscu, gdzie kończyłeś poprzednie zadanie (1). Twoje oddziały są nieliczne i rozrzucone po lesie. Tuż obok, na zachód jest obóz, który niedawno odbiłeś (2). Jest to najlepsze miejsce na odparcie ataku wroga.

Umocnij się w wspomnianym obozie (2). Ustaw Łuczników w barykadach i na wieżach. Arcaena, Sylvius, Wojownicy Cienia i Mag niech staną niedaleko wejścia, a Medyk tuż za nimi. Kluczem jest powstrzymanie wroga w przejściu, tak aby zablokować drogę pozostałym oddziałom wroga. Dlatego niech Sylvius atakuje tylko jednostki z dużą ilością zdrowia, które są w przejściu lub mogą je sforsować.

Magowie to największy atut w twoich szeregach. Sylvius może powstrzymać wrogów przed wtargnięciem do obozu, a pozostali Magowie Elfów osłabią ich możliwości ofensywne. - Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Magowie to największy atut w twoich szeregach. Sylvius może powstrzymać wrogów przed wtargnięciem do obozu, a pozostali Magowie Elfów osłabią ich możliwości ofensywne.

Wróg będzie nacierał w z południa i będzie korzystał głównie z drogi (3). Najgroźniejsze są dla ciebie oddziały Kawalerii oraz Kuszników. Jeśli nie możesz ich powstrzymać, zaatakuj Magiem Elfów jednostkę, która w następnej turze zaatakuje twoje oddziały. Postaraj się nie dopuścić do straty liczebność u twoich oddziałów. Choć nadal możesz je uleczyć do pełnej wartości, to nie będą zadawać tak dużo obrażeń jak wcześniej. Nadal priorytetem jest ochrona bohaterów, Medyków i Magów. Są to najważniejsze jednostki.

Po kilku turach otrzymasz dodatkowe jednostki na południowym krańcu mapy (4). Od teraz szanse, będą bardziej wyrównane. Wykorzystaj posiłki do udzielenia natychmiastowego wsparcia dla oddziałów na północy. Część wrogów jest na tyle blisko, że od razu zacznie atakować południową armię. Największym wyzwaniem będą jednostki Kawalerii, dlatego często korzystaj z osłony lasów. Następnie, zacznij wymarsz na północ, trzymając swoje oddziały w dużej grupie.

Przy odpowiedniej taktyce, północna grupa jest w stanie wytrzymać bardzo długo i to bez większych strat. Jeśli uznasz, że sytuacja w obozie nie jest najlepsza, wycofaj się i skorzystaj z lasu, aby połączyć swoje siły z południowa armią. Od teraz możesz ponownie nawiązać walkę z oddziałami przeciwnika. Użyj lasu jako ochrony przed ostrzałem Kuszników i szarżą Kawalerii. Możesz wycofać się do obozu na południu i poczekać aż wróg się do ciebie zbliży.